Перейти до змісту

Про амністію і важкі злочини


Спартак

Recommended Posts

Створив тему бо в кожні гілці про лугандонські закони це звучить, але ніде не конкретизується.

 

Так, з амністії є виняток про важкі злочини. Амністія не поширюється на вбивства, викрадення, згвалтування і т.п.

АЛЕ.

В правовому полі України це означає, що амністія не поширюється на осіб, яких звинувачено або визнано винними у цих злочинах.

У всіх інших є презумція невинності.

 

Тобто факт знищення напр. батальйоном "Восток" мирного населення і факт перебування конкретної особи в складі "Востока" нічого не означає само по собі. Поки не буде доведено (ким? на Донбасі?!!) участь в конкретному злочині конкретної особи на неї поширюється амністія.

 

Для того щоб це було не так потрібно прийняти окремі поправки до ККУ і КПК. Ви про це щось чули?

Змінено користувачем Спартак
Link to comment
Share on other sites

Створив тему бо в кожні гілці про лугандонські закони це звучить, але ніде не конкретизується.

 

Так, з амністії є виняток про важкі злочини. Амністія не поширюється на вбивства, викрадення, згвалтування і т.п.

АЛЕ.

В правовому полі України це означає, що амністія не поширюється на осіб, яких звинувачено або визнано винними у цих злочинах.

У всіх інших є презумція невинності.

 

Тобто факт знищення напр. батальйоном "Восток" мирного населення і факт перебування конкретної особи в складі "Востока" нічого не означає само по собі. Поки не буде доведено (ким? на Донбасі?!!) участь в конкретному злочині конкретної особи на неї поширюється амністія.

 

Для того щоб це було не так потрібно прийняти окремі поправки до ККУ і КПК. Ви про це щось чули?

 

Проект

Вноситься Президентом України

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

 

Про недопущення переслідування та покарання осіб – учасників

подій на території Донецької та Луганської областей

___________________________________________________________

 

 

Стаття 1. Звільнити від кримінальної відповідальності в порядку та на умовах, визначених цим Законом, осіб, які вчинили в період з 22 лютого    2014 року по день набрання чинності цим Законом включно на території Донецької, Луганської областей, на якій проводилась антитерористична операція, діяння, що містять ознаки злочинів, передбачених Кримінальним кодексом України, і які під час вчинення зазначених діянь:

  1. були учасниками збройних формувань або особами, задіяними в діяльності таких формувань, та/або
  2. брали участь у діяльності самопроголошених органів у Донецькій, Луганській областях або протидіяли проведенню антитерористичної операції.

Особи, зазначені в частині першій цієї статті, звільняються від кримінальної відповідальності за умови, що вони до спливу місяця з моменту набрання чинності цим Законом звільнили або не утримують заручників, добровільно здали державним органам або не зберігають вогнепальну зброю, бойові припаси, вибухові речовини, вибухові пристрої, військову техніку, не займають будівлі, приміщення державних органів і органів місцевого самоврядування та не беруть участі у блокуванні роботи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у Донецькій та Луганській областях, про що подали відповідну заяву в орган досудового розслідування, який здійснює кримінальне провадження.

Закрити відповідні кримінальні провадження.

 

Стаття 2. Звільнити від покарання у вигляді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не пов'язаних з позбавленням волі, в порядку та на умовах, визначених цим Законом, осіб, передбачених частиною першою статті 1 цього Закону.

 

Стаття 3. Закрити кримінальні провадження, розпочаті у зв'язку з діяннями, передбаченими частиною першою статті 1 цього Закону, в яких жодній особі не повідомлено про підозру.

 

Стаття 4. Звільнити від адміністративної відповідальності осіб, які вчинили в період з 22 лютого 2014 року по день набрання чинності цим Законом включно на території Донецької, Луганської областей, на якій проводилась антитерористична операція, діяння, що містять ознаки адміністративних правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Постанови про накладення адміністративних стягнень за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених цією статтею, що не були виконані до набрання чинності цим Законом, виконанню не підлягають.

