Перейти до змісту

Повернулася з України.... дивні почуття


Recommended Posts

ОК, народ тікає.

Але щось робиться. Не треба облаштовувати дороги? чого ви на ценительницу накинулися? людина довго не булда, приїхала, побачила щось, чого ми, живучи постійно, не бачимо й нре помічаємо.

 

Поляки у 90і тікали аж гуло. Тепер стикнулися з браком робочих рук та мізків. Але якась трудова міграція має місце скрізь у світі. ЗУпинити її можна хіба що режимом а-ля пупс Ин (за спробу виїхати розстріл, типу того, та й навіть там спромагалися до Південної Кореї подекуди тікати)

 

Такою ціною ні. Це не дороги, а фікція. Це суцільне кидалово і грабунок бюджету. Шляхи не кладуться, а намазуються . Щоб в наступному році робити це знову.

А кількість постійного "ямкового" ремонту просто вражає. Це золоте дно для кишень мерів та інших глистів , які гріють на цьому руки.

 

Яка ж країна це витримає ? От Україна і не витримує..

 

* Хоч раз поспілкуйтесь з робітниками , які це роблять. Прямо під час процесу. 

Взнаєте багато цікавого. Я колись спитав восени чи простоїть ця дорога хоча б до наступної

осені. Знаєте що вони відповіли " хєр там. Весною зі снігом зійде ". 

І що цікаво так і трапилось. Тепер там навіть марушрутки не їздять. Ну і на фіга такі "шляхи" ?

Змінено користувачем Людас
Link to comment
Share on other sites

Фома, я не люблю вот эти разговоры, для многих тут это просто язык чухануть, а я этим живу, ну раз уж зашел такой разговор, то вот тебе пример один из наших коллег в польше недавно построил небольшой завод, цена вопроса кажись около 5млн. евро, так вот государство стоимость этого завода ему компенсировало полностью, вы скажете что и у нас возмещают, да это правда у нас тоже возмещают но только косюкам...

 

Я коли ще в середині 90-х працював в  Польщі взнав  вперше,що таке податковий кредит. Колеги поляки пояснили, що в них компенсують 

всі покупки в тій чи іншій мірі пов*язані з виробництвом та будівництвом.  Вони казали , що повертають якийсь відсоток навіть якщо ти купляєш 

швейну машинку. А тоді Польща тільки піднімалась.. І таки піднялась.

Link to comment
Share on other sites

Хозя,позбав мене хоча б аналізу того як у 90х можна було зупинити польську міграцію. Мені ще цього бракувало для 'а пагаваріть'.

 

Різниця у тому, що ти є власником свого підприємства. І воно не настільки велике, як я можу судити, що ти маєш змогу ледь не персонально знати усіх та й ситуацію бачиш добре й одразу.

На рівні 'мільйонів це вже інше. Там бачать 'через звіти'.

 

Ніхто ж не каже, що в нас зашибісь. Вона просто помітила якийсь позитив, що ми у щоденному житті не помічаємо. От і все.

До речі ми дійсно йдемо дуже схожим з Польщею шляхом. З Польщею 90х поки що, на жаль.

Я тобі ще більше скажу, це вже інфа від місцевих. Німці (локомотив ЄС) коли виділяли транші, поставили туди своїх 'смотрящіх'. Тому й дороги у Польщі за якістю конкурують з німецькими.

Змінено користувачем Françoise
Link to comment
Share on other sites

Хозя,позбав мене хоча б аналізу того як у 90х можна було зупинити польську міграцію. Мені ще цього бракувало для 'а пагаваріть'.

 

Різниця у тому, що ти є власником свого підприємства. І воно не настільки велике, як я можу судити, що ти маєш змогу ледь не персонально знати усіх та й ситуацію бачиш добре й одразу.

На рівні 'мільйонів це вже інше. Там бачать 'через звіти'.

 

Ніхто ж не каже, що в нас зашибись. Вона просто помітила якийсь позитив, що ми ущоденнтмужитті не помічаємо. От і все.

До речі ми дійсно йдемо дуже схожим з Польщею шляхом. З Польщею 90х поки що, на жаль.

Я тобі ще більше скажу, це вже інфа від місцевих. Німці (локомотив ЄС) коли виділяли транші, поставили туди своїх 'смотрящіх'. Тому й дороги у Польщі за якістю конкурують з німецькими.

 

 

Якого б розміру не було виробництво у хазяїна ( а воно досить велике , я  особисто був там) 

він мабуть більше знає за десятиріччя бізнесу тут про бізнесову ситуацію ніж пані поважна туристка , яка вже 25 років не живе тут ?

 

Логічно ні ?

Link to comment
Share on other sites

Хозя,позбав мене хоча б аналізу того як у 90х можна було зупинити польську міграцію. Мені ще цього бракувало для 'а пагаваріть'.

 

Різниця у тому, що ти є власником свого підприємства. І воно не настільки велике, як я можу судити, що ти маєш змогу ледь не персонально знати усіх та й ситуацію бачиш добре й одразу.

