Перейти до змісту

Яка ціна на бензус примусить вас пересісти на громадський транспорт?


Гість Хома

Recommended Posts

Парковку можна знайти тому що вона платна, і скоріше за все недешева. Не знаю як у Дрездені чи Будапешті, а у центрі Амстердама парковка коштує 5 євро за годину - більше 100 грн. А у Києві - аж 10 грн, які ніхто майже не платить.

Чесно кажучи, точну плату за парковки не пам'ятаю. Декілька євро.

Більшість з того, що Ви називаєте парковками в Києві, взагалі не може щось коштувати. Бо це - не парковки.

 

Щодо громадського транспорту - знову ж таки проблема здебільшого у автоваті, що перекриває проїзд тролейбусам, паркується на зупинках громадського транспорту, створює пробки, виїжджає на забиті перехрестя. Тому проблеми пов'язані. Потрібні евакуатори, штрафи і відеокамери.

Є різні водії. Але Вам не здається, що з людини можна щось вимагати лише тоді, коли в неї є якась альтернатива?

 

Вау, это когда такое было запущено?

Нашел в инете - месяц назад. Ну что ж, круто. Но у меня есть вопрос - когда все остальные полосы стоят, на полосу общественного транспорта никто не выезжает, и по свободно курсируют тралики с бусиками?

Нет, конечно - я ж не зря там уточнил "при нормальном трафике": пробки нет - туда практически никто не лезет, пробка есть - полоса забита. А пробки там - явление в часы пик практически постоянное. И не столько из-за аварий, сколько из-за неудачных развязок. Но ими никто никогда не занимался и заниматься не собирается.
Link to comment
Share on other sites

Нет, конечно - я ж не зря там уточнил "при нормальном трафике": пробки нет - туда практически никто не лезет, пробка есть - полоса забита. А пробки там - явление в часы пик практически постоянное. И не столько из-за аварий, сколько из-за неудачных развязок. Но ими никто никогда не занимался и заниматься не собирается.

 

Вот в этом вся суть.

Смысл этой полосы в том, чтобы она всегда была свободной для общественного транспорта (плюс такси), иначе она вообще не нужна.

До попы все развязки, если юзеры на своих жоповозках гордо рассекают по полосе с надписью BUS.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

Більшість з того, що Ви називаєте парковками в Києві, взагалі не може щось коштувати. Бо це - не парковки.

 

Дурниця. Коштує територія, яку місто здає в оренду автомобілісту для розміщення транспортного засобу. Якщо не буде платити автомобіліст - місту буде вигідніше поставити там кіоск, або збудувати торговий центр.

Земля, особливо у центрі великих міст - ресурс обмежений. Чим більш ресурс обмежений - тим дорожче він має коштувати. Тоді будуть і вільні паркомісця, бо автомобіліст 10 раз подумає, чи варто щодня пертися на роботу на тачці. І з'являться бажаючі будувати багаторівневі наземні чи підземні паркінги.

 

 

 

Є різні водії. Але Вам не здається, що з людини можна щось вимагати лише тоді, коли в неї є якась альтернатива?

Альтернатива завжди є. Можна поїхати в село і там паркуватися безкоштовно, місця багато. У місті альтернативі платного паркування може бути тільки громадський транспорт.

 

 

 

Нет, конечно - я ж не зря там уточнил "при нормальном трафике": пробки нет - туда практически никто не лезет, пробка есть - полоса забита. А пробки там - явление в часы пик практически постоянное. И не столько из-за аварий, сколько из-за неудачных развязок. Но ими никто никогда не занимался и заниматься не собирается.

Пробки через велику кількість автовати. Україна дуже розбалувана низькою вартістю володіння автомобілями. Я навіть знав людей, які купили авто, бо хотіли економити на проїзді у громадському транспорті :fp1:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Більшість з того, що Ви називаєте парковками в Києві, взагалі не може щось коштувати. Бо це - не парковки.

 

RedBorsch прав.

Разрисовать цветными мелками краской условные границы авто и готова парковка (ну паркомат втулить). Даже не знаю, что еще нужно сделать, чтобы парковка называлась парковкой.

