Перейти до змісту

ЗЕ новости - Негатив


Recommended Posts

Какая там зарплата у топ менеджмента Украинских Железных Дорог? 

 

ЙОПАНЫЕ ТВАРИ(с) и Прошенко - гнида поганая.

Занесу трохи роси. Проблема електричок в Україні в тому, що пенсам на шару, а усі інші купують квиток в кращому випадку на одну зупинку, або просто контролеру тицнуть 5-10 грн.
Link to comment
Share on other sites

Занесу трохи роси. Проблема електричок в Україні в тому, що пенсам на шару, а усі інші купують квиток в кращому випадку на одну зупинку, або просто контролеру тицнуть 5-10 грн.

Мбугага! Бачу, шо пану Фомі до вподоби роль форумного блазня. Цікаво, ремонт скількох електричок вистачило би?

------

 

Укрзалізниця закупила посуд за шаленими цінами

 

Укрзализниця провела чергові тендери на придбання сувенірної продукції, а точніше – на придбання подарункових наборів посуду на одну і дві персони з божевільною ціною. Про це пише видання "Позиція".

 

Тендер був проведений "Центром сервісного забезпечення", який входить в структуру Укрзалізниці та загальна вартість покупки перевищує один мільйон гривень. Всього планується придбати 231 набір посуду, призначений для однієї людини, в який входять:

 

Підстаканник з зображенням логотипу Укрзалізниці;

Кришталевий стакан на 200 мл;

Чайна ложка;

Подарункова упаковка синього кольору з логотипом Укрзалізниці;

 

 

Ілюстративне фото (zbk.org.ua)

 

Також будуть придбані 210 наборів на дві персони, в кожен з яких входить подвійний набір посуду. За результатами проведених торгів, тендер виграв приватний підприємець Демиденко Олександр Миколайович. Вартість одного набору (стакан, підстаканник, ложка і упаковка) склала 2025,97 гривень без ПДВ. Набір на дві персони коштує 3047,61 гривні без ПДВ.

 

 

 

 

Скріншоти документів (zbk.org.ua)

 

Як зазначає видання, рівно рік тому, в липні 2018 року, Укрзалізниця вже проводила подібний тендер і було закуплено 150 наборів для однієї людини і 90 наборів на дві персони. Вартість набору на одну персону була 1890 гривень, а на дві – 2869 гривень. Загальна сума тендеру становила 500 тисяч гривень.

 

Кому призначаються такі дорогі подарунки від Укрзалізниці – на даний момент невідомо.

Link to comment
Share on other sites

500к гривень? 15к баксів? Це навіть форд фокус не купиш.

Це лише один приклад. А таких тендерів майже щодня відбувається дофіга і більше. Крім того, пільговики, згідно закону, повинні фінансуватися за рахунок місцевих бюджетів.

 

--------------

 

https://dozorro.org/blog/ukrzaliznicya-top-10-zlovzhivan-na-tenderah

 

Приклад:

 

Тендер UA-2017-05-24-000250-a – закупівля комплектуючих стрілочних переводів на 1 мільярд гривень. Єдиним акредитованим виробником даної продукції є ПАТ “Дніпропетровський стрілочний завод”, в результаті проведення формальних торгів з двома посередниками за даними детективів НАБУ переплата Укрзалізниці на посередницькій схемі склала понад 400 мільйонів гривень, порівняно з цінами виробника

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

НАБУ переплата Укрзалізниці на посередницькій схемі склала понад 400 мільйонів гривень, порівняно з цінами виробника

 

Вішати треба. Але це не відміняє факту халяви зубожілих.
Link to comment
Share on other sites

Есть две альтернативы - 

1) Запретить печатать подобные новости. (99% - такое будет сделано когда возьмут СМИ под полный контроль). Тогда будет вэлыка перемога, Ситизены будут смотреть розовые сопли по телеку - удои и надои. Ну прийдется фейсбучек отключить но то не беда.

