Перейти до змісту

Гість paraskaa-W

Recommended Posts

  • Replies 1.2 тис
  • Created
  • Остання відповідь

Зачем на зебру?

 

Ті, хто працюють на швидкій кажуть, що 90% випадків наїзду на пішоходів - на зебрі і поблизу зупинок громадського транспорту,  там люди на розслабоні і  не очікують наїзду, на трасах- в межах населених пунктів і також часто на зебрах. Та достатньо зайти в травмотологію ОХМАДИТу і поцікавитись...

Як це оформлюють/замазують/викручуюють - інша справа. Якщо ж людина перебігає швидкісну магістраль в неналежному місці - вона або самовбивця або ну дуже сконцентрована.

 

 

 

Под поезд надежней и выгодней

Ніхто ж не сперечається, сучасні швидкісні потяги - 100% гарантія, навряд чи хтось встигне перебігти.

 

 

 

Бросаться на штуку массой от тонны, оно конечно дело интересное, но сцуко больно.

 

Це поодиноки випадки, що самі кидаються, в основному таки не очікують наїзду. Просто треба пам'ятати, що пішоходи більш уразливі і незахищені, а підсвідомо людина за кермом вважає себе "в броні" і пішоходу може нанести тяжкі ураження. Навряд чи пішохід в навушниках чи навіть капюшоні здатен нанести тяжкі  травми водію :gigi:

От тому і треба дрючити за п'янство і перевищення швидкості, не дотримання правил в першу чергу водіїв, ага і ще медкомісії, які "епілептикам"  довідки підписуюють.

Змінено користувачем snow_bird
Link to comment
Share on other sites

Ті, хто працюють на швидкій кажуть, що 90% випадків наїзду на пішоходів - на зебрі і поблизу зупинок громадського транспорту,  там люди на розслабоні і  не очікують наїзду, на трасах- в межах населених пунктів і також часто на зебрах. Та достатньо зайти в травмотологію ОХМАДИТу і поцікавитись...

Як це оформлюють/замазують/викручуюють - інша справа. Якщо ж людина перебігає швидкісну магістраль в неналежному місці - вона або самовбивця або ну дуже сконцентрована.

 

Естественно больше на переходах, там больше мозги отключаются. Такое ощущение, что переход, это страховка. Но это еще от больницы зависит. В одну больше одних везут, в другую других. Плюс некоторое количество, сразу в морг.  

 

Це поодиноки випадки, що самі кидаються, в основному таки не очікують наїзду. Просто треба пам'ятати, що пішоходи більш уразливі і незахищені, а підсвідомо людина за кермом вважає себе "в броні" і пішоходу може нанести тяжкі ураження. Навряд чи пішохід в навушниках чи навіть капюшоні здатен нанести тяжкі  травми водію :gigi:

От тому і треба дрючити за п'янство і перевищення швидкості, не дотримання правил в першу чергу водіїв, ага і ще медкомісії, які "епілептикам"  довідки підписуюють.

Постоянно читаю, пешики не защищены, различные двухколесные тоже, у водителей грузовиков  плохой обзор, потому водитель легковушки всем должен.Непонятно правда с какой радости.  Вообще у всех должно быть чувство самосохранения, это самое главное жизненное правило. Наказывать за нарушение ПДД, надо. Но и о неписанных правилах не стоит забывать. 

Змінено користувачем shurken
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Естественно больше на переходах, там больше мозги отключаются. Такое ощущение, что переход, это страховка.

 

Постоянно читаю, пешики не защищены, различные двухколесные тоже, у водителей грузовиков плохой обзор, потому водитель легковушки всем должен.Непонятно правда с какой радости.

