Перейти до змісту

Зі шкіл хочуть забрати співи та малювання


Гість shpylka

Recommended Posts

только вот ставить оценки по этим предметам это маразм.

 

у меня всегда по рисованию был или кол, или двойка.

художником я не стал, вряд ли стану, да и при других обстоятельствах не стал бы

спрашивается, нафиг это было вообще в моей школьной программе и стоил ли он определенного стресса от низких оценок по предмету, требующего почти исключительно таланта (которому неоткуда взяться, его если не было изначально)?

+10000000

Link to comment
Share on other sites

Для всестороннего развития деткам нужно и рисование и музыка, а то так если исходить из целесообразности то можно много чего отменить и историю Украины и химию и литературу и т.д..
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I vote PRO. Ja ZA. Nu ne vmiju ja maljuvaty, cherez te meni psuvaty atestat ?

 

Я згоден ЧАСТКОВО. Малювання, музика повинні бути БЕЗ ОЦІНОК, як і фізкультура. Дитина не повинна боятися вчителя, а просто розвиватися згідно своїх здібностей. Я у початковій школі зненавидів музику через вчителя, який ненавидів дітей і реалізовував свої нездІйснені мрії про музичну кар'єру через зразковий шкільний хор.

 

Але музика і малювання у школі повинні бути БЕЗКОШТОВНО ДЛЯ ВСІХ - дивимося на японський приклад.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Я згоден ЧАСТКОВО. Малювання, музика повинні бути БЕЗ ОЦІНОК, як і фізкультура. Дитина не повинна боятися вчителя, а просто розвиватися згідно своїх здібностей. Я у початковій школі зненавидів музику через вчителя, який ненавидів дітей і реалізовував свої нездІйснені мрії про музичну кар'єру через зразковий шкільний хор.

 

Але музика і малювання у школі повинні бути БЕЗКОШТОВНО ДЛЯ ВСІХ - дивимося на японський приклад.

Тогда и математика без оценок. Многіе дети боятся учителей математики :)
Link to comment
Share on other sites

Тогда и математика без оценок. Многіе дети боятся учителей математики :)

 

Бояться. З одного боку математики без примусу навчити неможливо - надто великий об'єм пов'язаного матеріалу (неможливо вивчити уривками), спосіб мислення суперечить людській природі, тому дитина не може ВЕСЬ ЧАС хотіти вчити математику, навіть якщо має до неї здібності. Крім того, без математики нема хімії, фізики, економіки, повноцінної інформатики - тобто нема кадрів для індустрії. Нарешті, мінімальні суспільні компетенції (дати раду з особистими фінансами) залежать від математики. Отже, нібито примушувати треба.

 

З іншого боку, здатних мислити логічно в математичному стилі - незначна меншість, для інших це - страшне знущання, вони шукають якісь шаблони, виробляють рефлекси, щоб якось імітувати математичне мислення. З ними що робити - відпустити з Богом, чи виробляти хоча б сурогатні навички?

 

Сам не знаю...

Змінено користувачем convex
Link to comment
Share on other sites

Бояться. З одного боку математики без примусу навчити неможливо - надто великий об'єм пов'язаного матеріалу (неможливо вивчити уривками), спосіб мислення суперечить людській природі, тому дитина не може ВЕСЬ ЧАС хотіти вчити математику, навіть якщо має до неї здібності. Крім того, без математики нема хімії, фізики, економіки, повноцінної інформатики - тобто нема кадрів для індустрії. Нарешті, мінімальні суспільні компетенції (дати раду з особистими фінансами) залежать від математики. Отже, нібито примушувати треба.

 

З іншого боку, здатних мислити логічно в математичному стилі - незначна меншість, для інших це - страшне знущання, вони шукають якісь шаблони, виробляють рефлекси, щоб якось імітувати математичне мислення. З ними що робити - відпустити з Богом, чи виробляти хоча б сурогатні навички?

 

Сам не знаю...

 

 

воно то так, але більшість дітей не знає математику, вона їм складно дається, яксоь на 3-4, також хімія, фізика, креслення і т.і.

 

Вважаю, що мають бути і співи, і малювання, і всі інші предмети, але без фанатизму.