 

Стаття 5. Дія цього Закону не поширюється на осіб, передбачених частиною першою статті 1, статтею 2 цього Закону, які:

         1) є підозрюваними, обвинуваченими (підсудними) і не здійснили дії, передбачені частиною другою статті 1 цього Закону, та/або

         2) підозрюються або обвинувачуються у вчиненні діянь, що містять ознаки злочинів, передбачених статтями 112, 113, 115, частиною другою статті 121, частиною другою статті 147, статтями 149, 152, 153, 187, 201, 258, 297, 348, 349, 379, 400, 442, 443, 444 Кримінального кодексу України, або засуджені за вчинення злочинів, передбачених цими статтями, та/або

         3) вчинили дії, що призвели до падіння 17 липня 2014 року в Донецькій області літака компанії "Malaysia Airlines" рейсу МН17, та/або перешкоджали проведенню розслідування цієї авіакатастрофи.

 

Стаття 6. Застосування цього Закону здійснюється:

1)  щодо підозрюваних, кримінальні провадження стосовно яких перебувають у провадженні органів досудового розслідування, – судом, у межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, за клопотанням підозрюваного, його захисника, законного представника або прокурора, який здійснює процесуальне керівництво відповідними досудовими розслідуваннями; відповідні клопотання подаються без проведення досудового розслідування у повному обсязі;

  1. щодо обвинувачених (підсудних), кримінальні провадження стосовно яких здійснюються судом і до набрання чинності цим Законом не розглянуті, а також щодо обвинувачених (підсудних), кримінальні провадження стосовно яких розглянуті, але вироки не набрали законної  сили, – судами, які здійснюють відповідні судові провадження за клопотанням обвинуваченого (підсудного), його захисника, законного представника або прокурора, який здійснює підтримання державного обвинувачення;
  2. щодо засуджених – судами, що ухвалили відповідні вироки, за клопотанням засудженого, його захисника, законного представника або прокурора, який здійснював підтримання державного обвинувачення;
  3. у рамках кримінальних проваджень, передбачених статтею 3 цього Закону, – прокурором, який здійснює процесуальне керівництво відповідними досудовими розслідуваннями, без проведення досудового розслідування у повному обсязі;

5) у рамках проваджень у справах про адміністративні правопорушення, які до набрання чинності цим Законом не розглянуті, а також щодо осіб, притягнутих до адміністративної відповідальності, постанови у справі про адміністративне правопорушення яких не набрали законної сили або не виконані, – місцевими загальними судами як адміністративними судами, повноваження яких поширюються на відповідну територію, за клопотанням відповідного органу (посадової особи), уповноваженого розглядати справи про адміністративні правопорушення, органу (посадової особи), який виніс постанову про накладення адміністративного стягнення, або особи, яка притягається до адміністративної відповідальності або щодо якої винесено постанову про накладення адміністративного стягнення, її захисника, законного представника.

 

Стаття 7. Питання про застосування цього Закону суд вирішує в судовому засіданні. Неявка в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про місце та час розгляду питання, не перешкоджає проведенню судового засідання.

 

Стаття 8. Положення Закону України "Про застосування амністії в Україні", Кримінального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

 

Стаття 9. Прикінцеві та перехідні положення

1. Генеральний прокурор України не пізніше трьох робочих днів після дня набрання чинності цим Законом надає доручення прокурорам нижчого рівня, які здійснюють процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, внести клопотання до судів, у межах територіальної юрисдикції яких здійснюється досудове розслідування, про звільнення від кримінальної відповідальності або про звільнення від покарання осіб, на яких поширюється дія цього Закону, а також вчиняє процесуальні дії та приймає процесуальні рішення щодо закриття кримінальних проваджень, зазначених у статті 3 цього Закону.