 

Та да, пішоходи на переході і зупинках мають повсякчас сцятись від страху і вклонятись панам на лайносах і шевроле, якщо вони їх соізволять пропустити) І якщо пан їде по тротуару - відскакувати завчасно і навушники з капюшоном не носити, краще ходити по місту голяка і з біркою на нозі, де вказані призвище, номер страховки і група крові) а якщо пан на ауді чи бмв - то ще й шапку ламати як він проїздить, ну а як на порше чи бугатті - це ваще...мінімум пасть ніц і потім внукам розповідати про таке щастя)

 

Пішоходи не захищені - це факт, і найчастіше страждають разом з двухколісними, а з фурами... Ну знаю я людей, які їх "наказалі" - потім мізки їм мили (в прямому сенсі), ну і авто довелось нове купувати)

Людина, яка керує транспортним засобом, навіть якщо це човен чи скейт, має бути більш відповідальною і сконцентрованою, ніж пішоходи - які можуть бути неадекватними, п'яними, сліпими і маразматиками. І нести більшу відповідальність.

І деякі люди бувають в різних станах - пішоходами, водіями легковиків, байкерами- велиспедистами, і користуються на додачу ще купую різних їдучих штучок) так от - самі офігевші- це люди, які переважно їздять на авто, і пішоходи з них, до речі, самі необережні)

Драть треба їх в першу чергу за бєспредел - такоі статистики по наїздам навіть в Індії нема, де купа людей, повозок, табуреток і корів на дорогах і правил ніхто не дотримується.

Змінено користувачем snow_bird
Link to comment
Share on other sites

Та да, пішоходи на переході і зупинках мають повсякчас сцятись від страху і вклонятись панам на лайносах і шевроле, якщо вони їх соізволять пропустити) І якщо пан їде по тротуару - відскакувати завчасно і навушники з капюшоном не носити, краще ходити по місту голяка і з біркою на нозі, де вказані призвище, номер страховки і група крові) а якщо пан на ауді чи бмв - то ще й шапку ламати як він проїздить, ну а як на порше чи бугатті - це ваще...мінімум пасть ніц і потім внукам розповідати про таке щастя)

 

Пішоходи не захищені - це факт, і найчастіше страждають разом з двухколісними, а з фурами... Ну знаю я людей, які їх "наказалі" - потім мізки їм мили (в прямому сенсі), ну і авто довелось нове купувати)

Людина, яка керує транспортним засобом, навіть якщо це човен чи скейт, має бути більш відповідальною і сконцентрованою, ніж пішоходи - які можуть бути неадекватними, п'яними, сліпими і маразматиками. І нести більшу відповідальність.

І деякі люди бувають в різних станах - пішоходами, водіями легковиків, байкерами- велиспедистами, і користуються на додачу ще купую різних їдучих штучок) так от - самі офігевші- це люди, які переважно їздять на авто, і пішоходи з них, до речі, самі необережні)

Драть треба їх в першу чергу за бєспредел - такоі статистики по наїздам навіть в Індії нема, де купа людей, повозок, табуреток і корів на дорогах і правил ніхто не дотримується.

Посвідчення водія є? Якщо є, то як давно за кермом і чи кожен день?