На рівні 'мільйонів це вже інше. Там бачать 'через звіти'.

 

Ніхто ж не каже, що в нас зашибісь. Вона просто помітила якийсь позитив, що ми у щоденному житті не помічаємо. От і все.

До речі ми дійсно йдемо дуже схожим з Польщею шляхом. З Польщею 90х поки що, на жаль.

Я тобі ще більше скажу, це вже інфа від місцевих. Німці (локомотив ЄС) коли виділяли транші, поставили туди своїх 'смотрящіх'. Тому й дороги у Польщі за якістю конкурують з німецькими.

 

Отож. 

А в нас місцеві князькі пручаютьяс до останнього.

Подивись що робится навкруги антикорупційного суду. 

 

Та вони своє золоте дно дикої корупції в тому числі на "шляхах" добровільно ніколи не віддадуть .

Link to comment
Share on other sites

Я тобі ще більше скажу, це вже інфа від місцевих. Німці (локомотив ЄС) коли виділяли транші, поставили туди своїх 'смотрящіх'. Тому й дороги у Польщі за якістю конкурують з німецькими.

В нас цей фокус не прокатить. Швидше та дорога розвалиться к чортовій матері, але без відкатів потрібним людям ніхто чужий до неї не наблизиться. Принцип тут простий і возведений в ранг на найвищому рівні - давайте нам гроші і навіть не пробуйте перевіряти, куди вони насправді пішли. Це не тільки про дороги, а взагалі про все. 

Link to comment
Share on other sites

Все залежить від "сили тиску". Румуни, до речі, вже у ЄС, років з 5 так "будували", допоки в німців та австрійців терпець не урвався.

Я до того, що дуже багато з країн колишнього соц-табору зробили свій прогрес саме завдяки тиску з боку "заходу" (умовного).

До того там принципи були такі як і в наших.

 

Я, до речі, сама була свідком певної суперечки між румуном та американцем (студенти універу, навчалися разом). То румун з піною у роті доводив, що на суму (нак хвилиночку) до $5000 то не хабар а дарунок і американці мають поважати місцеві принципи. Де була від того щелепа "янкі" самі здогадаєтеся. Очі також у протилежному напрямку десь за межами лоба.

 

Ми дуже сильно протупили. Дуже. Коли ще у 90і намагалися сидіьти 1 задом на 2 стільцях, щоб не сказати "оглядалися постійно на кацапів". Поляки, чехи, словаки зорієнтувалися швидше, вони "впіймали" момент єврооптимізму

Link to comment
Share on other sites

 

 


Хозя,позбав мене хоча б аналізу того як у 90х можна було зупинити польську міграцію. Мені ще цього бракувало для 'а пагаваріть'.

 

И кстати совершенно зря ты отказываешься, я как раз бизнесом с 90-х и занимаюсь, так что могу дать вполне объективную оценку, кстати у нас в 90-е никакой миграции в Польшу и в помине не было, в Польшу у нас народ поехал после 2014г.

 

 

 

 


Різниця у тому, що ти є власником свого підприємства. І воно не настільки велике, як я можу судити, що ти маєш змогу ледь не персонально знати усіх та й ситуацію бачиш добре й одразу. На рівні 'мільйонів це вже інше. Там бачать 'через звіти'.

 

И опять же зря Френси, ты пренебрегаешь моим мнением, предприятие у меня действительно маленькое, но у меня специфика такая, что я работаю как раз со всеми знаковыми предприятиями в своей отрасли (продукцию которых кстати потребляет каждый из наших граждан), а они соответственно работают со всеми ритейлами или являются участниками фармацевтического рынка, так что недостатка в информации у меня нету, ну и опять же я всегда заказываю по концу года таможенные базы и там могу смотреть рост у нас или наоборот, так что мнение моё может быть и частное, но вряд ли неправильное..

Link to comment
Share on other sites

Так а что смотреть то? Это и так понятно, можно сколько угодно обманывать себя рассказывая о том, что у нас всё впереди но сути это не меняет, да и рецепты как всё исправить не новы, но кто хочет исправлять?

Розумних варто послухати, тому що зовсім незабаром в нас неминуче відбудеться лише 1 з 2 можливих варіантів розвитку: крах і наступний коцапський контроль, або реанімація держави і шлях на Захід.

А я от хочу ще й книжку шустерову почитати, аби з'ясувати причини антилідерства Дніпропетровщини за рівнем надії на завтрашній день серед її мешканців. І взнати, як з цим справи у нас.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Розумних варто послухати, тому що зовсім незабаром в нас неминуче відбудеться лише 1 з 2 можливих варіантів розвитку: крах і наступний коцапський контроль, або реанімація держави і шлях на Захід.

 

Более вероятный сценарий это распад Украины, дело в том, что ЗУ никогда не ляжет под расею, а с юго-востоком и центром не хотят расставаться ФПГ, ну и тут либо победит народ и здравый смысл или таки....