Link to comment
Share on other sites

RedBorsch прав.

Разрисовать цветными мелками краской условные границы авто и готова парковка (ну паркомат втулить). Даже не знаю, что еще нужно сделать, чтобы парковка называлась парковкой.

Типично украинский подход.

Парковка должна быть организована таким образом, чтобы не мешать движению транспорта. Но _организовывать_ парковки никто не желает - проще краской чего-то намалевать. И в результате куча проблем как для автотранспорта, так часто и для пешеходов.

 

Альтернатива завжди є. Можна поїхати в село і там паркуватися безкоштовно, місця багато. У місті альтернативі платного паркування може бути тільки громадський транспорт.

Перепрошую, а де я щось таке казав про бесплатне паркування??? Альтернативи нема відносно місць для паркування і самому авто: в центрі (до речі, не тільки в центрі) вдень нема куди машину приткнути, а їздити нашим громадським транспортом... Це скільки ж потрібно часу і нервів?
Link to comment
Share on other sites

Типично украинский подход.

Парковка должна быть организована таким образом, чтобы не мешать движению транспорта. Но _организовывать_ парковки никто не желает - проще краской чего-то намалевать. И в результате куча проблем как для автотранспорта, так часто и для пешеходов.

Більшість європейських парковок знаходяться вздовж доріг. У Києві - так само. У чому принципова різниця? Чи хочете сказати, що парковка звужує дорогу? Так в центрі європейських міст здебільшого достатньо 1-2 смуг у одному напрямку. У центрі ж Києва самі автобани по 3-6 смуг у одному напрямку (Хрещатик, Антоновича, Велика Васильківська, Лесі Українки, набережна) :fp1: Місць для парковок - валом. А на виручені гроші можна було би будувати кільцеву дорогу.

 

 

 

Перепрошую, а де я щось таке казав про бесплатне паркування??? Альтернативи нема відносно місць для паркування і самому авто: в центрі (до речі, не тільки в центрі) вдень нема куди машину приткнути, а їздити нашим громадським транспортом... Це скільки ж потрібно часу і нервів?

Я теж перепрошую, але ось порівняйте громадський транспорт у Києві і Сан-Франциско:

 

http://www.sanfranciscodays.com/photos/large/muni-bus-inside.jpg

Чим київський транспорт поганий?

 

Щодо нема де машину приткнути - я вже писав. Повинні бути платні парковки і евакуатори для порушників. А ціна має бути такою, щоби частина місць завжди була вільною. Тільки так у Європі цю проблему й вирішують. У центрі Лондона нема місць на всі 9 мільйонів його жителів. Проблема в тому, щоби змусити людей пересісти на громадський транспорт і платити за цей транспорт адекватну ціну, а не жалюгідні 1.5 грн.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Самому мне не сложно проехаться на метро, но вот детей в музыкальную/спортивную школу и обратно на общественном транспорте в час пик таскать - увольте
Link to comment
Share on other sites

Самому мне не сложно проехаться на метро, но вот детей в музыкальную/спортивную школу и обратно на общественном транспорте в час пик таскать - увольте

А у чому проблема? Я з 7 років самостійно їздив на громадському транспорті. Крім метро, хіба що. Багато моїх однокласників навіть до школи їздили на тролейбусі. Хоча я прихильник того що у школу треба ходити пішки.

Link to comment
Share on other sites

Більшість європейських парковок знаходяться вздовж доріг. У Києві - так само. У чому принципова різниця? Чи хочете сказати, що парковка звужує дорогу? Так в центрі європейських міст здебільшого достатньо 1-2 смуг у одному напрямку. У центрі ж Києва самі автобани по 3-6 смуг у одному напрямку (Хрещатик, Антоновича, Велика Васильківська, Лесі Українки, набережна) :fp1: Місць для парковок - валом. А на виручені гроші можна було би будувати кільцеву дорогу.

В Європі машини вздовж доріг не перешкоджають руху. В цьому різниця.

Щодо автобанів, то через центр багатьох європейських міст йдуть саме окремі автобани (100-110), чи швидкісні дороги (80-90).

