Перейти до змісту

Рада знизила акциз на старі легкові авто


DA'

Recommended Posts

Верховна Рада прийняла у другому читанні й загалом законопроект, яким тимчасово, до 31 грудня 2017 року, значно знижуються ставки акцизного збору на вживані легкові автомобілі, зокрема, з метою мінімізації використання схем «тимчасового ввезення» для ухилення від сплати податків.
 
http://fr.ill.in.ua/img/forall/a/14170/98_in.jpg?1464692014
 

За відповідний законопроект у вівторок проголосували 237 народних депутатів.

Згідно з внесеною до другого читання поправкою, закон набуває чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування.

Як повідомлялося, у пояснювальній записці до законопроекту № 3251, авторами якого є приблизно 100 народних депутатів, зазначалося, що на тлі девальвації національної валюти й падіння купівельної спроможності населення значно знизилися продажі автотранспортних засобів, що призводить до скорочення робочих місць як у виробництві, так і у продажах авто і зниження надходжень до бюджету.

«Споживачі не можуть купувати нові імпортні авто через їхню високу вартість у гривні, а старі імпортні – через високі ставки акцизного збору, що робить їхню ціну неконкурентоспроможною», – наголошується в пояснювальній записці.

У документі нагадувалося, що в Україні з початку року діє стандарт Евро5 (тобто ввозити з Європи можна автомобілі не старше 2009 року випуску).

Тим часом, як зазначають експерти галузі, високі ставки акцизного збору були практично єдиним бар’єром, що перешкоджає масовому ввезенню в Україну вживаних легкових автомобілів.

За розрахунками аналітиків AUTO-Consulting, з прийняттям законопроекту розмитнення вживаних автомобілів подешевшає в рази.

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Створити проблему значно легше, ніж потім їЇ розрулити.

Коли термін перебувня ввезних тимчаово на інземнх номерах авто змешили до 5 днів і спробували обмежити кількість перетинів кордону таким авто, в нас знайшли вихід. Тепер авто купують на польську фірму. Кататися можуть рік. Потім тре заїхати в Польщу на ту фірмумі продовжити. Кажуть, вживаний фольксваген в нормаьному стані середього класу обходиться 750 євро.

 

Так от - поки така схема буде вигідніша ніж офіційне завезення з розтаможкою - будуть юзати цю схему. А бюджет буде осати хуй. Це як в казці про золоту рибку - захотіли збагато - не одержать нічого.....

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Вживані авто подешевшають на 30-40%. Тепер точно Пояснюємо закон №3251 на популярних моделях

Наталія Онисько, сьогодні109820

 

Новий законопроект №3251 про зниження акцизного збору при розмитненні вживаних автомобілів знизить вартість автомобілів  на 30-40%.

Нагадаємо, сьогодні депутати Верховної Ради проголосували в другому читанні за законопроект, яким різко знизили акцизи на розмитнення вживаних автомобілів в залежності від об’єму двигуна – від 2 до 28 разів. «За» проголосували 237 народних депутатів.

Якщо президент Петро Порошенко не зволікатиме з підписом, цей закон вступить в дію вже з 1 липня 2016 року.

Наскільки подешевшають автомобілі?

Після набуття чинності закону №3251 вартість вживаних авто може знизитись щонайменше на  30%. Нагадаємо, основні витрати при розмитненні автомобілів формує акцизний збір і ПДВ, який сплачується з митних зборів. Ставка акцизу залежить від року випуску, типу палива та кубатури двигуна. Саме ця позиція найбільше впливає на вартість автомобіля при розмитненні, оскільки за кожен літр об’єму двигуна акциз складав 2,21 євро. Згідно з новим законом він знижується в 28 разів для найбільш популярних автомобілів з об’ємом 1,5 л.  

Двигун з об’ємом до 1 л – ставка акцизу 0,102 євро за 1 куб. см, до 1,5 л –0,063 євро за 1 куб. см, до 2,2 л –0,267 євро за 1 куб.см, до 3 л –0,276 євро за 1 куб. см, понад 3 л –2,209 євро за 1 куб.см.