2) Продать у хуям подобные Укрзализныци и прочие гос предприятия, потому что государство не может делать эффективный бизнес _ПО ОПРЕДЕЛЕНИЮ_

Link to comment
Share on other sites

Есть две альтернативы - 

1) Запретить печатать подобные новости. (99% - такое будет сделано когда возьмут СМИ под полный контроль). Тогда будет вэлыка перемога, Ситизены будут смотреть розовые сопли по телеку - удои и надои. Ну прийдется фейсбучек отключить но то не беда.

2) Продать у хуям подобные Укрзализныци и прочие гос предприятия, потому что государство не может делать эффективный бизнес _ПО ОПРЕДЕЛЕНИЮ_

 

От жеж іпанько. Розкажи це бритосам або американцям, наприклад

 

Railtrack was a group of companies that owned the tracksignallingtunnelsbridgeslevel crossings and all but a handful of the stations of the British railway system from 1994 until 2002. It was created as part of the privatisation of British Rail, listed on the London Stock Exchange, and was a constituent of the FTSE 100 Index. In 2002, after experiencing major financial difficulty, most of Railtrack's operations were transferred to the state-controlled non-profit company Network Rail. The remainder of Railtrack was renamed RT Group plc and eventually dissolved on 22 June 2010

 

 

The National Railroad Passenger Corporationdoing business as Amtrak, is a passenger railroad service that provides medium- and long-distance intercity service in the contiguous United States and to nine Canadian cities.

Founded in 1971 as a quasi-public corporation to operate many U.S. passenger rail services,[1][2][3] it receives a combination of state and federal subsidies but is managed as a for-profit organization.[4] Amtrak's headquarters is located one block west of Union Station in Washington, D.C.[5]

Amtrak serves more than 500 destinations in 46 states and three Canadian provinces, operating more than 300 trains daily over 21,400 miles (34,000 km) of track. Amtrak owns approximately 623 miles of this track and operates an additional 132 miles of track. Some track sections allow trains to run as fast as 150 mph (240 km/h).[4]

 

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

Для ВБ це не гроші, бо потуга економіки інша. Тому й немає там таких електричок.

Не буди. Пан Фома жиє у паралельній реальності :gigi:

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

 

 


Network Rail кому належить?

Державі, але я тобі розкажу по секрету, в Network rail немає жодного вагона  :fp1: 100% перевезень належить приватним канторам, до того ж не британським.  Наприклад https://en.wikipedia.org/wiki/Govia_Thameslink_Railway https://en.wikipedia.org/wiki/Virgin_Trains

 

В пересічного бритоса від цього люта ненависть до капіталістів, бо, наприклад, катнутись з Лондона в Манчестер і назад родиною з 4х буде коштувати 1200 фунтів, це десь 2.5 години в один бік.   А машиною це затягне десь до сотні фунтів, тобто у 12 разів дешевше.  Я вже не кажу, що катнути зранку пару зупинок в центр затягне на 10 баксів.  І це стоячи раком в забитому вагоні. 

Link to comment
Share on other sites

 

 


Для ВБ це не гроші, бо потуга економіки інша. Тому й немає там таких електричок.

Електрички постійно оновлюють,  при цьому ціна на проїзд росте щороку на інфляцію + 3-4%.    І подекуди річні проїздні вже перевищують 5к фунтів  :fp1:

Link to comment
Share on other sites

Тобто, звичайний юзер електрички у ВБ для нас просто олігарх. Лише його проїзного вистачило б пересічному українцеві на безбідне існування без ніяких субсидій.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Тобто, звичайний юзер електрички у ВБ для нас просто олігарх. Лише його проїзного вистачило б пересічному українцеві на безбідне існування без ніяких субсидій.

Фокус в тому, що для британця ця сумма дуже велика.  Багато їздять на роботу кілометрів 50-70, а віддають за це 20-30% зарплати.  Машиною - не варіант. 

Link to comment
Share on other sites

Для брита велика, але цілком підйомно входить до кошика його видатків. А багатьом українцям і без електрички швах, і з електричкою. Хоча в наших електричках і буквальний швах може настати будь-якої миті.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Для брита велика, але цілком підйомно входить до кошика його видатків.

