Перейти до змісту

Агов, свідки закриття одноглазніков! Інфа для вас!


tom_cat

Recommended Posts

Боже боже! Срочно розблокуйте вкантактік!

Та нахєр мені той вконтакт не впав. Я там ніколи зарегана не була. Просто це був прецендент. А за ним послідували спроби, описані в старттопіку. А вас попереджали....

 

І взагалі, я про ВК взагалі нічого не писала. Ви підтримаєте закриття ZIK?

Змінено користувачем tom_cat
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А чого ж не підтримати, адже в Британії ніякі блокування не діють.

Та да... Цікаво почути звідти хор скавчання, коли і там блокувати почнуть...

Link to comment
Share on other sites

Хто тут ржав з мільярдів, заявлених провайдерами?!! :D

От вам і технічні засоби, і зняття інфи хто куди ходить. Не за горами вхід в інет по паспорту і турма за пост в ФБ.

 

Швидко працюють по кацапських лекалах.

А що, була впевненість в анонімності інтернету при сучасному розвитку інформаційних технологій?  :fp1: Не тратьте куме сили, спускайтеся на дно.  :gigi:   

Link to comment
Share on other sites

що саме?

Що завгодно. Там при владі торі? Значить ресурси лейбористів напр. Спочатку агресивних і упоротих - під маркою боротьби зх екстремізмом. І так потихеньку.... Думаєте, це нереально? Ага. Щасссс....

Link to comment
Share on other sites

Хто тут ржав з мільярдів, заявлених провайдерами?!! :D

От вам і технічні засоби, і зняття інфи хто куди ходить. Не за горами вхід в інет по паспорту і турма за пост в ФБ.

 

Швидко працюють по кацапських лекалах.

Юра?  Перелогинься! :)

 

Link to comment
Share on other sites

А взагалі це що, методичка від Стеця - переводити обговорення нового проекту закону про інтернетцензуру в обговорення одноглазніков?

Заболтати і зафлудити тему?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

цю.

ну так пусть бы блокировали не один, а стопиццот, если они ету гадость распространяют.

иногда ето лутше, чем потерять еще сутки, за которые десятки тыщь юзеров полностью

потеряют всю свою инфу на компе. 

 

я не пойму, апчьом спор.

 

если по решению суда, то нихто не против, а если за 24 чяса до решения - тогда зя?

 

WannaCry распространяется с компьютеров жертв. Сотни тысяч зараженных по всему миру. Как ты их всех заблокируешь?

Link to comment
Share on other sites

Я так розумію, Ви авторів того проекту, що в старттопіку, підтримуєте?

Я просто розкажу як я юзав тор. Десь років 6 тому, треба мені було потролити на одному ресурсі, сховавши айпішку. Спочатку юзав веб проксі, але то гімор, не все видно, глюкає і т. д. Качнув тор для убунти, поставив, потролив ок. Потім опа - відрубився інет. Думав що провайдер заглючив, аж но приходить імейл, в якому написано що з мого айпішника була підозріла активність, тому мене на 24 години заблокували. А якщо я далі буду таким займатись, то будуть дрючити.

 

Як ви думаєте, я юзаю тор?

Link to comment
Share on other sites

А взагалі це що, методичка від Стеця - переводити обговорення нового проекту закону про інтернетцензуру в обговорення одноглазніков?

Заболтати і зафлудити тему?

Читал название темы, много думал

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Я просто розкажу як я юзав тор. Десь років 6 тому, треба мені було потролити на одному ресурсі, сховавши айпішку. Спочатку юзав веб проксі, але то гімор, не все видно, глюкає і т. д. Качнув тор для убунти, поставив, потролив ок. Потім опа - відрубився інет. Думав що провайдер заглючив, аж но приходить імейл, в якому написано що з мого айпішника була підозріла активність, тому мене на 24 години заблокували. А якщо я далі буду таким займатись, то будуть дрючити.

 

Як ви думаєте, я юзаю тор?

не верю! © Склифасовский 

Link to comment
Share on other sites

речь не про WannaCry. 

там просто пример приведен.

речь о блокировке в нужном екстренном случае вредоносных сайтов. 

 

Вредоносные сайты успешно блокируются существующими механизмами abuse, да и опасность небольшая от одного сайта. Сложно блокировать именно распределенные атаки.

Link to comment
Share on other sites

речь не про WannaCry. 

там просто пример приведен.

речь о блокировке в нужном екстренном случае вредоносных сайтов. 

 

Леса, чисто с практической точки зрения, блокировка с клиентской стороны очень медленная в реализации, пока все сотни/тысячи провайдеров почешутся пройдет очень много времени. 