 

Я теж перепрошую, але ось порівняйте громадський транспорт у Києві і Сан-Франциско:

...

Чим київський транспорт поганий?

Гарне фото. Але таких тролейбусів на пальцях перерахувати можна. Головне ж - вони дуже погано їздять. Якщо Ви не розумієте елементарного, то, мабуть, ніколи за останні 15-20 років по Києву не намагалися громадським транспортом переміщатися.

До речі, , а де метро на Троєщині, Медмістечку, Жулянах? Щодо центра: Саксаганського та Жилянська - до 20 хвилин пішки (молодому та здоровому).

 

Щодо нема де машину приткнути - я вже писав. Повинні бути платні парковки і евакуатори для порушників. А ціна має бути такою, щоби частина місць завжди була вільною. Тільки так у Європі цю проблему й вирішують. У центрі Лондона нема місць на всі 9 мільйонів його жителів. Проблема в тому, щоби змусити людей пересісти на громадський транспорт і платити за цей транспорт адекватну ціну, а не жалюгідні 1.5 грн.

Так з цим я не сперечаюсь. Бо сам такої ж думки. Різниця лише в тому, що Ви намагаєтесь ці питання вирішити виключно за рахунок водіїв. А чому б владі не оптимізувати маршрути? відремонтувати дороги? реконструювати станції першої гілку метро? провести ще 2-3 гілки - на Троєщину, Відрадний тощо? зробити стоянки на кінцевих станціях для водіїв, що живуть за межами міста? Змінено користувачем skiff
Link to comment
Share on other sites

А у чому проблема? Я з 7 років самостійно їздив на громадському транспорті. Крім метро, хіба що. Багато моїх однокласників навіть до школи їздили на тролейбусі. Хоча я прихильник того що у школу треба ходити пішки.

чисто из спортивного интереса: эти поездки на троллейбусе датируются каким годом?
Link to comment
Share on other sites

В Європі машини вздовж доріг не перешкоджають руху. В цьому різниця.

 

Тому що працюють евакуатори. А в Києві їх впровадження наштовхується на спротив всяких "дорожніх контролів", для яких анархія - мати порядку.

 

 

Щодо автобанів, то через центр багатьох європейських міст йдуть саме окремі автобани (100-110), чи швидкісні дороги (80-90).

Можна приклад? Де, скажімо, у Лондоні чи Амстердамі автобан проходить через центр міста?

 

 

 

Гарне фото. Але таких тролейбусів на пальцях перерахувати можна. Головне ж - вони дуже погано їздять. Якщо Ви не розумієте елементарного, то, мабуть, ніколи за останні 15-20 років по Києву не намагалися громадським транспортом переміщатися.

Їздив з дитинства до середини цього року. Таких тролейбусів - повно. Я ще пам'ятаю, як Києвом рухалися здебільшого румунські тролейбуси. Вони зникли з Києва більше 5 років тому. Шкоди прожили значно довше. Але за останні 2-3 роки зникли і вони. Навіть у найбільш забиті райони їздять новенькі ЛАЗи чи Богдани. І навіть Авіантівські тролейбуси пішли на брухт.

 

 

 

До речі, , а де метро на Троєщині, Медмістечку, Жулянах? Щодо центра: Саксаганського та Жилянська - до 20 хвилин пішки (молодому та здоровому).

Поки проїзд у метро буде коштувати 2 грн, а не 22 - його й не буде.

 

 

Так з цим я не сперечаюсь. Бо сам такої ж думки. Різниця лише в тому, що Ви намагаєтесь ці питання вирішити виключно за рахунок водіїв. А чому б владі не оптимізувати маршрути? відремонтувати дороги? реконструювати станції першої гілку метро? провести ще 2-3 гілки - на Троєщину, Відрадний тощо? зробити стоянки на кінцевих станціях для водіїв, що живуть за межами міста?

Питання в тому, хто повинен це все фінансувати. Може вчитель із зарплатою у 2000 грн? Чи може все-таки водій, що стільки ж витрачає у місяць тільки на бензин?

