Перейти до змісту

Специ по бляхам є? Нід хелп!


Гість Хома

Recommended Posts

Это потому что некорректно поставлена задача: нет цены, габаритов (уже выяснили), кол-ва мест(уже выяснили) и т.д. Типа надо роутер, какой брать? (животрепещущая тема для меня :weep: )

 

Вообще я бы смотрел корею/японцев с атмо от 1,8 и на гидроавтомате или мех кпп, желательно ликвидных, учитывая что авто на пару лет. 

 

з.ы. и святое дело почитать автоюа, на которое выше дали ссыль.

Link to comment
Share on other sites

АТ жере більше порівняно з такою ж механікою.

:D

 

ха..ха..ха и сколько до 500грам на 100км.. :D

я согласен по городу эту йобаную ручку не крутить и ножками не дёргать..за пол литра экономии....

я уже наверное если посадят на механику ...пока опять привыкну и коробку наверное спалю. :weep:

Link to comment
Share on other sites

ыыыыы  :weep:

сама  жесть це  мотори ,  у  тих  кацапів  з   k-power  ціла  купа відосів  .  Висновок  такий  :  десь до  2008  року  ще  й  з моторами не така  біда  була ,  корейськими чи  японськими .  

 

  Здивований  сам ,  відгуками про  свіжих італійців  та  французів ,  є  до чого  доколупатись ,  але  все не так сумно як  в  азіатів .  

 

 Про  Honda   ще якось все  це нормально ,  хоч  і  дорого .

Link to comment
Share on other sites

 Про  гірбокси ,  роботи  є  нічого ,  а на  тих  машинах  де  роботизовані коробки   можна  поправити  софтом  з компутера чи відроїда  вражений .

Link to comment
Share on other sites

я в мехкпп на 60+ поменял масло... мне нравиться ручка + экономлю.

Простите, имел француза с салона, фатит. А 1,6 thp от PSA&BMW первых годов + автомат вааще песня, за что вы ТСу зла желаете?

 

p.s. у нас корейцы другой сборки, глобальных косяков неслышно, я к оптиме/спортейжу/ix35 присматривался. Народ катает спортейжи/тушканы(такси)/элантры(такси)/чераты(такси) и в ус не дует.

 

з.з.ы. я за япов!)

Link to comment
Share on other sites

     Поляки  хвалять дизельні  хранцузи ,  дуже . Коробки там  надійні  ,  ручки взагалі  й  три машини переживуть .

 

В  сучасних  корейців  100 тис  пробігу  -  глибока старість  по мотору .  Бензинки -  від  сіда  до спертедж  один той  самий  мотор ,  що 1.6  що 2.0  ,  відео вище ,  ціла  купа . Толково з  розборкою . 

 

 Єдине що  там є -  економія палива .  Але фазокрутілкі  та цепки лайнище .  Хоча ... Ви накатали хоч  раз за рік на машинці 50 000 ?  Корейці ? 

Link to comment
Share on other sites

раньше катал 50+++ в год, сейчас <20 

 

Зачем ТСу машина с пробегом 100+? он смотрит 3х летку, накатает 130-150 и купит следующую (если накатает).

 мене підводить  звичка обирати практичні  речі  ... нові  машини  всі  хороші  

Link to comment
Share on other sites

@Кость, а як батарейка через 3-4 роки?

Нормально. В мене вже третій Prius з 2004 року. Перший бігав років 5, теперьшній вже 6  років. Друзі теж купили на родину два Prius II, їздять з задоволенням.

Батарейкою я б не дуже переймався.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А я об чем)

И вообще я считаю надо попросить ТСа создать тему на автоюа, а мы все получим море эмоций, а ТС кучу советов и даже полезных!

 

Назвать тему предлагаю так: "муки выбора Ситроен VS Октавия", а в теме написать "нравиться октавия но смущает надежность дсг и масложор 1,8тсай потому склоняюсь к ситроену или пежо с 1,6 турбо"

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Назвать тему предлагаю так: "муки выбора Ситроен VS Октавия", а в теме написать "нравиться октавия но смущает надежность дсг и масложор 1,8тсай потому склоняюсь к ситроену или пежо с 1,6 турбо"

Я іврит не дуже, якщо чесно.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 Бляха  ,  ну  чому  все так . Ну  були ж мотори  в  тих самих ауді  фольців  ,  надійні   та  прості . А  що зробили ?  

 

В  тих самих    PCA    був 1.6  серії  HDI     але  на  старому  блоці  з нормальною  простою турбинкою . Хоч  би просто задушили його  софтово  та  по мінімуму  в  желізі  . Ні  ,  наваляли  новий  1.6   ,  слабий хоч  і  надійний  .

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...