Щось та залишиться в головах.

Link to comment
Share on other sites

Сия "проблема" сродни государственному русскому. Многие хотят государственный русский, но не понимают - зачем?!

 

Здесь тоже - убирают два предмета. Все взвыли.
А из-за чего вой-то?!

 

Из обязательной школьной программы убирают два предмета, владение которыми после школы никем не проверяется и ни для чего не требуется. Просто развитие организьма. Чтобы потом ставить ему за эт о оценки, доводить до бешенства своим видением предмета и издеваться над учеником, который "две линии провести не может" и "слух, у которого, как у кастрюли"?!

 

Большинство детей, которым это надо или нравится - УЖЕ на всяких секциях и кружках занимается этим в свое время. И станут репиными и моцартами с шаляпиными.

 

А зачем тогда эти предметы - для них  - в ОБЯЗАТЕЛЬНОЙ программе?! А для тех, кому не надо или попросту не способны?!  Просто занять еще пучок учителей которые ищут кандидатов на платные курсы?

 

У меня дочка отучилась в английской спецшколе. У нее, в выпускном классе было три математики и одна физика в неделю! Она по собственному хотению отучилась в художественной школе, играть на гитаре и поступила с математикой и физикой, подтянутыми по вечерам на подготовительном отделении вуза!
Может лучше нпо ОБЯЗАТЕЛЬНОЙ программе детям давать больше математики и правописания?...

Змінено користувачем krunv
Link to comment
Share on other sites

 

 


Из обязательной школьной программы убирают два предмета, владение которыми после школы никем не проверяется и ни для чего не требуется. Просто развитие организьма. Чтобы потом ставить ему за эт о оценки, доводить до бешенства своим видением предмета и издеваться над учеником, который "две линии провести не может" и "слух, у которого, как у кастрюли"?!

 

в курсе школьной программы таких предметов 90%, например, кому на*ер нужна биология, зоология, астрономия, химия и т.д..? 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


здатних мислити логічно в математичному стилі - незначна меншість, для інших це - страшне знущання, вони шукають якісь шаблони, виробляють рефлекси, щоб якось імітувати математичне мислення. З ними що робити - відпустити з Богом, чи виробляти хоча б сурогатні навички? Сам не знаю...

У  нас  математика,  починаючи  з  5-го  класу  викладалася  так:

Вчителька  сідала  собі  в  кінці  класу,  викликала  мене  до  дошки  і  пояснювала  мною  матеріал.  Тобто  я  все  писала,  креслила,  думала  і  відповідала  на  "наводящие  вопросы".  Я  виводила  усі  теореми,  вона  лише  направляла.  По  ходу  зачіпала  ще  кілька  "смышлёных"  з  доповненнями  і  більше  нікого  не  рухала.  Ми  творили  математику  від  початку  замість  Піфагора  та  Евкліда.

Ніяких  опитувань  практично  не  було.  Лише  в  кінці  чверті  перед  виставленням  оцінок  могла  декого  перепитати,  щоб  поставити  четвірку,  а  не  трійку.

Усі  були  задоволені.  Через  мене  та  математика  пройшла  наскрізь,  через  кожну  клітину.  Десятку  учнів  теж  було  цікаво,  добре  все  знали.  Решта  була  статистами.

Вважаю,  що  саме  так  треба  вчити  математику,  як  і  інші  предмети.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


кому на*ер нужна биология, зоология, астрономия, химия и т.д..? 

 

Биология нужна, чтобы цветочки дома росли не вверх ногами

Зоология - чтобы хомячки не дохли.
Астрономия для ориентирования на местности

Химия - чтобы бред из телевизора не вводил в заблуждение.

и т.д.

 

Я разделяю предметы по полезности и применимости к жизни.
Астрономия - под вопросом. Зоология - тоже. Биология и химия - должны быть. Это вопрос выживания.

 

Пение и рисование - это чтобы гуманитарии не чувствовали себя уж совсем неполноценными. Но в свете того. что они и так уже много напортачили в общественной жизни со своими правами - пора бы их поставить на место. Хочешь рисовать - рисуй. Но не заставляй других! Тем более за государственные деньги.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Я разделяю предметы по полезности и применимости к жизни.