чисто из спортивного интереса: эти поездки на троллейбусе датируются каким годом?

Початок 90-х, вже при незалежній Україні.

Link to comment
Share on other sites

Чомусь багато хто в Україні вважає купівлю автомобіля ледве не своїм конституційним правом. І ставить у обов'язок державі будівництво парковок, розв'язок, скаржиться, що дороги вузькі.

 

А в тій же загниваючій Голандії не можна припаркувати авто біля власного будинку (якщо це не ваш приватний будинок, звісно), не отримавши дозволу від муніципалітету, який коштує 100-300 євро на рік і якого можна чекати до 2-х років, залежно від кількості вільних паркомісць. Альтернатива - ставити на платній парковці, але це значно дорожче задоволення.

Link to comment
Share on other sites

Чомусь багато хто в Україні вважає купівлю автомобіля ледве не своїм конституційним правом. І ставить у обов'язок державі будівництво парковок, розв'язок, скаржиться, що дороги вузькі.

Абсолютно згоден. Кожна людина має власноруч побудувати біля свого будинку парковку та автобани на своїх основних напрямках руху. І нічого скиглити, лопату в руки і до роботи. :tu::D

Link to comment
Share on other sites

Тому що працюють евакуатори. А в Києві їх впровадження наштовхується на спротив всяких "дорожніх контролів", для яких анархія - мати порядку.

Зрозумійте, що евакуатори - це лише частина вирішення проблеми. І далеко не сама головна.

 

Можна приклад? Де, скажімо, у Лондоні чи Амстердамі автобан проходить через центр міста?

В Лондоні, на жаль, не був. В Амстердамі автобанів не пам'ятаю. Но вони є в Братиславі, Празі, Відні, в Берліні центр визначається саме кольцевим автобаном - далі потрібен екостікер. Але є можливість залишити машину (до речі, безкоштовно!) і поїхати на метро.

 

Поки проїзд у метро буде коштувати 2 грн, а не 22 - його й не буде.

Тут ми маємо однакову думку. Ще добавлю: потрібно зменшити кількість пільговиків, а самі пільги монетизувати.

 

Питання в тому, хто повинен це все фінансувати. Може вчитель із зарплатою у 2000 грн? Чи може все-таки водій, що стільки ж витрачає у місяць тільки на бензин?

Фінансувати все це має той, хто буде мати зиск в кінцевому варіанті. Якщо Ви запропонуєте водієві більш комфортні умови в громадському транспорті, то він, а якщо сьогоднішні пасажири цього транспорту отримають можливість їздити за годинником і не бігти до тролейбуса в третій смузі через припарковані машини, то, мабуть, вони.

Загалом мають платити кияни за те, щоб краще було киянам.

 

Початок 90-х, вже при незалежній Україні.

Суттєві проблеми з громадським транспортом почалися десь у їх середині. Змінено користувачем skiff
Link to comment
Share on other sites

Щодо центра: Саксаганського та Жилянська - до 20 хвилин пішки (молодому та здоровому).

Київ до речі дуже не зручний для ходіння пішки, я вже не кажу про людей з обмеженими можливостями. І найбільш негативну роль у цьому відіграє автовата, припаркована на тротуарі. Я знаю, бо ходив десь півроку на роботу з метро Олімпійська у Протасів Яр. На другому місці - кіоски й підземні переходи.

 

А на третьому - невиправдано широкі вулиці. От ті ж Саксаганського й Жилянська з одностороннім рухом - це ж несусвітній ідіотизм. Поліпшили, називається, транспортну ситуацію. Я їздив по ним на авто, так от на мою думку якби вони були би по 2 смуги, то пропускна здатність там навіть виросла би. Чому? Ну от уявімо, що людині, що припаркована з правого боку на вулиці Саксаганського, треба виїхати і повернути наліво. Як це роблять в Україні? Правильно: нахабно перекриваючи усі 6 смуг пролазять з крайньої правої у крайню ліву. Я це сотні раз бачив. При 2-х смугах такого б не було. Дороги повинні бути вузькими ще й тому, що їх швидше переходити, можна робити більше нерегульованих наземних переходів.

