Перейти до змісту

Зі шкіл хочуть забрати співи та малювання


Гість shpylka

Recommended Posts

Все что в школе будет по желанию в большинстве своем будет детьми заброшено. Вспомните себя, много у вас было желания учиться?

 

з більшості предметів не робила трагедії

але ті, що "не йшли", просто ненавиділа. І такі нічого з того у житті й не винесла

Link to comment
Share on other sites

Не  забувайте,  що  процес  навчання -  це  шліфовка  мізків,  вироблення  творчих  навиків,  розвиток  пам яті.  Цей  велосипед  винайшли  давно  і  він  удосконалювався  протягом  століть.  Людина  повинна  бути  гармонійно  розвиненою,  вона - елемент соціуму. 

Я  вважаю,  що  на  уроках  малювання  варто  вчити  мистецтву  ікебани,  моделюванню  одягу,  дизайну,  усьому,  що  формує  смак.  Вчителів  треба  запрошувати  достойних  і  платити  їм  краще.

:fp1: А вишиванню хрестиком не треба вчити? Чи світера собі зв'язати?

Link to comment
Share on other sites

ну "навчать" мене кроїти лапті. Це розів'є мій художній смак?

Ну, відразу  лапті  :).  А  як  і  де  формувати  смак  пересічної  людини?  Це  питання  для  мене  страшенно болюче -  не  можу  спокійно  дивитися  на  несмак,  а  він  оточує  повсюди.  Що  не  замовиш  у  когось,  то  потім  за  голову  хапаєшся.  Я  протягом  життя  все  роблю  сама,  шию,  в яжу,  букет  на  базарі  сама  формую,  проектую  меблі,  роблю  ремонт  і  усе  це  з  однієї  лише  причини - не  довіряю  "професіоналам".

Link to comment
Share on other sites

А я не роблю. Причому моя бабуся була розкішною просто швачкою, на дублянку, яку вона ені пошила, народ озирався та ледь не кожен питав "де ви таке купили"

А в мене руки не стоять, точніше не те, що руки, а голова на цю кройку не працює

 

Це так, просто приклад. Ну то навіщо мені це?

 

Я не вмію малювати. Тобто "не просто не вмію, а не вмію зовсім". Яблуко у школі малювала циркулем, інакше щось схоже на кляксу виходило. То мені треба з цим мозок їсти і мій час витрачати ? При тому, я, скажімо, обожнюю іспанську школу малювання і на картини Веласкеса можу дивитися годинами. Я чомусь не думаю, що цінування іспанської школи є ознакою несмаку. А малювати я не хочу й не малюю.

 

Міру слід в усьому знати і дійсно якось категоризувати предмети.

Змінено користувачем Françoise
Link to comment
Share on other sites

В першу чергу школа повинна навчити вчитися самостійно. Знання потрібні людині протягом усього життя і те що вчили колись у школі зараз може бути елементарно застарілим.

 

Повертаючись до нашої теми. Я теж програміст і у мене немає жодного відчуття, що співи чи малювання мені якось допомогли у моїй професії.

 

Крім того, якщо це не якась "подєлка на колєнках", то треба залучати до розробки фахівців: науковців, лінгвістів, картографів, правознавців, економістів, художників, музикантів тощо. Розробник не може і не повинен бути спеціалістом в усіх галузях, навіть якщо він вчив щось колись у школі.

 

Нет, учиться самостоятельно учат в университете. В школе учат добровольно-принудительно, оно и называется _обязательное_ среднее образование.

 

К нашим ИТ баранам. Ты не должен быть специалистом, перечитай моё сообщение, но должен иметь возможность разговаривать со специалистом на каком-то общем языке. Мне кажется это крайне очевидным, ты уж прости :) Не, ну, вероятно, кодить сайты на php по ТЗ можно не вникая ни во что, но как-то это скучно.

Link to comment
Share on other sites

Щоб розвивати дитину, зовсім не обов'язкого вчити її малювати. Саме вчити малювати. Краще ходити з нею до картинних галерей, для розвитку художнього смаку це  у 1000 разів краще

 

Біологію : я ледь-ледь відкараскалася від дурнуватої училки, майже нічого з того не памятаю, але якимсь дивом квіти в мене догори дригом не ростуть, ростуть правильно.

Те ж саме з хімією, єдине, щр лишилося у голові - Аш2О

Фізкультура:  біг на півтори кілометри з моїми легенями - смертельний номер. Спринтерські дистанції були ледь не найкращі результати у класі.

 

Хай би мені хтось пояснив, з якого дива оце мало б мені псувати "середній бал".