Прокурори не пізніше трьох робочих днів після дня набрання чинності цим Законом або встановлення факту здійснення дій, передбачених частиною другою статті 1 цього Закону, вносять клопотання до судів, у межах територіальної юрисдикції яких здійснюється досудове розслідування, про звільнення від кримінальної відповідальності або про звільнення від покарання осіб, а також вчиняють процесуальні дії і приймають процесуальні рішення щодо закриття кримінальних проваджень, зазначених у статті 3 цього Закону.

Суди не пізніше трьох робочих днів з дня надходження клопотання підозрюваного, обвинуваченого (підсудного), засудженого, його захисника,   законного   представника,    особи,   щодо   якої   застосовано адміністративне стягнення, або прокурора про звільнення від кримінальної, адміністративної відповідальності, а також від покарання осіб, на яких поширюється дія цього Закону, здійснюють його розгляд з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про здійснення правосуддя і кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції".

  1. Органам влади та їх посадовим (службовим) особам, а також підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб, на яких поширюється дія цього Закону, а також осіб, які їм сприяли та не вчинили діянь, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення або Кримінальним кодексом України.
  2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

The end

 

 

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=5082&skl=8

Змінено користувачем Стиви Джи
Link to comment
Share on other sites

 

 


ким? на Донбасі?!!

Судом. В Украине. Слава Богу, что с судами только на Донбассе проблема из-за ваты, а так в остальном они все находятся под жестким контролем украинской общественности, правда? :)

Link to comment
Share on other sites

Я якраз про ось це

 

 


Стаття 5. Дія цього Закону не поширюється на осіб, передбачених частиною першою статті 1, статтею 2 цього Закону, які: 1) є підозрюваними, обвинуваченими (підсудними) і не здійснили дії, передбачені частиною другою статті 1 цього Закону, та/або 2) підозрюються або обвинувачуються у вчиненні діянь, що містять ознаки злочинів, передбачених статтями 112, 113, 115, частиною другою статті 121, частиною другою статті 147, статтями 149, 152, 153, 187, 201, 258, 297, 348, 349, 379, 400, 442, 443, 444 Кримінального кодексу України, або засуджені за вчинення злочинів, передбачених цими статтями

 

підозрюються конкретні особи. Якщо ти член Востока/Оплота/іншого лайна, але особисто біля Боїнга не засвітився - свободєн.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Тобто факт знищення напр. батальйоном "Восток" мирного населення і факт перебування конкретної особи в складі "Востока" нічого не означає само по собі.

Какбэ то что у меня в паспорте стоит донецкая прописка, ничего не означает само по себе. Т.е. нужно доказать, что конкретно я, конкретно в составе батальона "Щащлик" убиваю людей. И вот тогда мне будет болт, а не амнистия.

Это плохо?

Link to comment
Share on other sites

 

 


підозрюються конкретні особи. Якщо ти член Востока/Оплота/іншого лайна, але особисто біля Боїнга не засвітився - свободєн.

Ну если человек - член батальона Шашлык, ни в кого не стрелял, ничего такого не делал, а лишь выполнял функции услады взора и чресел воинов Аллаха донского казака - то за что его наказывать-то особо?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Я якраз про ось це

 

 

 

підозрюються конкретні особи. Якщо ти член Востока/Оплота/іншого лайна, але особисто біля Боїнга не засвітився - свободєн.

 

ну и чем это мешает предъявить ему подозрение если есть доказательства?

Link to comment
Share on other sites

Какбэ то что у меня в паспорте стоит донецкая прописка, ничего не означает само по себе.

 

Ви пересмикуєте.

Посвідчення ГБР Бетмен, чи ще якоїсь рашистської групи, із вказанням спеціальності, напр "гранатометчик" теж нічого не означає, правда? Може ви мирний гранатометчик? Якщо належність до групи не злочин - свабодєн.