Ага, підйомно  :fp1:

Пан Юро, ви не в курсі про життя закордоном. Пересічний добре якщо на кінець місяця вийде в нуль.  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Тю, в нас тут суцільний мінус. Я тобі вже заморився розповідати, що при значному зростанні доларових цін на жрачку і комуналку за часи 144 рехворм імені вроттердама+, доларовий еквівалент середнього розміру пенсій впав у 2 з гаком рази.

Link to comment
Share on other sites

Для брита велика, але цілком підйомно входить до кошика його видатків. А багатьом українцям і без електрички швах, і з електричкою. Хоча в наших електричках і буквальний швах може настати будь-якої миті.

ты наверное понимаешь что цены выстраиваются с учетом рынка - то есть местных доходов/расходов населения. цена не может быть подьемной или неподьемной - такие высказывания - это совковый шлак.

 

цена ровно такая чтобы услугу или сервис покупали и выходили в прибыль с учетом конкуренции.

 

то есть приватизировав в Украине ж/д услуги как в Британии, цена будет такая чтобы люди пользовались.

Link to comment
Share on other sites

ты наверное понимаешь что цены выстраиваются с учетом рынка - то есть местных доходов/расходов населения. цена не может быть подьемной или неподьемной - такие высказывания - это совковый шлак.

 

цена ровно такая чтобы услугу или сервис покупали и выходили в прибыль с учетом конкуренции.

 

то есть приватизировав в Украине ж/д услуги как в Британии, цена будет такая чтобы люди пользовались.

 

Фома проти

Link to comment
Share on other sites

Та я тільки за!  Залишиолось небагато - домовитись з Бренсоном, щоб він продавав нові вагони не за Х лямів баксів, а за X лямів гривень.

Ну от бачиш в Україні ти за, а у Британії, де воно торкається твоєї власної дупи, ти проти. Отакий парадокс, панове...

Link to comment
Share on other sites

 

 


Ну от бачиш в Україні ти за, а у Британії, де воно торкається твоєї власної дупи, ти проти. Отакий парадокс, панове...

Де я написав шо я проти приватизації? Крім того, який дурень буде в Україні купувати нові вагони якщо їх собівартість відіб'ється через 100 років?

Link to comment
Share on other sites

 

 

такие высказывания - это совковый шлак.   цена ровно такая чтобы услугу или сервис покупали и выходили в прибыль с учетом конкуренции
Шкода, що ти не усвідомлюєш визначальної відмінності справжнього ринку  від мафіозної монополії з сидінням на державних потоках.
Link to comment
Share on other sites

Шкода, що ти не усвідомлюєш визначальної відмінності справжнього ринку  від мафіозної монополії з сидінням на державних потоках.

Де  ви  бачили  справжній  ринок  і  як  ви  собі  його  уявляєте  в  наших  умовах?  я  ще  мала  якісь  ілюзіії,  коли  Україна  проголосила  незалежність...

Link to comment
Share on other sites

Шкода, що ти не усвідомлюєш визначальної відмінності справжнього ринку  від мафіозної монополії з сидінням на державних потоках.

Украинцы не провели бы в условиях "настоящего" честного и открытого рынка и года. Хотя бы потому что существование такого рынка связано с честной уплатой налогов, которая будет в Украине очень нескоро.

Link to comment
Share on other sites

Де я написав шо я проти приватизації? Крім того, який дурень буде в Україні купувати нові вагони якщо їх собівартість відіб'ється через 100 років?

 

Тут

 

Фокус в тому, що для британця ця сумма дуже велика.  Багато їздять на роботу кілометрів 50-70, а віддають за це 20-30% зарплати.  Машиною - не варіант. 

Link to comment
Share on other sites

Украинцы не провели бы в условиях "настоящего" честного и открытого рынка и года. Хотя бы потому что существование такого рынка связано с честной уплатой налогов, которая будет в Украине очень нескоро.

Та  я  навіть  не  про  це.  Я  про  протилежну  сторону - бандитську,  рейдерську  тощо.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...