І так, те саме зі співами

 

 

до речі, про виховання смаку уроками малювання  - тут я з Франсі солідрна :D

маю подругу художника-реставратора, яка закінчила ленінградську академію мистецтв, її картини непогано продаються і тут..  я сама маю навіть декілька її картин, які мені дуже подобаються...  а ще вона  реставрує ікони( має таке хобі) і дає уроки малювання іноді...   але що стосується смаку, хм...  ви б були дуже здивовані, і в плані одягу і затишної оселі,  одне слово - богема, все аби як....  їй на весь цей "смак" начхати конкретно, я просто вже перестала  дивуватись...    декорацію приміщень, тощо, скрізь, де ми разом святкуємо, беру на себе, не можу їй нічого довірити, бо зробе на тяп-ляп, а я від того буду себе некомфортно почувати, бо тілець ;), а може тому, що українка :)

Змінено користувачем ценительница алей
Link to comment
Share on other sites

Ну, відразу  лапті  :).  А  як  і  де  формувати  смак  пересічної  людини?  Це  питання  для  мене  страшенно болюче -  не  можу  спокійно  дивитися  на  несмак,  а  він  оточує  повсюди.  Що  не  замовиш  у  когось,  то  потім  за  голову  хапаєшся.  Я  протягом  життя  все  роблю  сама,  шию,  в яжу,  букет  на  базарі  сама  формую,  проектую  меблі,  роблю  ремонт  і  усе  це  з  однієї  лише  причини - не  довіряю  "професіоналам".

 

Причем тут Ваш личный вкус к профессионализму?...

Link to comment
Share on other sites

Весьма "смелое" обобщение, спорное. А если в школе не учиться, то к чему будет подготовлен 16-18 летний подросток?

 

Я немного не то имел в виду.

 

Необходимость учебы в школе никто не оспаривает.

Проблема в том, что после получения аттестата вчерашний школьник получает и паспорт, становясь полноправным гражданином.

Только вот никто ему за десять лет толком не объяснил как функционирует государство, что такое бюджет и налоги, и почему не следует голосовать за гречку.

Этот школьник, вероятно, возьмет интеграл по окружности,  но поведётся на элементарный экономический развод.

Этот школьник, вероятно, вспомнит стихотворение хз кого из 19-го века, но будет писать отказы от прививок своему ребёнку, потому что ВОЗ=ZOG, как он прочитал в социальных сетях на страничках таких же как он.

Он будет обтирать заболевшего ребенка уксусом или водкой, по совету мудрой бабушки (или мамы), и тоннами принимать амиксины с арбидолами при простуде, зато...  зато придумайте сами что-то из школьной программы, благо там широкий выбор.

 

Учитывая существующий уровень, сложившийся после стольких лет "самого-лучшего-в-мире-образования", школа должна учить не только абстрактным знаниям, но и их практическим применениям. Короче говоря, готовить гражданина к реальной жизни.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Учитывая существующий уровень, сложившийся после стольких лет "самого-лучшего-в-мире-образования", школа должна учить не только абстрактным знаниям, но и их практическим применениям. Короче говоря, готовить гражданина к реальной жизни.

 

Т.е. вместо уроков рисования вернуть политинформацию? :)

 

ps. извини, не удержался :)

Link to comment
Share on other sites

Проблема в том, что после получения аттестата вчерашний школьник получает и паспорт, становясь полноправным гражданином.

Только вот никто ему за десять лет толком не объяснил как функционирует государство, что такое бюджет и налоги, и почему не следует голосовать за гречку.

Этот школьник, вероятно, возьмет интеграл по окружности,  но поведётся на элементарный экономический развод.

...

Учитывая существующий уровень, сложившийся после стольких лет "самого-лучшего-в-мире-образования", школа должна учить не только абстрактным знаниям, но и их практическим применениям. Короче говоря, готовить гражданина к реальной жизни.

Заздрю Вашому оптимізму, що шкільна вчителька САМА розуміє, як працює держава, податки і політична система, і здатна навчити цього дітей. А якби й розуміла, то боюсь, що про реальну будову нашої держави у школі говорити ризиковано - це зрушить психіку і моральні устої школярів. Тому з підготовкою до реального суспільного життя у школі не складеться. Краще вже сподіватись на позашкільні молодіжні організації - волонтерство, Пласт і т.п.

 

До речі, обтирання оцтом з водою - ефективний і швидкий метод збити дитині гарячку під 40.

Link to comment
Share on other sites

Т.е. вместо уроков рисования вернуть политинформацию? :)

 

ps. извини, не удержался :)

 

Не вместо. Знания нужны, как база.