Link to comment
Share on other sites

Щодо  доріг,  то  треба  хоч  трохи  бути  об єктивним.  То  правда,  що  з  дорогами  далеко  не  все  гаразд.  Але  вони  зараз  будуються,  ремонтуються  і  виглядають  зовсім  не  зле.

Траса  Львів - Тернопіль  ще  рік  назад  була  "Боже,  не  кари",  до  Євро  її  робили  і  пізніше,  але  знову  і  знову  утворювалися  суцільні  гармошки.

Нарешті  рік  назад  зробили,  грунтовно.  І  стоїть.  Якщо  хтось  навіть  і  відмив  на  ній,  то  хоч  їхати  можна.

Не  один  раз  чула,  як  люди  визнають:  нарешті  дороги  роблять. 

Чи  то  заслуга  Гройсмана  чи  ні,  не  знаю,  але  дороги  будуються.
 

Link to comment
Share on other sites

Так что бы было понятно, у нас достаточно крупный промышленный город, я полагаю он не последний по отчислению денег в бюджет, так вот у нас нет НИ ОДНОЙ нормальной дороги НИ В ОДНОМ направлении, в некоторых направлениях  это вообще жесть, вот например и тут вдруг я слышу о хороших дорогах, сорри но имейте ж совесть так безбожно пиздеть!!!

 


https://www.youtube.com/watch?v=DCHzB03kLDI

Link to comment
Share on other sites

 

 


. То румун з піною у роті доводив, що на суму (нак хвилиночку) до $5000 то не хабар а дарунок і американці мають поважати місцеві принципи.

 

нашим чиновникам бы так...

10 раз по 5 подарунков...

и нормалёк. :gigi:

Link to comment
Share on other sites

куда едешь?

не сейчас не еду..

у меня друг катается постоянно..

то расказывает..

шо..самые разбитые дороги в днепопетровской и николаевской...

но там разбивают фурами перегруз ...много везут с эливаторов семечку..бобы..пшеничку...перегружают фуры и убивают дороги. 

Link to comment
Share on other sites

не сейчас не еду..

у меня друг катается постоянно..

то расказывает..

шо..самые разбитые дороги в днепопетровской и николаевской...

но там разбивают фурами перегруз ...много везут с эливаторов семечку..бобы..пшеничку...перегружают фуры и убивают дороги. 

 

вот оно лицо кровопийцы хози

своей семечкой страну рушит :D

 

писи

думал ты под борисполем щас

Link to comment
Share on other sites

не сейчас не еду..

у меня друг катается постоянно..

то расказывает..

шо..самые разбитые дороги в днепопетровской и николаевской...

но там разбивают фурами перегруз ...много везут с эливаторов семечку..бобы..пшеничку...перегружают фуры и убивают дороги. 

А контроль веса при загрузке и ответственность за перегруз Путин мешает наладить? Чи може Юля?

Кто там еще в списке врагов?

Я бы укроавтодоровским уебанам привез по квадратному метру среза нормальной европейской дороги. И кормил бы ей отрезая по кусочку, до просветления мозга...

Link to comment
Share on other sites

Розумних варто послухати, тому що зовсім незабаром в нас неминуче відбудеться лише 1 з 2 можливих варіантів розвитку: крах і наступний коцапський контроль, або реанімація держави і шлях на Захід.

А я от хочу ще й книжку шустерову почитати, аби з'ясувати причини антилідерства Дніпропетровщини за рівнем надії на завтрашній день серед її мешканців. І взнати, як з цим справи у нас.

 

Що за книга ? Підкажить, будь-ласка.

 

Є ще третій шлях. Розпад на шматки під контролем різних держав. Як вже не раз було в історії України. Власне він вже має місце. In progress.

 

Якби хто не хотів на це закрити очі.

Link to comment
Share on other sites

Що за книга ? Підкажить, будь-ласка.

 

Є ще третій шлях. Розпад на шматки під контролем різних держав. Як вже не раз було в історії України. Власне він вже має місце. In progress.

 

Якби хто не хотів на це закрити очі.

 

 

я советую всем застрелится

почитаешь идиотов и понимаешь почему мы всегда ложились подрашку

Link to comment
Share on other sites

А контроль веса при загрузке и ответственность за перегруз Путин мешает наладить? Чи може Юля?

Кто там еще в списке врагов?

Я бы укроавтодоровским уебанам привез по квадратному метру среза нормальной европейской дороги. И кормил бы ей отрезая по кусочку, до просветления мозга...

думаешь только ты такой умный...

ловят только иногда когда какието рейды проходят..

в остальном всегда всё решается....

Link to comment
Share on other sites

думаешь только ты такой умный...

ловят только иногда когда какието рейды проходят..

в остальном всегда всё решается....

 

шо значит ловят? Загрузился, на весы, путевой лист с весом. Проверили, штраф, нахуй с работы.

Решается, говоришь? Путин, кацапы, Юлька, европидары? Кто ж сука тот решатель?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...