Гораздо эффективней бороться с зловредами с серверной стороны, а для этого уже есть механизм abuse. Хостерам нафиг не нужны дятлы в их сети, они выпиливают такое очень быстро и без МВД. 

 

Цель предлагаемых блокировок, как мне видится, что-то быстро заблокировать и порешать, к сетевой безопасности никаким боком не относится. Это нам не нужно.

Link to comment
Share on other sites

Я просто розкажу як я юзав тор. Десь років 6 тому, треба мені було потролити на одному ресурсі, сховавши айпішку. Спочатку юзав веб проксі, але то гімор, не все видно, глюкає і т. д. Качнув тор для убунти, поставив, потролив ок. Потім опа - відрубився інет. Думав що провайдер заглючив, аж но приходить імейл, в якому написано що з мого айпішника була підозріла активність, тому мене на 24 години заблокували. А якщо я далі буду таким займатись, то будуть дрючити.

 

Як ви думаєте, я юзаю тор?

А може то треба було щось в TORі налаштувати щоб не було підозрілого трафіку? :shuffle:

Link to comment
Share on other sites

Пишут, что это фейк.

Ну, на парканах теж багато чого пишуть....  :D  А самому по зсилках погуляти?

 

Ітак, начньом-с.

 

1. http://i-ua.tv/index.php?newsid=3216

 

Статтю приводжу повністю, червоним виділяю те, що стосується нашого питання. Раджу той кусок прочитати. Там обгрунтовані зауваження проти.

 

Підсумки засідання НКРЗІ від 16.05.2017

http://i-ua.tv/uploads/posts/2017-05/1494957073_untitled.png

16 травня 2017 відбулось чергове засідання НКРЗІ.

 

У блоці питань щодо розгляду проектів законові та нормативно-правових актів:

 

- прийнято рішення не погодити проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту суб’єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів», надісланий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, та надати зауваження.

 

Законопроектом передбачається статтю 166-10 Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у новій редакції, якою ввести адміністративну відповідальність посадових осіб дозвільних органів за порушення вимог законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності та реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, зокрема за:

 

- невнесення дозвільним органом до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про документи дозвільного характеру та декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, що визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

 

- порушення дозвільним органом встановлених законом строків внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

За аргументацією НКРЗІ «…на сьогодні законодавством України не встановлено механізму внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань інформації про дозвільні документи, а також не визначено порядок оприлюднення зазначеної інформації на порталі електронних сервісів.

 

Крім того, практична реалізація процесу внесення інформації до Єдиного державного реєстру з автоматизованих робочих місць посадових осіб дозвільних органів потребує проведення комплексу попередніх організаційних і технічних заходів, які потребують відповідного фінансового забезпечення та пов’язані із: придбанням, встановленням та використанням спеціалізованого та загального ліцензованого програмного забезпечення; проведенням навчання відповідальних посадових осіб роботі з Єдиним державним реєстром; створенням комплексних систем захисту інформації, проведенням їх державних експертиз та отриманням необхідних атестатів відповідності вимогам нормативних документів тощо».

 

 

- погоджено із зауваженнями проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо імплементації окремих норм Конвенції про кіберзлочинність», надісланий Національною поліцією України.

 

Проектом, серед іншого, передбачається тимчасове обмеження доступу до інформації без рішення суду, яке полягає в блокуванні (обмеженні) провайдерами та операторами телекомунікацій передачі інформації з чи на визначений (ідентифікований) інформаційний ресурс (інформаційний сервіс), адреси мережі Інтернет, домену тощо. Таким чином блокуванню підлягає інформаційний ресурс (інформаційний сервіс), адреси мережі Інтернет, домен, а не заборонена інформація, що може призвести до блокування законної інформації або іншого інформаційного ресурсу на якому розміщена не заборонена інформація і який використовує зазначену ІР адресу (домен) спільно з можливим правопорушником.

 

У новій редакції пункту 4 частини другої статті 18 Закону України «Про телекомунікації» передбачається покласти на операторів телекомунікацій зобов’язання стосовно встановлення за власні кошти на своїх телекомунікаційних мережах технічних засобів, які необхідні для здійснення уповноваженими органами оперативно-розшукових заходів, негласних слідчих (розшукових) дій, блокування (обмеження) доступу до визначеного (ідентифікованого) інформаційного ресурсу (інформаційного сервісу), адреси мережі Інтернет, домену; термінового фіксування та подальшого зберігання комп'ютерних даних, збереження даних про трафік, і забезпечувати функціонування цих технічних засобів, а також у межах своїх повноважень сприяти проведенню оперативно-розшукових заходів та недопущенню розголошення організаційних і тактичних прийомів їх проведення.