 

Абсолютно згоден. Кожна людина має власноруч побудувати біля свого будинку парковку та автобани на своїх основних напрямках руху. І нічого скиглити, лопату в руки і до роботи. :tu::D

Держава повинна дбати про громадський транспорт, а не про автовласників. Автовласники повинні платити за своє задоволення.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Типично украинский подход.

Парковка должна быть организована таким образом, чтобы не мешать движению транспорта. Но _организовывать_ парковки никто не желает - проще краской чего-то намалевать. И в результате куча проблем как для автотранспорта, так часто и для пешеходов.

 

Ето европейский подход, а не украинский.

Я описал парковку такой, какой она есть, например, в Португалии, да и не только в ней.

Машины стоят в ряд у обочины в намалёванных на асфальте клеточках. Всё.

При этом припаркованные авто могут занимать один ряд из свободных двух, при этом парковаться бывает необходимо на кривой улочке в горку жопой. И ничего, никто не возмущается.

 

Я прекрасно помню Киев. В большинстве мест (не везде, конечно, но в таки в большинстве) парковку можно организовать всего лишь краской и паркоматом. Как только за стоянку нужно будет неслабо платить,  а за неуплату получать цепочку штраф/блокиратор/эвакуатор, количество активных автомобилистов (а с ними и плотность движения) резко уменьшится.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Держава повинна дбати про громадський транспорт, а не про автовласників. Автовласники повинні платити за своє задоволення.

Не плутайте, будь-ласка, суттєво різні речі: дбати і платити.

Держава має дбати про всіх. По різному, но про всіх. До речі, наведення порядку з паркуванням - це теж елемент турботи про громадський транспорт.

А ось платити за парковку, дійсно, має автовласник. Так само, як пасажир має платити за проїзд громадським транспортом.

 

 

До Португалии на машине пока не доехал :(

Но могу судить по многим другим европейским странам: идиотизм с парковкой на Владимирской, на Гринченко или на Предславинской, когда машины разминуться нормально не могут, - это наше ноу-хау. Плюс на Западе парковки в центре (а часто и не в центре) ограничены 2-3 часами, а большинство наших машин стоят там целый рабочий день.

Змінено користувачем skiff
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А у чому проблема? Я з 7 років самостійно їздив на громадському транспорті. Крім метро, хіба що. Багато моїх однокласників навіть до школи їздили на тролейбусі. Хоча я прихильник того що у школу треба ходити пішки.

 

Я тоже проездил в 90-х почти всю школу бусиками да траликами, час минимум в одну сторону.

И, учитывая также недавний опыт поездок, должен сказать, что ездить с детьми в нашем транспорте это таки издевательство. Просто из-за огромного количества людей.

Link to comment
Share on other sites

Зрозумійте, що евакуатори - це лише частина вирішення проблеми. І далеко не сама головна.

Суть у тому, що без евакуаторів проблему не вирішити. Повинен бути стимул виконувати закон і платити за парковку, не залишати тачку де попало на тротуарі, пішохідному переході чи смузі для громадського транспорту.

 

 

 

 

В Лондоні, на жаль, не був. В Амстердамі автобанів не пам'ятаю. Но вони є в Братиславі, Празі, Відні, в Берліні центр визначається саме кольцевим автобаном - далі потрібен екостікер. Але є можливість залишити машину (до речі, безкоштовно!) і поїхати на метро.

Європа теж колись була автоватною - ніде правди діти. Але це вже не в тренді. Цивілізовані країни переконалися, що скільки доріг не будуй - все одно буде мало. Тому треба обмежувати використання авто. І навіть у досі автоватних Сполучених Штатах у той же Манхеттен поїхати на авто бажаючих знайдеться небагато.

 

Щодо парковок біля метро у Німеччині нічого сказати не можу, але у Голандії park+ride парковки - платні. Крім велосипедів, звісно :)

 

 

 

Тут ми маємо однакову думку. Ще добавлю: потрібно зменшити кількість пільговиків, а самі пільги монетизувати.