Link to comment
Share on other sites

Ну если человек - член батальона Шашлык, ни в кого не стрелял, ничего такого не делал, а лишь выполнял функции услады взора и чресел воинов Аллаха донского казака - то за что его наказывать-то особо?

Есть статьи КК  за помощь террористам и участие в их формированиях. Теперь на них положили хер. Теперь от такой амнистии приток новых сил в армию Лугандонии только увеличится. 

Link to comment
Share on other sites

ну и чем это мешает предъявить ему подозрение если есть доказательства?

 

які докази? В українському законодавстві приналежність до незаконного збройного формування тягне на 8 років, якщо не помиляють. Саме тому, що довести, хто конкретно убив он ту жінку практично неможливо.

 

Якщо це відмінити (а це відмінили) то виходить така ситуація: У нас 5 учасників банди, які добровільно організщувались для вбивств і грабежу. Ми маємо один підтверджений епізод і кілька непідтверджених. В підтвердженому епізоді у нас згвалтували і вбили молоду дівчину. Ми занємо що це зробили двоє із 5, але оскільки ми не знаємо хто саме ,то ми впаяти їм тяжкі злочини не можем, а від відповідальності за бандформування їх вже звільнено.

 

Це за фантастичної умови, що на Донбасі їх хтось взагалі затримає.

Link to comment
Share on other sites

Особи, зазначені в частині першій цієї статті, звільняються від кримінальної відповідальності за умови, що вони до спливу місяця з моменту набрання чинності цим Законом звільнили або не утримують заручників, добровільно здали державним органам або не зберігають вогнепальну зброю, бойові припаси, вибухові речовини, вибухові пристрої, військову техніку, не займають будівлі, приміщення державних органів і органів місцевого самоврядування та не беруть участі у блокуванні роботи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у Донецькій та Луганській областях, про що подали відповідну заяву в орган досудового розслідування, який здійснює кримінальне провадження.

 

 

Шо неясно?

Чтобы попасть под амнистию. нада в течении месяца явиться с повинной в СБУ.

Link to comment
Share on other sites

Есть статьи КК  за помощь террористам и участие в их формированиях. Теперь на них положили хер. Теперь от такой амнистии приток новых сил в армию Лугандонии только увеличится. 

 

258 за теракт осталась, через ст. 15 УК за покушение и через 26-27 УК за соучастие можно притянуть по 258 при желании

Link to comment
Share on other sites

Особи, зазначені в частині першій цієї статті, звільняються від кримінальної відповідальності за умови, що вони до спливу місяця з моменту набрання чинності цим Законом звільнили або не утримують заручників, добровільно здали державним органам або не зберігають вогнепальну зброю, бойові припаси, вибухові речовини, вибухові пристрої, військову техніку, не займають будівлі, приміщення державних органів і органів місцевого самоврядування та не беруть участі у блокуванні роботи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у Донецькій та Луганській областях, про що подали відповідну заяву в орган досудового розслідування, який здійснює кримінальне провадження.

 

 

Шо неясно?

Чтобы попасть под амнистию. нада в течении месяца явиться с повинной в СБУ.

Щас туда очередь выстроится, а каг же :D

Link to comment
Share on other sites

які докази? В українському законодавстві приналежність до незаконного збройного формування тягне на 8 років, якщо не помиляють. Саме тому, що довести, хто конкретно убив он ту жінку практично неможливо.

 

 

принадлежность тоже надо доказать, удостоверений с надписью "Оплот" я на любом принтере цветном напечатаю дохуа и трошки

Link to comment
Share on other sites

принадлежность тоже надо доказать, удостоверений с надписью "Оплот" я на любом принтере цветном напечатаю дохуа и трошки

 

Так цього добра (доказів) у вигляді фото вкантактіках якраз навалом. Тільки з новим законом вони вже нічого не доводять.

