Перейти до змісту

Просто понравилось


Recommended Posts

 

Україна з 1 липня може припинити залізничне пасажирське сполучення з РФ, - "Комерсантъ"

censor_news_big3.jpg

 

Україна планує припинити залізничне пасажирське сполучення з Росією з 1 липня.

Про це повідомляє газета "Коммерсантъ" із посиланням на джерела, близькі до уряду країни, передаєЦензор.НЕТ.

 

"Україна готується припинити залізничне пасажирське сполучення з Росією орієнтовно з 1 липня", - сказало джерело.

 

 

За його словами, приводом для такого рішення стане небажання "Російських залізниць" (РЖД)" припинити пасажирські перевезення в Росію із зони АТО і, зокрема, з Донецька, що порушує суверенітет і територіальну цілісність України". Зараз із окупованого Донецька в російський Таганрог курсує електричка, ціна квитка на яку становить 17 руб.

 

При цьому в державній адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця" заявили, що Київ офіційно не ухвалив відповідного обмежувального рішення.

 

 

"Плани призупинити пасажирські перевезення поки офіційно не підтверджують ні в Києві, ні в Москві. Втім, українські співрозмовники видання наполягають: рішення "активно лобіюють" секретар РНБО Олександр Турчинов і спікер Верховної Ради Андрій Парубій, жорстку позицію яких останнім часом все частіше підтримує Президент Петро Порошенко", - пише видання.

 

У Російській залізниці заявили, що не отримували від України жодних документів про припинення пасажирського сполучення з РФ.

Link to comment
Share on other sites

Представитель Сумской таможни заявил, что две тонны конфискованных грецких орехов, которые хранились на складах, съели мыши.

 

Об этом сообщает местный сайт "Данкор".

...

https://lb.ua/society/2017/05/25/367341_sumskoy_tamozhne_mishi_seli_dve.html

5926fcabe5dc6.jpeg

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Просто понравилось. Очень близко к тексту повести Стругацких "Малыш". Кстати, в каком произведении серии "Время учеников" есть продолжение истории Майки и Малыша?

 

https://www.youtube.com/watch?v=162b4JafBvk

Link to comment
Share on other sites

 

норвезька соціальна реклама за тиждень зібрала більше 200 мільйонів переглядів

Відео тривалістю всього в шістдесят секунд за лічені години отримало вірусну популярність в Facebook.

Соціальна реклама The Lunchbox, яку зняло агентство Kitchen Leo Burnett на замовлення норвезького держвідомства у справах сім'ї, дітей та молоді, зібрала в соцмережах більше 200 мільйонів переглядів всього за тиждень після публікації. Мета ролика — популяризація всиновлення неповнолітніх дітей в Норвегії.

Події хвилинного відео розгортаються в шкільному класі: під час перерви всі діти розпаковують приготовані батьками обіди, і тільки один хлопчик виявляє, що його контейнер для їжі порожній. Щоб згаяти час, він йде гуляти коридорами, а коли повертається і знову бере контейнер в руки, розуміє, що він повний.

Подивіться, це неймовірно зворушливо.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2y6bfiv7beE

  • Upvote 8
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...