Françoise Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Я,одного не пойму,чего эти пидарасы ирландские не зашли в Белую Церковь например ..мер города оббивал пороги просил их зайти ...их устраивал тот сбор аэропорта.... Житомир просил тоже(а там всё есть и полоса и сам аэропорт)..в Белой есть только полоса(аэропорт быстро бы построили).. Во Львове даже подписали контракт,... Херсон и Одесса бы с удовольствием тоже приняли бы.... не им подавай Борисполь..и по цене сбора меньше чем все платят...Хоть за рубежом Райнаер и на пушечный выстрел недопускают до главных аэропортов страны...зато с удовольствием принимают малые города спутники .. короче шото реально тут не чисто и со стороны нашего правительства и со стороны деректората борисполя...и самого райнаера. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 (змінено) просто МАУ і Бєня всіх дістали - тут не треба шукати інших причинхоча й схоже на те, шо ріанейр послали правильноале де реальні кроки щодо залучення інших? Змінено 11 липня, 2017 користувачем Миклован Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olegik Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Міністр інфраструктури Володимир Омелян у середу внесе на розгляд Кабінету міністрів подання про звільнення керівника аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна. Про це "Українській правді" повідомив міністр. На запитання, чи ініціюватиме він зміну керівництва аеропорту "Бориспіль" через непідписання договору з лоукостером Ryanair, Омелян відповів: "Так, завтра внесу на Кабмін подання про його звільнення".http://www.pravda.com.ua/news/2017/07/11/7149288/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 може вже пора і самого Омеляна турнуть?шось в нього всі козли, один він у білому, а результатів ніде немає Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Украина звала Ryanair к себе, с этого надо начинать.И когда заявили о договоренностях и начале работы компании условий сделки стороны не согласовали?Вы думаете в это кто то поверит? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 може вже пора і самого Омеляна турнуть?шось в нього всі козли, один він у білому, а результатів ніде немає после такого фейла кто то должен понести наказание.Если директор Борисполя ссаботажник и нанес вред репутации страны - выгнать его.Если он патриот и правильный менеджер, не дал добро на вредную для государства сделку, то выгнать надо Омеляна.Именно он обещал Ryanair полную поддержку и зазывал в страну. Иначе весь негатив выльется на страну, а чинуши в очередной раз выйдут сухими из воды... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 в этой ситуации как всегда доставляет педротня.Сначала Ryanair заходит в Украину - перемога до неба.Потом Ryanair послали нахер из Украины - перемога и патриотичный угар... 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olegik Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Украина звала Ryanair к себе, с этого надо начинать.И когда заявили о договоренностях и начале работы компании условий сделки стороны не согласовали?Вы думаете в это кто то поверит? а Борисполь в прямом управлении кабмина? Тогда зачем там директор и прочий персонал? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citizen UA Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Міністр інфраструктури Володимир Омелян у середу внесе на розгляд Кабінету міністрів подання про звільнення керівника аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна.http://www.pravda.com.ua/news/2017/07/11/7149288/ На святое покусились - на протеже педрильни, "яоткононенко". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Донецька комашка)) Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 просто МАУ і Бєня всіх дістали - тут не треба шукати інших причин хоча й схоже на те, шо ріанейр послали правильно але де реальні кроки щодо залучення інших?Ну ми заяви на відкриття рейсу від Норвіжна збирали Насправді, які кроки тут зробиш? Компанії взагалі-то самі цікавляться напрямками, тут вже інша справа - що їм відповідають, коли вони намагаються зайти. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 в главных аэропортах европы райнер есть?? я вам скажу просто..их там нет..что им мешало зайти в Житомир или Б.Ц.Почему авиакомпания с одним рейсом в день должна была получать такие префиренции перед всеми остальными авиакомпаниями? повторяю..если бы рейнары были в главных аэропортах европы.....тогда вопросов нету...их отовсюду гонят сцаными тряяпками...они сидят в городах спутниках и все довольны..Почему Борисполь??И с каких хуёв они должны иметь префиренции??Франкуфурт и Гамбург, например,это не главные аэропорты. Куда им до Борисполя... Начитаетесь хуйни по фейсбукам и повторяете как попугаи... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Донецька комашка)) Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 я вам скажу просто.. их там нет.. что им мешало зайти в Житомир или Б.Ц.Да ничего не мешало. Принцип жизни лоукоста - урвать МАКСИМУМ от всего.К тому же, лоукостеры - далеко не дураки. Они коньюктуру рынка прекрасно понимают. Если у них складывается впечатление, что можно получить кучу преференций по чисто политической линии, то они на эту линию будут давить где можно, и где не можно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abandon Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 (змінено) Те, що РайанЕйр синхронно пішов і зі Львова, на необізнаний погляд виглядає як шантаж. Змінено 11 липня, 2017 користувачем abandon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Брамбулет Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 От комплекса неполноценности нужно лечиться.