Перейти до змісту

Просте розв'язання мовної проблеми


Pадник

Recommended Posts

1. Усі погоджуються, що знання державної мови є обов'язковим.

2. Усі погоджуються, що викладання загальноосвітніх предметів у школі, та вся вища державна освіта у межах країни ведеться на державній мові.

3. Дозволяється створення приватних середніх та вищих навчальних закладів, де навчання може вестися не на державній мові, але з обов'язковим вивченням державної мови.

4. За бажанням батьків у державних школах дозволяється вводити додаткові гоидини для вивчення літератури та мови, історії національності, яка компактно проживає на даній території, або мови, яка є загальновживаною на даній території - але не за рахунок державної мови.

 

Якби так зробили в 91 ніяких проблем ні з Кримом, ні з Донбасом не мали б.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

5. Вся медиапродукция для детей (до 14 лет) обязательно идет полностью переведенной на государственный язык. 

6. Медиапродукции для целевой аудитории от 14 лет достаточно субтитров на государственном языке.


 

 


Проблема в тому, що не всі погоджуються...

Нет. Проблема именно в том, что никто не делает.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1. Усі погоджуються, що знання державної мови є обов'язковим.

2. Усі погоджуються, що викладання загальноосвітніх предметів у школі, та вся вища державна освіта у межах країни ведеться на державній мові.

3. Дозволяється створення приватних середніх та вищих навчальних закладів, де навчання може вестися не на державній мові, але з обов'язковим вивченням державної мови.

4. За бажанням батьків у державних школах дозволяється вводити додаткові гоидини для вивчення літератури та мови, історії національності, яка компактно проживає на даній території, або мови, яка є загальновживаною на даній території - але не за рахунок державної мови.

 

Ну от знову це недолуге хуторянство з його спробами ізолювати українців від узького міра з його видатною узькою культурою.

Link to comment
Share on other sites

Спробую пояснити.

Я вивчав свого часу вищу математику, фізику, хімію, біологію в університеті українською мовою.

Немає такої сучасної термінології, яка існувала б російською, але не існувала б українською.

Уся сучасна термінологія, в будь-якому разі, заснована на англійській.

І ще, це не хуторярнство.

Україна має 40 мільйонів населення і має цілковите право і можливості відстоювати і захищати свою національну ідентичність, не ущемлюючи права національних меншин.

Проблема російськомовних регіонів не в тому, що їм забороняють російську мову, а в тому, що вони мусять вивчати українську. А для "нєокрєпшєго узкого мозга" це надлюдське зусилля - краще взяти в руки автомат і зруйнувати все навколо.

  • Upvote 9
Link to comment
Share on other sites

 

 

Проблема російськомовних регіонів не в тому, що їм забороняють російську мову, а в тому, що вони мусять вивчати українську.

Те, кто воет против украинского, не способен и русский толком выучить. Их проблема в том, что их заставят учиться вообще.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Про высшую не совсем согласен - с такими установами пригласить, например, англоязычного специалиста прочитать курс лекций будет проблемой.

Вища освіта вся повинна бути англійською.

Link to comment
Share on other sites

А зараз, блін, без проблем? Тобто, приїхав якийсь пацик із Едінбургу прочитати курс лекцій і всі його тут-таки зрозуміли?

Я в основном про вышку и спецпредметы магистерских/аспирантских дисциплин. Я бы предпочел, чтобы жестких требований к языкам, на которых читать такие лекции, не выдвигалось. Какой такой павлин-мавлин PhD без знания иностранного?

Link to comment
Share on other sites

 

 


Проблема російськомовних регіонів не в тому, що їм забороняють російську мову, а в тому, що вони мусять вивчати українську.

 

Проблема російськомовного Криму і Донбасу в тому, що в них майже всі (в Криму) і більше половини (на Донбасі) школи - російські. Це призводило до замкнутості регіонів в собі і як не смішно - дискрімінації. Бо, закінчивши російську школу в Криму або на Донбасі, проста дитина не має змоги вступити на бюджет до ніякого вишу (окрім російськомовного в своєму регіоні), тому що рівень викладання української у тому ж Криму не дозволяє конкурувати з дітьми з інших регіонів, як наслідок - для них нереалні, приміром Могилянка, КНУ Шевченка і т.д. Тобто ці діти викреслені з української системи освіти. Тому і вступають в "свої" виші в Криму, на Донбасі. А після вишу, не володіючи українською науковою термінологією, та вони переважно навіть нездатні вести документацію українською - починають верещати "пра втарой язік гасударственний" і "ущемленіє рузькеізичних" - хоча в інших такої проблеми немає.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

вот блядь с языка снял... но вот я например плохо говору на мове... читаю без проблем и понимаю на 100%... а говору плохо, бо нет практики...

как быть в этом случае перфекционисту?

Змінено користувачем consul
Link to comment
Share on other sites

Те, кто воет против украинского, не способен и русский толком выучить. Их проблема в том, что их заставят учиться вообще.

шо значіт заставят?

умови повинні штовхати людину до вивчення мови

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

вот блядь с языка снял... но вот я например плохо говору на мове... читаю без проблем и понимаю на 100%... а говору плохо, бо нет практики...

как быть в этом случае перфекционисту?

 

На історіческую родіну- подножие Эйяфьядлайёкюдля  :)

Link to comment
Share on other sites

Біографія Бандери,Шухевича,Шептицького.Співання коломийок.Грання на трембіті

я не проти :shuffle:

але це в курсі вивчення історії, чом би ні?

А от обов"язкове навчання в початкових класах грі на сопілці було б не погано.

а там потім за вибором --- трембіта, цимбали, фортепіано або саксофон

Ашо? :nose3:

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...