Отже для розмитнення автомобіля з двигуном 1 л, за новими правилами треба буде сплатити 63 євро замість 1761 євро. А за розмитнення автомобіля з двигуном 2 л - 534 євро замість 4882 євро.  А для найбільш популярних автомобілів, двигун 1,5 л замість 3000 євро, сплатити треба буде 90 євро.

Які авто стануть дешевшими? 

Експерти стверджують, що в Польщі можна придбати, наприклад, Ford Focus 2010 року випуску з об’ємом двигуна 1,6 л за $4 тисячі. Коли вступить в дію нове законодавство, то кінцева ціна цього автомобіля в Україні після розмитнення складе $5,8 тисяч. На сьогодні на українських ринках вживаних автомобілів вартість такого авто складає в середньому $9-10 тис.

За підрахунками журналу «Личный счет», автомобіль Smart, який має об’єм двигуна менше 1 л (2010 р.в.) коштує в Польщі $2,9 тис. на сьогодні вартість його розмитнення становить $1,96 тис. Відтак, продають його в Україні не менше ніж за $5 тис. За новим законодавством вартість розмитнення складе $1,07 тис, а кінцева - $3,97 тис.

 Щодо позашляховиків то, наприклад Jeep Patriot (2013 р.в.) з об’ємом двигуна 2,4 л коштує в Польщі $10 тис. Вартість його розмитнення на сьогодні - $8,72 тис, що в кінцевому підрахунку становить $18,72 тис. За новим законодавством вартість розмитнення складе $4,01 тис. А ціна автомобіля після всіх виплат - $14,01 тис. 

Чи закон вигідний лише для мешканців прикордонних областей? 

Це не так. На сьогодні автомобілі з іноземною реєстрацією популярні лише в прикордонних областях, оскільки, кожні п’ять днів вони повинні перетинати кордон країни реєстрації. Водії стверджують, що навіть значні витрати на бензин є більш вигідними, аніж розмитнення авто за старими правилами. Відтак нове законодавство дозволить легалізувати такі автомобілі.

А мешканцям інших областей є сенс думати про придбання автомобіля в Європі.

Чи є «підводні камені» в новому законі?

Так, закон №3251 має низку обмежень. По-перше,  тимчасову дію - до 31 грудня 2018 року.  

Крім того, закон розповсюджується лише на автомобілі виготовлені не раніше 2010 року. Нові ставки не розповсюджуються на автомобілі вироблені до 1 січня 2010 року

Закон не розповсюджується на автомобілі що мають походження з країни, визнаної державою-окупантом та державою-агресором по відношенню до України, тобто з Росії.

Щоправда, експерти переконані, що з набуттям чинності нового законодавства, відповідно, подешевшають і автомобілі старші за 5 років, які вже ввезені в Україну.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Крім того, закон розповсюджується лише на автомобілі виготовлені не раніше 2010 року. Нові ставки не розповсюджуються на автомобілі вироблені до 1 січня 2010 року

 

 

От власне у цих рядках і заховано те, чому нічого особливо не зміниться. Трохи подешевшають "середнячки". Окрім того, там заборона на перепродаж протягом року - відповідно хочеш машинку, їдь сам...

Link to comment
Share on other sites

От власне у цих рядках і заховано те, чому нічого особливо не зміниться. Трохи подешевшають "середнячки". Окрім того, там заборона на перепродаж протягом року - відповідно хочеш машинку, їдь сам...

появятся фирмы по доставке...

 

посмотрим...как оно будет..

 

но я уже думаю такую открыть.(тем более у меня в литве неплохие концы покрайней мере раньше были)...

Link to comment
Share on other sites

Chorn, тобі не сподобалась новина?

 

Новина загалом непогана, але у мене ніяк не може зникнути відчуття, що це вчергове локшину розвішують...