 

Та ні. Ви просто наводите перелік предметів, які цікаві особисто Вам.

 

А от я всі 10 років ненавиділа фізкультуру. І не я одна. То шо, давайте відмінимо шкільну фізкультуру. Все одно спортсменами стають одиниці. Ті, кому цікаво - запишуться в спортшколу. Так? Ваша логіка?

 

По суті - фізкультура, як і співи та уроки образотворчого мистецтва потрібні, особливо в молодших класах. Коли дитина ліпить з пластиліну - в неї розвиваються зони в мозку, що відповідають за моторику рук. Це крім того, що початкові знання дають поштовх обдарованим для подальшої освіти в гуртках і спеціалізованих навчальних закладах...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Тут  питання  не  тільки  в  дітях,  а  й  у  вчителях.  Їм  безцеремонно  забирають  хліб.  Це  знову  ж  таки  не  багачі,  а  найбідніші.  Вже  пограбували  пенсіонерів,  усіх,  в  кого  гривневі  доходи,  вчителі  вже  не  знають  як  виживати,  а  їх  все  скубуть  та  скубуть.  А  на  Київській  митниці,  як  виявляється,  втрачаються  мільярди!!!  гривень.

Link to comment
Share on other sites

Я разделяю предметы по полезности и применимости к жизни.

Астрономия - под вопросом. Зоология - тоже. Биология и химия - должны быть. Это вопрос выживания.

Це спрощення аж до вульгаризації. Корисність у житті шкільних предметів НЕ МАЄ МАЙЖЕ ЖОДНОГО ЗНАЧЕННЯ. Їх основне призначення - сформувати більш-менш адекватну картину світу (що рослини виростають з насіння, мікроби спичиняють хвороби, Земля не плоска, Канада - у Північній Америці, а дві половини складають ціле), плюс ГОЛОВНЕ - розвити мислення,причому і логічне, і образне, моторику і естетику. До речі, естетика - дуже важлива у точних науках.

 

 

Биология нужна, чтобы цветочки дома росли не вверх ногами

Зоология - чтобы хомячки не дохли.

Вони для цього нах не потрібні. Для цього є книжечки про догляд за лопухами і звірятами.

 

Астрономия для ориентирования на местности

Навіть теоретично в житті звичайної людини достатньо Полярної зірки, нехай разом з Ведмедицею. Навіщо всі сузір'я і зоряні величини? А при GPS ніхто не триматиме в голові і Полярної зірки.

 

Химия - чтобы бред из телевизора не вводил в заблуждение.

и т.д.

І яку частку школярів вдається навчити органічної хімії? Напишете без гугля формулу хоча б гліцерину чи тринітротолуолу? Навряд, і, мабуть, непотрібно. Більшість публіки все одно цього зрозуміти не може.

 

Пение и рисование - это чтобы гуманитарии не чувствовали себя уж совсем неполноценными. Но в свете того. что они и так уже много напортачили в общественной жизни со своими правами - пора бы их поставить на место. Хочешь рисовать - рисуй. Но не заставляй других! Тем более за государственные деньги.

Я математик, а аж ніяк не гуманітарій, але мистецтво добре, зокрема, саме для розвитку МИСЛЕННЯ, тому є корисним. Я скорше сумніваюсь у економіці і правознавстві для всіх у школі - один чорт по населенню видно, що їм такі матерії в одне вухо влітають, а в інше - вилітають.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Судя по комментарием дописувачей детей с первого класса надо приучать к полезным урокам. К станку, хомячков там резать, стрелять и т.д. А то чего это 10 лет в пустую всякие музыки-шмузыки, рисунки-физунки, алгебры-хераблеры и т.д.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Судя по комментарием дописувачей детей с первого класса надо приучать к полезным урокам. К станку, хомячков там резать, стрелять и т.д. А то чего это 10 лет в пустую всякие музыки-шмузыки, рисунки-физунки, алгебры-хераблеры и т.д.

 

справедливости ради, определенный смысл в этом есть - человек учится десять лет в школе, но выпускается практически неподготовленным к взрослой жизни.