Link to comment
Share on other sites

Патрульна поліція Львова
19 годин тому
Екс- кандидата в депутати очікує кримінальна відповідальність за побої нанесені поліцейському
По вул.Студентській патрульні виявили автомобіль Range Rover, який перебував в орієнтуванні.На вимогу працівників поліції зупинитись та на ввімкненні проблискові маячки червоних та синіх кольорів водій не реагував.Автомобіль вдалося зупинити на вул. Мучній 30, де водій відмовлявся виходити з позашляховика,однак завдяки наполегливості поліцейських він все ж погодився вийти з авто.Також чоловік відмовлявся пред'являти будь-які документи, мовляв надасть їх виключно в Личаківському ВП. Прибувши у відділ поліції, водій і там не хотів пред'являти жодних докуметів.Завдяки кмітливості поліцейських, особу вдалося встановити, ним виявився львів'янин 1973 р. н., який в 2015 році балатувався у Львівську міську раду.Водій перебував в стані алкогольного сп'яніння і від проходження медичного огляду на стан алкогольного сп'яніння відмовився. У висновку на даного громадянина складено два адмінпротоколи за ст.130 ч.1 (Керування в стані сп'яніння) та ст.185 ( Злісна непокора законному розпорядженню)КУпАП,а також винесено дві постанови за ст.126 (Відсутність відповідних документів на право керування ТЗ) та ст.122-2 (Невиконання водіями вимог про зупинку).
Під час оформлення даних адмінматеріалів він спробував зіпсувати протокол про керування в стані алкогольного сп'яніння. Погрожував звільненням. Тоді чоловік здійснив напад на одного з працівників поліції, завдавши декілька ударів в плече та в голову. Поліцейський зняв побої в медзакладі. Тепер чоловіка очікує відповідальність ст. 345 ч. 2 ККУ ( Умисне заподіяння працівникові правоохоронного органу чи його близьким родичам побоїв, легких або середньої тяжкості тілесних ушкоджень у зв'язку з виконанням цим працівником службових обов'язків) та ст. 342 ККУ (Опір представникові влади, працівникові правоохоронного органу).
‪#‎Lvivpolice‬ ‪#‎патрульнаполіція

Link to comment
Share on other sites

Людина, яка керує транспортним засобом, навіть якщо це човен чи скейт, має бути більш відповідальною і сконцентрованою, ніж пішоходи - які можуть бути неадекватними, п'яними, сліпими і маразматиками. І нести більшу відповідальність.

В теории должны. А по жизни, никто, никому, ничего не должен. Каждый сам себе должен думать о своей жизни и о своем здоровье. Ну допустим накажут того водителя штрафом, может даже условно дадут или самое страшное три года нарисуют, это если совсем бедный и деревянный водитель попадется и то выйдет через полтора за хорошее поведение, а то и прямо в зале суда отпустят по амнистии. Но он дальше будет жить припеваючи, а кто-то будет хромать до конца своих дней и регулярно лечить отбитые органы или вообще жить в состоянии овоща. Такая вот суровая проза жизни. До меня она дошла в совсем юном возрасте, потому даже на зеленый по переходу, кручу головой на 360 градусов и перехожу когда на 100% уверен, что мне уступают дорогу. Странно, что до народа не доходит столь простая истина, чай не девять жизней.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Во вторник ночью столичные патрульные остановили водителя трамвая - мужчина был пьян и превысил скорость.

 

Как передает Цензор.НЕТ, об этом говорится в сообщении на странице Патрульной полиции в Facebook.

 

Как отмечается, трамвай ехал со скоростью, необычной для этого вида транспорта. На световые и звуковые сигналы не реагировал. Поэтому патрульные прибегли к крайней мере - перегородили пути.

 

"Спасибо неравнодушным пассажирам, которые обратились в 102", - сказано в сообщении.

 

 

http://censor.net.ua/photo_news/378281/kievskie_patrulnye_smogli_ostanovit_pyanogo_voditelya_tramvaya_lish_peregorodiv_puti_foto

 

http://storage1.censor.net.ua/images/b/7/3/8/b738791349dcaddbed789962ed420cb8/480x360.jpg

Link to comment
Share on other sites

ну хай тут полежить.

 

 

Разбой на Привозе: между бандитами и инкассаторами была перестрелка — два человека убиты (обновлено)

 

Наш корреспондент, который находится у Привоза, передает первые подробностиразвернувшейся там трагедии.

Между инкассаторами и напавшими на них бандитами произошла перестрелка. В итоге погибли два человека — перевозчик денег и гангстер. Еще один инкассатор ранен.

 

http://dumskaya.net/pics/a0/picturepicture_35776021143148_58908.JPG

 

Тела лежат на углу Книжного переулка и Преображенской улицы.

Нападению подверглась инкассаторская служба «Райффайзен банка Аваль».

ОБНОВЛЕНО В 19:59. Нападавших было трое. Инкассаторский микроавтобус остановился возле магазина, и работники пошли за деньгами. В этот момент к машине подошли два человека и расстреляли водителя. Когда инкассаторы выбежали из магазина, преступники заперлись в авто. Началась стрельба, и пуля попала в бандита, видимо стоявшего «на стреме». Далее непонятно, мы проясняем ситуацию.

ОБНОВЛЕНО В 20:26. По уточненной информации, все преступники скрылись. Оба убитых — работники инкассаторской службы, охранник и водитель.

 

 

 

 

ЗІ: Знов халатність і .......   :X  :(

Змінено користувачем legreen
Link to comment
Share on other sites

ОБНОВЛЕНО В 21:02. По самым последним официальным данным, водитель таки скончался, его тело лежит на дороге, в машине — убитый преступник. Деньги похищены не были.

http://dumskaya.net/news/razboy-na-privoze-mezhdu-banditami-i-inkassatora-056061/
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

це вже схоже на одеський анегдот...

 

 

«Тот, который погиб — бывший инкассатор этого же банка. Он пошел на дело один. После неудачного ограбления застрелился сам»,- сообщил наш источник.

Напомним, в результате нападения на инкассаторов у «Привоза» двое человек были убиты: скончался водитель инкассаторской машины, а также преступник, тело которого обнаружили в машине. Деньги похищены не были. Еще один инкассатор получил ранение и был госпитализирован.

Link to comment
Share on other sites

Я вже писав, що атестацію в нас не пройшов жоден ДАІшник. Так от, з усього райвідділу пройшли лише ДВА! чоловіка. Знаю обох, теж не святі.

 

Рівненщина

Link to comment
Share on other sites

Це відео для тих, хто вважає, що їзда по місту на швидкостях ~200km/h незначне порушення.

https://www.youtube.com/watch?v=vgE6EV_iqWg

Це якщо в нерухому перешкоду. А якщо по зустрічній? До 200 додати ще мінімум 60.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Патрульная полиция обнародовала целый ряд требований к украинским гражданам, касающихся того, как им нужно общаться со стражами порядка, в том числе и после выявления нарушений ПДД.

Требования к украинским гражданам по правильному общению с копами опубликованы на странице патрульной полиции «ВКонтакте».

Некоторые из них весьма неожиданные, особенно с учетом того, что прежняя отечественная милиция никогда такого не требовала, и они очень напоминают правила общения с зарубежной полицией.

В частности, как заявляют украинские правоохранители, обращаясь к гражданам, или в случае их обращения, полицейский обязан назвать свою фамилию, должность, специальное звание и предъявить по вашему требованию свое служебное удостоверение, предоставив возможность ознакомиться с информацией в нем, не выпуская его из рук.

«Автоцентр» раскрывает секреты дорожного общения

Как вести себя на дороге: Жизнь на американских хайвеях

Водители, в свою очередь, должны придерживаться следующих правил общения с полицейским при остановке за нарушение ПДД:

– Оставайтесь в автомобиле, пока полицейский не попросит вас выйти.

– Выслушайте полицейского и уточните все непонятные для вас моменты.

– Вы всегда имеете право высказать свое мнение и обоснованно не согласиться с полицейским, однако спорить с ним не стоит!

– Вы имеете право обжаловать действия полицейского позже, в определенный законом срок. Помните, что незнание законов не освобождает вас от ответственности.

– Выполняйте законные требования полицейского. Не провоцируйте конфликт и не оказывайте сопротивления. Не забывайте, что полицейские готовы к решительным действиям!

– Помните, что ваши права не являются абсолютными по отношению к правам других граждан и интересов общества, равно и то, что правонарушения других водителей не оправдывают совершенное вами!

– Сотрудничество и адекватный диалог с полицейским – залог быстрого и положительного разрешения ситуации.

 

Источник. Сити

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


Требования к украинским гражданам по правильному общению с копами опубликованы на странице патрульной полиции «ВКонтакте».

 

 

:lol2:  :lol2:  :lol2:

а чо не в одноглазнеках? 

или на лентесру?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...