 

Что касается политинформации, то, справедливости ради, она ведь свою цель (прошивку деццкого мозга) выполняла, не так ли? ;)

 

Конечно, никто не предлагает грузить первоклашек политикой.

 

Но вот выпускные классы просто обязаны ориентироваться в политикуме, в системах и принципах голосования, в экономике, праве. Хотя бы в общих чертах. Иначе нафига пускать их на избирательные участки?....

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

До речі, обтирання оцтом з водою - ефективний і швидкий метод збити дитині гарячку під 40.

 

Это эффективный метод травануть ребенка спиртом или уксусом, заодно вызвав спазм сосудов кожи и внутренний перегрев с потенциально очень серьезными последствиями :fp1: :fp1: :fp1:

Link to comment
Share on other sites

Это эффективный метод травануть ребенка спиртом или уксусом, заодно вызвав спазм сосудов кожи и внутренний перегрев с потенциально очень серьезными последствиями :fp1: :fp1: :fp1:

Дитину обтирають розведеним оцтом, тому його концентрація падає з 9% десь до 1%. Більшість його  випаровується, в організм через шкіру потрапляє мізер, а через дихання - взагалі ніщо. Обтираються кінцівки, для яких навіть спазм не призведе до "внутрішнього перегріву", бо їх маса мала порівняно з площею поверхні. Отже, маємо не більш, ніж страшилки дуже наукових медиків. Реально може трапитись хіба особиста непереносимість, але це з усім можливе.

 

Зрештою, маю особистий досвід з двома дітьми - полегшення швидке і суттєве, хоча й тимчасове, бо це симптоматична допомога.

Змінено користувачем convex
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Это эффективный метод травануть ребенка спиртом или уксусом, заодно вызвав спазм сосудов кожи и внутренний перегрев с потенциально очень серьезными последствиями :fp1: :fp1: :fp1:

Ви  лікар? 

Link to comment
Share on other sites

Ви  лікар? 

 

Нi.

Але я бачу як лiкують на Заходi. Де чомусь нiхто не в курсi про подiбнi методи. Чомусь.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

Дитину обтирають розведеним оцтом, тому його концентрація падає з 9% десь до 1%. Більшість його  випаровується, в організм через шкіру потрапляє мізер, а через дихання - взагалі ніщо. Обтираються кінцівки, для яких навіть спазм не призведе до "внутрішнього перегріву", бо їх маса мала порівняно з площею поверхні. Отже, маємо не більш, ніж страшилки дуже наукових медиків. Реально може трапитись хіба особиста непереносимість, але це з усім можливе.

 

Зрештою, маю особистий досвід з двома дітьми - полегшення швидке і суттєве, хоча й тимчасове, бо це симптоматична допомога.

так, дійсно, це перевірений спосіб, який західні педіатри вже давно пропагують: кожна німецька мамочка знає це, як "отчє наш"

Link to comment
Share on other sites

Нет, учиться самостоятельно учат в университете. В школе учат добровольно-принудительно, оно и называется _обязательное_ среднее образование.

 

К нашим ИТ баранам. Ты не должен быть специалистом, перечитай моё сообщение, но должен иметь возможность разговаривать со специалистом на каком-то общем языке. Мне кажется это крайне очевидным, ты уж прости :) Не, ну, вероятно, кодить сайты на php по ТЗ можно не вникая ни во что, но как-то это скучно.

У тебе чисто совковий стереотип про навчання. Якщо вчити примусово, то й результат буде гівно.

 

Мені цікаво, як шкільний курс економіки допоможе у розробці enterprise софту, чи софту для банків? Хоча байдуже, мова йде про малювання й спів. Вони точно не допоможуть.

 

Коли тобі щось треба розробити - ти вивчаєш матчастину, спілкуєшся з фахівцями. Шкільний курс будь-якої науки тут дуже слабкий помічник. За виключенням якщо нормальна школа навчить дитину вчитися самостійно, про що я й писав вище :)

Link to comment
Share on other sites

Нi.

Але я бачу як лiкують на Западi. Де чомусь нiхто не в курсi про подiбнi методи. Чомусь.

Будь-який засіб чи метод, який важко дозувати, який хоча б інколи має побічні ефекти, який вживається на свій страх і ризик, НІКОЛИ не буде внесений до медичних протоколів, яким би ефективним він не був у середньому. А лікареві теж хочеться спокійно жити, тому за межі протоколів він не вийде.

 

Такі от особливості сучасної стандартизованої медицини.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...