Link to comment
Share on other sites

школи у нас ЗАГАЛЬНОосвітні

щоб росли гармонійно всебічно розвинуті особистості

 

і не треба все на школу перекладати, у дітей ще батьки є, які мають брати участь у вихованні, а не скидати всю відповідальність на школу

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


справедливости ради, определенный смысл в этом есть - человек учится десять лет в школе, но выпускается практически неподготовленным к взрослой жизни.

Весьма "смелое" обобщение, спорное. А если в школе не учиться, то к чему будет подготовлен 16-18 летний подросток?

Link to comment
Share on other sites

Щоб розвивати дитину, зовсім не обов'язкого вчити її малювати. Саме вчити малювати. Краще ходити з нею до картинних галерей, для розвитку художнього смаку це  у 1000 разів краще

 

Біологію : я ледь-ледь відкараскалася від дурнуватої училки, майже нічого з того не памятаю, але якимсь дивом квіти в мене догори дригом не ростуть, ростуть правильно.

Те ж саме з хімією, єдине, щр лишилося у голові - Аш2О

Фізкультура:  біг на півтори кілометри з моїми легенями - смертельний номер. Спринтерські дистанції були ледь не найкращі результати у класі.

 

Хай би мені хтось пояснив, з якого дива оце мало б мені псувати "середній бал".

І так, те саме зі співами

Link to comment
Share on other sites

тому треба якось змінювати вагомість того середнього балу, якщо він не відображає дійсність

а не позбавляти дітей малювання, співів та фізкультури

 

у мене кидання гранати теж не виходило і стрибки, але я ж не кажу, що фізкультура нахер не потрібна

так само не кажу, що хімія нахер не потрібна, коли вона важка і незрозуміла, і як ті валентності та формули покращили якість мого життя? наприклад

Link to comment
Share on other sites

Дітей старших класів вже слід якось "поділіти на клюп па інтєрєсам". І середній бал рахувати якрсь відповідно

І якщо хімія та біологія так сяк то малювання, співи та й фізкультура на середній бал впливати не повинні

Змінено користувачем Françoise
Link to comment
Share on other sites

школи у нас ЗАГАЛЬНОосвітні

щоб росли гармонійно всебічно розвинуті особистості

 

і не треба все на школу перекладати, у дітей ще батьки є, які мають брати участь у вихованні, а не скидати всю відповідальність на школу

Тільки виходить цілком навпаки. Учні, які вчили Моцарта і Баха, слухають після уроків кацапську попсу. Ті хто вчились малювати пейзажі та натюрморти на уроках - малюють якусь мазню на кшталт Тартаковського :gigi:

http://www.tartakovsky.kiev.ua/images/art-energy/a.2.cc.jpg

 

Я вважаю, що вивчення мистецтва та музики потрібно у школі. Але вчити малювати та співати - це дано не кожному і тому повинно виключно за бажанням.

 

Навіть навчання керування автомобілем у школі було би набагато кориснішим, ніж ці псевдоуроки. Але ж навіть цій значно кориснішій навичці не навчають, то чому потрібно навчати тому, чим більшість у дорослішому житті не буде користуватися?

 

Так само я можу погодитися, що поглиблене вивчення природничих чи гуманітарних наук - непотрібне. Хто з дорослих користується правилами написання слів чи побудови речень? Ніхто. Це нісенітниця. Людина просто запам'ятовує, як ті чи інші слова пишуться. Навіть у деяких випадках словосполучення чи цілі речення. Так працює наш мозок. Користуватися правилами у розмові чи навіть на письмі - просто нереально. Або та ж фонетика - абсолютно нікому непотрібна річ, крім фахівців з мови.

 

Знання повинні бути практичними, які знадобляться кожному у дорослому житті + дати уявлення про кожну конкретну науку, щоби за бажанням вивчати її більш поглиблено.

Link to comment
Share on other sites

Тільки виходить цілком навпаки. Учні, які вчили Моцарта і Баха, слухають після уроків кацапську попсу. Ті хто вчились малювати пейзажі та натюрморти на уроках - малюють якусь мазню на кшталт Тартаковського :gigi:

 

 

Я вважаю, що вивчення мистецтва та музики потрібно у школі. Але вчити малювати та співати - це дано не кожному і тому повинно виключно за бажанням.