 

Проектом також передбачається шляхом доповнення Кримінального процесуального кодексу України новою статтею 169-3 «Строки термінової фіксації інформації в електронній (цифровій) формі та/чи тимчасового обмеження доступу до інформації» надати слідчому та прокурору право до постановлення ухвали слідчого судді звернутися з письмовою вимогою до оператора, провайдера про здійснення строком на 24 години негайного тимчасового обмеження доступу до інформації та/або термінову фіксацію інформації в електронній (цифровій) формі, лише у невідкладних випадках, пов’язаних із врятуванням життя людей та майна чи припинення тяжкого чи особливо тяжкого злочину з подальшим зверненням з відповідним клопотанням до слідчого судді.

 

Крім того проектом пропонується, що у разі неможливості здійснення копіювання інформації з технічних причин проводити вилучення інформаційних систем або іх частин, мобільних терміналів систем зв’язку на строк, достатній для дешифровки та/або повернення володільцю таких систем якнайшвидше.

 

Представники громадськості в ході обговорення висловили позицію щодо доцільності відхилення проекту, проте лише один член НКРЗІ (О.Скляров) дослухався до аргументів громадськості та проголосував проти погодження проекту.

 

Зі слів Олега Гусєва, аргументація полягала у тому, що проект не відповідає:

 

- вимогам Конвенції, зокрема:

 

• щодо дотримання прав людини та основоположних свобод, зокрема поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів, в якій взагалі відсутні положення щодо будь-якого блокування;

 

• стосовно того, що постачальники послуг зобов’язані здійснювати заходи тільки в межах існуючих технічних можливостей, і де про встановлення технічних засобів, які призначені для блокування інформаційного ресурсу (інформаційного сервісу), адреси мережі Інтернет, домену взагалі не йдеться;

 

- рішенням Європейського суду з прав людини стосовно того, що “за жодних умов неможливо виправдати блокування доступу до Інтернету або його частини для всього населення чи для окремих верств суспільства, навіть в інтересах правосуддя, громадського порядку або національної безпеки”;

 

- рішенням ВРУ, стосовно вилучення обладнання та копіювання інформації;

 

- загальній міжнародній практиці компенсації витрат операторам/провайдерам за виконання повноважень держави щодо проведення ОРД та кіберзахисту, перехоплення та зберігання інформації для цих цілей тощо;

 

- діяльності держави в рамках проекту «CyberCrime@EAP III» для держав ініціативи ЄС «Східне партнерство», організованому Секретаріатом Ради Європи.

 

- Іншим рішенням НКРЗІ, розглянувши проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту інвесторів від зловживань на ринках капіталу», реєстраційний номер 6303 від 06.04.2017, висловила позицію щодо недоцільності його прийняття.

 

Зауваження НКРЗІ полягають у тому, що запропоновані законопроектом зміни стосовно Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо вимагання від операторів і провайдерів телекомунікацій інформації про надані ними телекомунікаційні послуги не узгоджуються із чинними законодавчими актами.

Link to comment
Share on other sites

2. Ну і щоб ніхто не кричав, що ця стаття теж фейкова - ось вам з офіційного gov сайту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації згадка про розгляд цього законопроекту http://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site%2Findex&pg=342&id=6963&language=uk


 


Рішення № 247 від 16.05.2017


Про розгляд проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо імплементації окремих норм Конвенції про кіберзлочинність»


 


Розглянувши проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо імплементації окремих норм Конвенції про кіберзлочинність», надісланий листом Національної поліції України від 20.04.2017 № 4132/01/38-2017, та відповідно до параграфа 37 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 № 950, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації


ВИРІШИЛА:


1. Погодити проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо імплементації окремих норм Конвенції про кіберзлочинність» із зауваженнями.


2. Департаменту зв’язку в установленому порядку підготувати та направити відповідь до Національної поліції України про результати розгляду цього проекту Закону.


3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.



Голова НКРЗІ

О.Животовський



Link to comment
Share on other sites

3. Ну і нарешті з ФУПу відповідь органів на запитання Бикової:

 

 

 

Добрый день! Мы точно готовили предложения, которые собирали с разных ЦОВ. Но окончательного законопроекта ещё не делали, так как не получили ответа с Минюста и ДСЗТЗИ и не обговаривали на межведомственном совещании. Имеем только голый набор предложений. Самого законопроекта ещё не делали.

Это фейк придумала интернет-ассоциация и распространяет что бы помешать разрабатывать нужный закон"

Судя по анализу первоисточников, то оно распространяется с ресурсов и аккаунтов людей приближённых к ассоциации.

 
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...