Треба, щоб терорист іиставляв фотки з трупами, бажано свіжими (а може це не він убив, просто йшов мимо і вирішив сфоткатись? :D ) і ідентифікованими

Змінено користувачем Спартак
Link to comment
Share on other sites

Так цього добра (доказів) у вигляді фото вкантактіках якраз навалом. Тільки з новим законом вони вже нічого не доводять.

Треба, щоб терорист іиставляв фотки з трупами, бажано свіжими (а може це не він убив, просто йшов мимо і вирішив сфоткатись? :D ) і ідентифікованими

 

 

гггггг

фото вкантактике с автоматом как доказательство причастности к террористической группировке

Вы серьезно?

Link to comment
Share on other sites

гггггг

фото вкантактике с автоматом как доказательство причастности к террористической группировке

Вы серьезно?

 

Сподіваюсь ви жартуєте?

 

"Фото радянського тракториста в компанії есесівців, ви це серйозно? Та йому просто дали потримати шмайсер!

 

Звідки форма і екіпіровка? Ну так в есесівця позичив..."

Змінено користувачем Спартак
Link to comment
Share on other sites

Сподіваюсь ви жартуєте?

 

"Фото радянського тракториста в компанії есесівців, ви це серйозно? Та йому просто дали потримати шмайсер!

 

Звідки форма і екіпіровка? Ну так в есесівця позичив..."

 

 

зачотные террористы, правда?

 

http://www.ikirov.ru/files/1306/x_80aee3e2.jpg

Link to comment
Share on other sites

зачотные террористы, правда?

 

http://www.ikirov.ru/files/1306/x_80aee3e2.jpg

 

Я не бачу поряд Луганської/Донецької облради чи будівлі СБУ, я також не бачу бронетехніки з символікою сепарастів.

 

Повірте навіть з вище переліченими об'єктами сфоткалось купа ідіотів з числа сепарів. Але ж це не доказ по нових законах.

Змінено користувачем Спартак
Link to comment
Share on other sites

Я не бачу поряд Луганської/Донецької облради чи будівлі СБУ, я також не бачу бронетехніки з символікою сепарастів.

 

Повірте навіть з вище переліченими об'єктами сфоткалось купа ідіотів з числа сепарів. Але ж це не доказ по нових законах.

 

это не доказательство по любым законам

на фото которое я привел как пример- команда страйкболистов с страйкбольным оружием

только по фото "вася в камуфляже с автоматом на фоне СБУ" ни один суд не вынесет приговора, разве что на фото поцыент будет голову кому-то отрезать, но такие фотки во вкантактиках не выкладывали

Змінено користувачем Стиви Джи
Link to comment
Share on other sites

это не доказательство по любым законам

 

фото фіксація особи в формі терористичного угрупування, з вогнепальною зброєю, в оточенні актиіних членів угрупування на місці злочину (а захоплені адмінбудівлі чи важка техніка є безумовними ознаками злочину) це НЕ ДОКАЗ?!!

Блядь, оце теж не доказ?

https://vk.com/id106612536?z=photo106612536_339255104%2Fwall106612536_3391

А чо, пацан просто на фоні сфоткався!

Link to comment
Share on other sites

фото фіксація особи в формі терористичного угрупування, з вогнепальною зброєю, в оточенні актиіних членів угрупування

 

 

что такое "форма террористической группировки"? чем она отличается от обычного камуфляжа? как по фото отличить огнестрельное оружие от страйкбольного? как отличить активного члена бандитского формирования от пассивного? на нём это написано или в отношении него есть приговор?

 

и да- на фото, что Вы привели- военнослужащий ВС РФ Алексей Мильчаков, он по любому ни под какие амнистии по Закону Украины не попадает.

Link to comment
Share on other sites

а, ясно - ви просто до слів докулупуєтесь, хоча чудово розумієте, що на формі є шеврони, посібники терористів підносять патрони, а не стріляють з Вихлопів, а пітерський садист має купу аналогів  на Донбасі.