Звісно! А у години пік взагалі жодні пільги не повинні діяти. Я не думаю, що пенсіонерам, скажімо, конче необхідно їхати в той самий самий час, що й мільйону киян, що їдуть на роботу.

 

 

 

Фінансувати все це має той, хто буде мати зиск в кінцевому варіанті. Якщо Ви запропонуєте водієві більш комфортні умови в громадському транспорті, то він, а якщо сьогоднішні пасажири цього транспорту отримають можливість їздити за годинником і не бігти до тролейбуса в третій смузі через припарковані машини, то, мабуть, вони.

Загалом мають платити кияни за те, щоб краще було киянам.

Без одного не буде іншого. Спочатку треба вкласти гроші, а брати їх нема звідки крім кишень автовласників. Чи думаєте Європа дасть кредита на будівництво безкоштовних парковок у центрі Києва? Тобто тієї розкоші, що сама Європа не може собі дозволити.

 

 

Суттєві проблеми з громадським транспортом почалися десь у їх середині.

Я в курсі :) Їздив з початку 90-х і до середини 2014-го. Ішов пішки від метро у березні 2013, коли Київ завалило снігом. Колись годинами безрезультатно чекав тролейбуса, коли пропадала електроенергія. Їздив у забитих маршрутках, висячи на поручні.

 

Так, громадський транспорт у Києві не ідеальний. Знову ж таки, чималу негативну роль тут відіграє автовата. Мені неодноразово доводилося бути свідком, коли тролейбуси не могли проїхати через якесь дріб'язкове ДТП. А про те як хтось залишає свого драндулета на трамвайних рейках чи на шляху тролейбуса - читати доводилося постійно.

 

Що цікаво, у Сан-Франциско я теж мав проблеми. Колись чекав безрезультатно автобуса більш ніж півгодини (за цей час мало б пройти 3) - але не приїхало жодного і довелося йти пішки.

 

Я також їздив на авто по Києву з 2008 по 2014. Був у мене в житті і автоватний період, коли я теж вважав, що парковки має будувати держава, вірив у таку собі американську автомобільну мрію. Пройшло це коли почав подорожувати світом і побачив, як воно насправді. Тому моя порада: продавайте кредитні тачки - більше подорожуйте :tu:

Link to comment
Share on other sites

Не плутайте, будь-ласка, суттєво різні речі: дбати і платити.

Держава має дбати про всіх. По різному, но про всіх. До речі, наведення порядку з паркуванням - це теж елемент турботи про громадський транспорт.

А ось платити за парковку, дійсно, має автовласник. Так само, як пасажир має платити за проїзд громадським транспортом.

Згоден, але жодна держава фізично не може побудувати парковки абсолютно для всіх. Ні безкоштовних, ні навіть за гроші.

 

 

До Португалии на машине пока не доехал  :(

Но могу судить по многим другим европейским странам: идиотизм с парковкой на Владимирской, на Гринченко или на Предславинской, когда машины разминуться нормально не могут, - это наше ноу-хау. Плюс на Западе парковки в центре (а часто и не в центре) ограничены 2-3 часами, а большинство наших машин стоят там целый рабочий день.

Ласкаво просимо до Голандії! :D

https://www.google.nl/maps/@52.3610924,4.880964,3a,75y,250.33h,83.18t/data=!3m4!1e1!3m2!1s190H6yX-PNO2C_n-uQgS_Q!2e0?hl=en

Насправді там ситуація набагато гірша, це знімалося судячи з усього у вихідний. І таких вулиць - повно.

Link to comment
Share on other sites

Держава повинна дбати про громадський транспорт, а не про автовласників. Автовласники повинні платити за своє задоволення.

Насправді? Ну, якщо ви бажаєте остаточно проявити свої печерні уявлення, то скажіть, будь ласка, хто має опікуватись вантажним автотранспортом? Автовласники будують собі дороги самі, то я вже зрозумів, а от як бути з вантажівками?

Link to comment
Share on other sites

Насправді? Ну, якщо ви бажаєте остаточно проявити свої печерні уявлення, то скажіть, будь ласка, хто має опікуватись вантажним автотранспортом? Автовласники будують собі дороги самі, то я вже зрозумів, а от як бути з вантажівками?

Вантажівки не повинні їздити Хрещатиком, має бути об'їзна дорога.

 

Я ж не кажу, що не треба будувати дороги зовсім. Потрібно. Але у місті - ні. У місті треба розвивати громадський транспорт і пішохідну інфраструктуру. У центрі міста не потрібні широкі вулиці і парковки під мільйони жоповозок. Не потрібні підземні чи наземні переходи.

 

А скільки у Києві є пішохідних вулиць? Ну може хіба Андріївський узвіз. Хоча коли я останній раз там був - ним вільно пересувалися автівки :(

Link to comment
Share on other sites

Суть у тому, що без евакуаторів проблему не вирішити. Повинен бути стимул виконувати закон і платити за парковку, не залишати тачку де попало на тротуарі, пішохідному переході чи смузі для громадського транспорту.

Колись за крадіжки відрубали руки. Але кількість крадіїв цим заходом зменшити не вдавалось.

Так і тут: використання виключно каральних заходів у вигляді евакуаторів результату не дасть.

 

Щодо парковок біля метро у Німеччині нічого сказати не можу, але у Голандії park+ride парковки - платні. Крім велосипедів, звісно :)

P+R парковки всюди платні. Але мова про P+R не йшла.

 

Без одного не буде іншого. Спочатку треба вкласти гроші, а брати їх нема звідки крім кишень автовласників. Чи думаєте Європа дасть кредита на будівництво безкоштовних парковок у центрі Києва? Тобто тієї розкоші, що сама Європа не може собі дозволити.

Гроші можна отримати під розвиток громадського транспорту, перш за все, під будівництво нових ліній метро і модернізацію старих. Це вже само по собі скоротить кількість авто в місті, бо багато хто з Троєщини чи Відрадного їздить своєю машиною, фактично, не маючи розумної альтернативи.

Інша справа, що під це кредити можна отримати тільки в разі, якщо транспорт не буде збитковим.

 

Тому моя порада: продавайте кредитні тачки - більше подорожуйте :tu:

Щось я не зрозумів: а чому не можна машиною подорожувати???
Link to comment
Share on other sites

Згоден, але жодна держава фізично не може побудувати парковки абсолютно для всіх. Ні безкоштовних, ні навіть за гроші.

Так держава й не має будувати парковки чи автобани. Буде достатньо, якщо вона під це виділить місце. Її справа - пінками (чи використанням евакуаторів) загнати автовласників в ці парковки.

 

Ласкаво просимо до Голандії! :D

https://www.google.nl/maps/@52.3610924,4.880964,3a,75y,250.33h,83.18t/data=!3m4!1e1!3m2!1s190H6yX-PNO2C_n-uQgS_Q!2e0?hl=en

Насправді там ситуація набагато гірша, це знімалося судячи з усього у вихідний. І таких вулиць - повно.

Це - вулиця з одностороннім рухом. До того ж, дійсно, у вихідний. Я не знаю, як в Голандії, але в де-яких інших країнах вимоги до паркування у неробочі години суттєво нижчі, ніж у робочі.

І я ніколи не розумів, чому ми маємо рівнятися на гірші випадки, а не на кращі...

Link to comment
Share on other sites

Колись за крадіжки відрубали руки. Але кількість крадіїв цим заходом зменшити не вдавалось.

Так і тут: використання виключно каральних заходів у вигляді евакуаторів результату не дасть.

 

 

Гроші можна отримати під розвиток громадського транспорту, перш за все, під будівництво нових ліній метро і модернізацію старих. Це вже само по собі скоротить кількість авто в місті, бо багато хто з Троєщини чи Відрадного їздить своєю машиною, фактично, не маючи розумної альтернативи.

Інша справа, що під це кредити можна отримати тільки в разі, якщо транспорт не буде збитковим.

Про крадіжки - можна було би запитати про статистику, але у вас її звісно ж немає. Але менше з тим. Я впевнений, що навіть якщо громадський транспорт у Києві буде ходити ідеально, місто не буде звільнене від автовати. Це просто у багатьох як рефлекс. Я неодноразово був свідком, як народ паркується на газоні, пішохідному переході чи тротуарі, хоча є вільні місця на дорозі. Так само однією свідомістю не заженеш людей у метро. Метро повинно бути дорогим, але вартість володіння авто - ще більшою. Інакше люди продовжуватимуть економити на громадському транспорті їздячи на особистому авто. Але це - нонсенс.

 

 

Щось я не зрозумів: а чому не можна машиною подорожувати???

 

Особливо по таким містам як Лондон :tu: Успіху.

 

Так держава й не має будувати парковки чи автобани. Буде достатньо, якщо вона під це виділить місце. Її справа - пінками (чи використанням евакуаторів) загнати автовласників в ці парковки.

Так це ж про те що я й кажу! Але при цьому я вважаю наявну кількість паркомісць цілком достатньою - просто повинна бути адекватна ціна. А там можливо знайдеться й інвестор, що замість метрограду зробить підземну парковку.

 

 

Це - вулиця з одностороннім рухом. До того ж, дійсно, у вихідний. Я не знаю, як в Голандії, але в де-яких інших країнах вимоги до паркування у неробочі години суттєво нижчі, ніж у робочі.

І я ніколи не розумів, чому ми маємо рівнятися на гірші випадки, а не на кращі...

А чому це погано? На такій тихій вуличці жити - одне задоволення! Автівки їздять рідко, і тільки тих людей що там проживають. Це ще один аргумент на користь звуження вулиць у місті.

Змінено користувачем RedBorsch
Link to comment
Share on other sites

Вантажівки не повинні їздити Хрещатиком, має бути об'їзна дорога.

Я ж не кажу, що не треба будувати дороги зовсім. Потрібно. Але у місті - ні. У місті треба розвивати громадський транспорт і пішохідну інфраструктуру. У центрі міста не потрібні широкі вулиці і парковки під мільйони жоповозок. Не потрібні підземні чи наземні переходи.

А скільки у Києві є пішохідних вулиць? Ну може хіба Андріївський узвіз. Хоча коли я останній раз там був - ним вільно пересувалися автівки :(

Зрозуміло. Вся дискусія ведеться виключно щодо центру міста Київа. :)

Link to comment
Share on other sites

Особливо по таким містам як Лондон :tu: Успіху.

_Подорожувати_ машиною будь-яким містом - це нонсенс. Але добратися з Києва до Бастая, Хохенверфена чи Кутної Гори без машини - це майже фантастика.

 

Так це ж про те що я й кажу! Але при цьому я вважаю наявну кількість паркомісць цілком достатньою - просто повинна бути адекватна ціна. А там можливо знайдеться й інвестор, що замість метрограду зробить підземну парковку.

Ціна має бути адекватною. Але сьогодні лише підняти ціну за парковку без надання альтернативи - це, як мінімум, викликати протест автовласників. Кінцевим результатом буде коррупція серед тих, кто буде стежити за порядком. Змінено користувачем skiff
Link to comment
Share on other sites

идиотизм с парковкой на Владимирской, на Гринченко или на Предславинской, когда машины разминуться нормально не могут, - это наше ноу-хау. Плюс на Западе парковки в центре (а часто и не в центре) ограничены 2-3 часами, а большинство наших машин стоят там целый рабочий день.

 

Вот! Вот это самое главное!

В обсуждении почти не уделили места такси. Должно быть такси народное, типа 309, такси элитное, с машинами не ниже новых октавий. Но не должна автовата приезжать на работу на владимирскую, там же на улице бросать машину на весь день и создавать своей парковкой пробки. На комфортном такси приедь!

 

Однако все бла-бла бла.. Есть конкретные решения, которые легко можно реализовать.

Ахметов отжал ЕМНИП универмаг Украина. За ним сзади огромная многоэтажная парковка, под 1000 паркомест.

Она вечно пустует, при этом владелец, вместо того чтобы понизить цены, заработать денег на месячных абонементах и убрать 500 машин с прилегающих улиц.... Короче все в курсе что гандон он.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...