 

Знання повинні бути практичними, які знадобляться кожному у дорослому житті + дати уявлення про кожну конкретну науку, щоби за бажанням вивчати її більш поглиблено.

 

Ты понимаешь, ну не угадаешь что тебе потребуется во взрослой жизни.  И знать всего понемногу, а в школе иначе и не будет, иногда бывает очень полезно. 

 

Ну блин, я вот программист, обычно мне нужна математика, очень, это понятно и логично. Но недавно потребовалась лингвистика, ну на примитивном уровне конечно, но блин, я же уже все забыл в этой "гуманитарке"!  В игровом проекте может  потребоваться знание нотной грамоты, иначе срамота получится. На практически любых курсах алгоритмов сейчас есть примеры из генетики, черт, уроки биологии не стоило прогуливать и т.д. 

 

А практические знания? Как делать детей и переключать программы в телевизоре?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ты понимаешь, ну не угадаешь что тебе потребуется во взрослой жизни.  И знать всего понемногу, а в школе иначе и не будет, иногда бывает очень полезно. 

 

Ну блин, я вот программист, обычно мне нужна математика, очень, это понятно и логично. Но недавно потребовалась лингвистика, ну на примитивном уровне конечно, но блин, я же уже все забыл в этой "гуманитарке"!  В игровом проекте может  потребоваться знание нотной грамоты, иначе срамота получится. На практически любых курсах алгоритмов сейчас есть примеры из генетики, черт, уроки биологии не стоило прогуливать и т.д. 

 

А практические знания? Как делать детей и переключать программы в телевизоре?

 

айтішникам бува просто потрідно ВСЕ і ЩО ЗАВГОДНО

просто через те, що замовники бувають різні

 

Я знала одного ПМа, хто вчив сольфеджіо, бо їм замовили щось пов'язане з музикою. (хто не в курсі, зазвичай те сольфеджіо матюкають з 90% учнів музичних шкіл)

 

IT дещо "окрема пісня"

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Не  забувайте,  що  процес  навчання -  це  шліфовка  мізків,  вироблення  творчих  навиків,  розвиток  пам яті.  Цей  велосипед  винайшли  давно  і  він  удосконалювався  протягом  століть.  Людина  повинна  бути  гармонійно  розвиненою,  вона - елемент соціуму. 

Я  вважаю,  що  на  уроках  малювання  варто  вчити  мистецтву  ікебани,  моделюванню  одягу,  дизайну,  усьому,  що  формує  смак.  Вчителів  треба  запрошувати  достойних  і  платити  їм  краще.

Link to comment
Share on other sites

Ты понимаешь, ну не угадаешь что тебе потребуется во взрослой жизни.  И знать всего понемногу, а в школе иначе и не будет, иногда бывает очень полезно. 

 

Ну блин, я вот программист, обычно мне нужна математика, очень, это понятно и логично. Но недавно потребовалась лингвистика, ну на примитивном уровне конечно, но блин, я же уже все забыл в этой "гуманитарке"!  В игровом проекте может  потребоваться знание нотной грамоты, иначе срамота получится. На практически любых курсах алгоритмов сейчас есть примеры из генетики, черт, уроки биологии не стоило прогуливать и т.д. 

 

А практические знания? Как делать детей и переключать программы в телевизоре?

В першу чергу школа повинна навчити вчитися самостійно. Знання потрібні людині протягом усього життя і те що вчили колись у школі зараз може бути елементарно застарілим.

 

Повертаючись до нашої теми. Я теж програміст і у мене немає жодного відчуття, що співи чи малювання мені якось допомогли у моїй професії.

 

Крім того, якщо це не якась "подєлка на колєнках", то треба залучати до розробки фахівців: науковців, лінгвістів, картографів, правознавців, економістів, художників, музикантів тощо. Розробник не може і не повинен бути спеціалістом в усіх галузях, навіть якщо він вчив щось колись у школі.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...