Пардон за мінуса, місклік, на телефоні часто тицяється поруч..

Змінено користувачем Chorn
Link to comment
Share on other sites

"Старі" - это ЕВРО5, т.е. 2011++ года.

Советую не забывать.

Средний возраст авто в стране, больше двадцати лет. Топливо минус евро пять. Дороги минус евро десять. Зато авто у нас евро пять, с выброшенным катализатором и обманкой лямбды. Потому как не выживают те евро у нас. Надо депутатов заставить ездить на авто отечественного производства, с уровнем локализации в 70%, глядишь вернутся на грешную землю.

 

Ща по ящику увидел тему про техосмотр. Журналисты прямо в прямом эфире заявляют, что они никогда не проходили техосмотр и не собираются, будут стимулировать коррупцию в стране. И я их понимаю, сам такой. Никого не заставишь выполнять идиотские законы. 

 

Что характерно, Янык техосмотр отменил, как коррупционный, а Вальцман вернул. По ходу Янык реально боролся с коррупцией, а Петро ее возглавил :)

Link to comment
Share on other sites

сколько теперь неадекватов накупят авто... 

а с новой полицией, которая только краисвая, сколько будет дтп и т д....

 

Канешно расхватают, после хлеба и огурцов у миллионов это будет без сомнения вторая статья расхода :weep:

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Средний возраст авто в стране, больше двадцати лет. Топливо минус евро пять. Дороги минус евро десять. Зато авто у нас евро пять, с выброшенным катализатором и обманкой лямбды. Потому как не выживают те евро у нас. Надо депутатов заставить ездить на авто отечественного производства, с уровнем локализации в 70%, глядишь вернутся на грешную землю.

 

Ща по ящику увидел тему про техосмотр. Журналисты прямо в прямом эфире заявляют, что они никогда не проходили техосмотр и не собираются, будут стимулировать коррупцию в стране. И я их понимаю, сам такой. Никого не заставишь выполнять идиотские законы. 

 

Что характерно, Янык техосмотр отменил, как коррупционный, а Вальцман вернул. По ходу Янык реально боролся с коррупцией, а Петро ее возглавил :)

Ага, недавно реклама в глаза бросилась придорожная "удаление катализатора"

Link to comment
Share on other sites

Ага, недавно реклама в глаза бросилась придорожная "удаление катализатора"

А після цих видаляльщиків пряма дорога на сервіс для відновлення попередньої конфігурації авто. Бо раптом потужність пропала, витрата пального виросла. Вже не одного такого бачив.

Link to comment
Share on other sites

А что нет? Честно говоря не уследил за этим вопросом, то с 16ого года собирались, то с 19, типа требование Европы. 

вот именно что с 19-го и именно что требование ЕС в подписанной ассоциации. и эта зрада(ТМ) с 14-го года гуляет по устам журналистов и будоражит умы человеков. доживем до 19-го года, будем видеть что к тому времени будет, пока еще рано кричать "зрада" и "ганьба"

Link to comment
Share on other sites

вот именно что с 19-го и именно что требование ЕС в подписанной ассоциации. и эта зрада(ТМ) с 14-го года гуляет по устам журналистов и будоражит умы человеков. доживем до 19-го года, будем видеть что к тому времени будет, пока еще рано кричать "зрада" и "ганьба"

Ну хоть за евро5, можно кричать зрада?
Link to comment
Share on other sites

кричіть шо хочете

 

Президент Петро Порошенко наклав вето на закон про зниження акцизного збору на вживані іномарки.

Про це в кулуарах парламенту сказав голова фракції "Самопоміч" Олег Березюк.

"Маленький нюанс. Закон про зниження акцизів на вживані авто - єдиний, який віддає гроші людям реально в кишені. Усі решта - віртуальні гроші. На цей єдиний закон чомусь накладене вето. Це платня за сьогоднішнє голосування", - сказав Березюк.      

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...