 

Дайте відповідь на просте питання:

Аналогічне фото з громадянином України ви будете вважати доказом його причетності до бойових дій проти громадян України і її військових підрозділів чи ні?

 

Адже автомат в нього може бути страйлбольний, а сфотографуватися він міг через 10 хвилин після того, як справжні терористи пішли?

То достатньо для вас такого фото, щоб заарештувати фігуранта?

Link to comment
Share on other sites

Я понимаю шо истерика застилает вам глаза, но замечу, что амнистия НЕ касается иностранных граждан.

 

То есть гражданин Украины запросто может заложить кацапского наёмника и получить амнистию. Улавливаете?

Link to comment
Share on other sites

Я збирався це написати Стіві після його відповіді, але якщо ви підняли питання, напишу вам.

А звідки ви взяли, що

 

 амнистия НЕ касается иностранных граждан.

?
Link to comment
Share on other sites

Аналогічне фото з громадянином України ви будете вважати доказом його причетності до бойових дій проти громадян України і її військових підрозділів чи ні?

 

Адже автомат в нього може бути страйлбольний, а сфотографуватися він міг через 10 хвилин після того, як справжні терористи пішли?

То достатньо для вас такого фото, щоб заарештувати фігуранта?

 

для меня-достаточно, для суда -нет

надо как минимум ещё хотя бы свидетельские показания к фото, что именно запечатленный на нем гражданин стрелял и убивал

Link to comment
Share on other sites

 

Я збирався це написати Стіві після його відповіді, але якщо ви підняли питання, напишу вам.

А звідки ви взяли, що

 

?

 

 

Патамуша по УПК Украины, амнистии могут подлегать только граждане Украины и лица без гражданства.

Link to comment
Share on other sites

для меня-достаточно, для суда -нет

надо как минимум ещё хотя бы свидетельские показания к фото, что именно запечатленный на нем гражданин стрелял и убивал

помиляєтесь

Для суду достатньо, при звичайних законах .

 

Коментар до статті 257. Бандитизм

 

 Об'єктивна сторона бандитизму включає вчинення трьох альтернативних дій: 1) організацію банди; 2) участь у банді; 3) участь у нападі, вчинюваному бандою. (він особисто не убивав!)

 

 Об'єктивно банда буде озброєна тоді, коли хоча б у одного з її учасників є предмети, які спеціально пристосовані для враження людей, не мають іншого (господарського, спортивного) призначення та на які поширюється спеціальний правовий режим (вони є об'єктом дозвільної системи або носіння їх громадянам заборонено). (це не його автомат, а чувака зліва!)

 

Участь у нападі, вчинюваному бандою, має місце й тоді, коли в конкретному епізоді брали участь лише окремі її члени (тобто, не банда у повному складі), навіть один бандит за умови, що відповідне сприяння цьому нападові здійснювала банда як злочинне об'єднання. При цьому використання зброї в процесі нападу не є обов'язковим. (а ви думали колективної відповідальності немає?)

 

Участь у нападі, вчинюваному бандою, можуть брати як члени цієї злочинної організації, так і інші особи, які не є учасниками банди. Таким чином, відповідальність за бандитизм (як виконавці) можуть нести й особи, які не вступили до банди У випадку, коли особа не виконує об'єктивну сторону нападу, а сприяє банді в інший спосіб (надає транспорт, переховує бандитів тощо), вона підлягає відповідальності як пособник бандитизму. (без коментарів)

 

Але сьогоднішні закони це скасовують.

 

І я поки що не побачив жодних винятків для іноземців. В амністії взагалі не йдеться про громадянство, про нього ні в яких амністіях не згадують - для чого? Хоч би яким було громадянство злочин на території України є нашою юрисдикцією і сидіти він має в нас, і виходити по нашій же амністії.

 

Так шо з Мільчаковим ви поспішили.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...