Судя по менторскому тону, лечиться предлагается в "здравницах" Норвегии... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 а Борисполь в прямом управлении кабмина? Тогда зачем там директор и прочий персонал?А в чьем управлении Государственное предприятие «Международный аэропорт Борисполь»?Государство это кто? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Донецька комашка)) Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Судя по менторскому тону, лечиться предлагается в "здравницах" Норвегии...Некоторым - только в стране 49 строки рейтинга, в одной категории с Чехией. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Ирландцев зазывали в Украину на высшем уровне от имени правительства.Предлагали наилучшие условия, вот вам Борисполь, безвиз, международный шахматный турнир.Они возьми и согласись. Не читали классиков... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Донецька комашка)) Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Бедный наивный директор Райана 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Те, що РайанЕйр синхронно пішов і зі Львова, на необізнаний погляд виглядає як шантаж. Наверняка это был пакетный проект... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Брамбулет Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Ирландцев зазывали в Украину на высшем уровне от имени правительства. Предлагали наилучшие условияПосле этой истории многие компании на Западе задумаются, стоит ли вообще связываться с нашим шоколадным "правительством"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Бедный наивный директор Райана Действительно, поверил что кому то реально нужен лоукост в крупнейшем аэропорту страны.Теперь будет знать, тут тебе не Гейропа...После этой истории многие компании на Западе задумаются, стоит ли вообще связываться с нашим шоколадным "правительством"...многие задумаются, а еще больше даже думать не станут... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Ну ми заяви на відкриття рейсу від Норвіжна збирали Насправді, які кроки тут зробиш? Компанії взагалі-то самі цікавляться напрямками, тут вже інша справа - що їм відповідають, коли вони намагаються зайти. Як які? Такі, що передбачені указом Президента http://www.president.gov.ua/documents/1462017-21970сидіти і чекати у моря погоди - це не те1. Кабінету Міністрів України:...збільшити кількість авіарейсів до аеропортів держав - членів Європейського Союзу, у тому числі із залученням авіаперевізників, що працюють за моделлю «лоу-кост»; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 до речі там і про біометрику на наших кордонах: розвиток та модернізацію підсистем з функціями оброблення інформації про осіб, які перетинають державний кордон, та їх паспортних документів із використанням електронних носіїв інформації, зокрема з функцією біометричного контролю; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Донецька комашка)) Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Як які? Такі, що передбачені указом Президента http://www.president...s/1462017-21970сидіти і чекати у моря погоди - це не те 1. Кабінету Міністрів України: ... збільшити кількість авіарейсів до аеропортів держав - членів Європейського Союзу, у тому числі із залученням авіаперевізників, що працюють за моделлю «лоу-кост»; Та просто цікаво, чи є тим крокам якась межа глузду, чи це реально має бути залучення перевізника для галочки.Якщо для галочки, треба було дійсно згодитися на умови Райану.Й, бажано, покрити кошти з окремого лоукост-податку 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olegik Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 А в чьем управлении Государственное предприятие «Международный аэропорт Борисполь»?Государство это кто?государство компенсирует убытки аэропорта? Правда? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 государство компенсирует убытки аэропорта? Правда?То есть государство таки управляет аэропортом Борисполь?Этот вопрос уже снимается? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Щойно перевірив - Райан літає в Лондон Гетвік. Це другий по розмірам аеропорт в Лондоні, в 2016 році його послугами скористувались 43 лями(!) юзерів. Звичайно, куди вони пхаються в Бориспіль зі своїми 8 лямами 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 "Я щиро здивувався позиції пана Рябікіна, але він це зробив спеціально для того, щоб в черговий раз точно зірвати переговори. Бо всі речі, які він озвучував, правдиві вони чи хибні, - це конфіденційні речі. Вони не озвучують публічно. Насправді аеропорт "Львів", ми вже маємо приклади, є докази, підписав абсолютно вигідний для аеропорту договір, контракт з компанією Ryanair. То ж пропонувалося "Борисполю". Але мета аеропорт "Бориспіль" була інша - заблокувати вхід компанії Ryanair в Україну, а не вести переговори", - заявив міністр. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olegik Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 То есть государство таки управляет аэропортом Борисполь?Этот вопрос уже снимается?управляет. Каким образом? Как при усатом или есть какая-то законодательная база? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 11 липня, 2017 Report Share Опубліковано 11 липня, 2017 Та просто цікаво, чи є тим крокам якась межа глузду, чи це реально має бути залучення перевізника для галочки.Якщо для галочки, треба було дійсно згодитися на умови Райану.Й, бажано, покрити кошти з окремого лоукост-податку Ми не є Кабміном, щоб за них працювати. Це їм було доручено. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts