FAT Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Кстати под пробег ТС (забыл как красиво ник вставлять ссылкой ) дизель не только бессмыслен но и вреден. И турбобенз.Я бы взял сивку или аурис и не парился. С таким пробегом можно и 5,7 секвойю) т.е. гибриды ИМХО не нужны. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А хто прокоментує оту заборону дизелів?Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elguider Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А як б щось типу газ-бенз з заводу , Фома , ще є дуже практичні і недорогі типу Рено Докер . Газ-бенз з конвеєра . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elguider Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А хто прокоментує оту заборону дизелів?Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим". Що вони будуть робити з тірами ? Уяви 500 сильний мотор на бензі чи газі від якого треба потужність " знизу" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Що вони будуть робити з тірами ? Уяви 500 сильний мотор на бензі чи газі від якого треба потужність " знизу" .Гібридні будуть робити . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А хто прокоментує оту заборону дизелів?Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим".За дизелями нужно следить, а на это часто "забивают". Да и работают они у большегрузов часто далеко не в оптимальных режимах, а там начинается ад и израиль. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elguider Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Гібридні будуть робити . Таку потужність ? Ну може батарейки стануть легкими та " об'ємними" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pent@gon Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Цікаво, а які автівки переважають на вулицях Лондона взагалі? Чомусь мені важко там уявити французські дизельки чи корейські джипики, невже є? За 15 тисяч (фунтів?), думаю, вибір має бути нівроку. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Таку потужність ?А яка проблема? Електрика на "низах" буде ще краща, ніж дизель. Стартонув, розігнався - а далі вже ДВЗ. Залізофосфатні аккуми дурні токи тримають без найменшої шкоди для себе. Так, ампер-годин малувато, але ж і задача лише стартонути-розігнатися. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 За дизелями нужно следить, а на это часто "забивают".А недоглянутий бенз хіба менш шкідливий, ніж недоглянутий дизель? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А хто прокоментує оту заборону дизелів?Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим".Закон прийняли і жопа. Все. Цікаво, а які автівки переважають на вулицях Лондона взагалі? Саме Лондона - міні купери і інше міні гівно + рейнджики. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 За 15 тисяч (фунтів?), думаю, вибір має бути нівроку. Якщо чесно, то думав 12к фунтів. Щоб по штуці у місяць під 0%, але 12 чи 15 це не суттєво. Їхали в центр Лондона машиною - треба бути ідіотом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А недоглянутий бенз хіба менш шкідливий, ніж недоглянутий дизель?Тут спітч не в тому що шкідливіше. Річ у тому, що дізель потребує більшої пильності, та дещо частіше, на що часто "кашляють". Довести бенз до смердячего ставу триває набагато довше ніж дізель.ps: я не проти дізелів, але дійсно є проблеми з тим, що вони чсато-густо занедбані й найбільше сморіду саме від них. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Тут спітч не в тому що шкідливіше.Наскільки я розумію, саме шкідливістю мотивують заборону. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elguider Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Тут спітч не в тому що шкідливіше. Річ у тому, що дізель потребує більшої пильності, та дещо частіше, на що часто "кашляють". Довести бенз до смердячего ставу триває набагато довше ніж дізель.ps: я не проти дізелів, але дійсно є проблеми з тим, що вони чсато-густо занедбані й найбільше сморіду саме від них. сучасний дизель в європі ? Чадить ? Сучасні мотори постраждали так , що скоріше не чадіти а їхати небудуть Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurko Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 сучасний дизель в європі ? Чадить ? Сучасні мотори постраждали так , що скоріше не чадіти а їхати небудуть в ЄС програма - позбавитись дізєлів!і вони виконають її Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Якщо чесно, то думав 12к фунтів. Щоб по штуці у місяць під 0%, але 12 чи 15 це не суттєво.Їхали в центр Лондона машиною - треба бути ідіотом.А візьми собі Smart! Ну, так, чисто тренуватися. Розіб'єш -- хуснім™ !Весела автівка, я коли дістав driver's license рентував смарта саме "just for fun" щоб дещо звикнути рулити. Звикав я в центрі Праги, тому істерії з парковками та вузькими вуличками зажив мабуть не менше ніж в Лондоні. А ще в мене якось був Smart кабріолет. Паркуватися з ним -- супер! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elguider Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 в ЄС програма - позбавитись дізєлів!і вони виконають її Так . Все чекаю альтернативу сучасним тірам вантажівкам . А її й близько нема . Ну рейками чи морем - і наразі можна вантажі транспотувати . А до рейок ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pent@gon Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 міні купери і інше міні гівно + рейнджики Десь так і думав.Значить міні купер і брати. Шоб не виділятися )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Айайай Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 На расход топлива смотри. и стоимость ремонта. Дизельный фольксваген наверное оптимален в Европейских условиях.Дизель забороняють для продажу. На гібриди та електро кари надають гранти для купівлі. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Наскільки я розумію, саме шкідливістю мотивують заборону.Саме так!Imho, шкідливість дізелів є більше наслідком недогляду, чи може неадекватної експлуатації, ніж техногією. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А візьми собі Smart! Так мені на 4 юзера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Звикав я в центрі Праги, тому істерії з парковками та вузькими вуличками зажив мабуть не менше ніж в Лондоні.Мені в центр 30хв електрикою + 15хв до електрички. Машиною - 2 години. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Мені в центр 30хв електрикою + 15хв до електрички. Машиною - 2 години.Тоді -- нє варіант. Я в центрі жив, тому мені було актуально.А щодо 4 юзерів, -- так я кажу за автівку щоб потренуватися. Купив, покатався, продав за пуру місяців. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 А щодо 4 юзерів, -- так я кажу за автівку щоб потренуватися. Купив, покатався, продав за пуру місяцівЯ думаю зіп кар взяти, катнути 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 се чекаю альтернативу сучасним тірам вантажівкам . А її й близько нема .Альтернатива на поверхні - гібрид.Ось, наприклад, залізофосфатник, 12,8 В на 200 ампер-годин, 42 кг.10 таких банок дадуть 25 КВт-годин заряду при вазі в якихось 420 кг, та здатні видавати 64 КВт потужності в крейсерському режимі з піком до 190 КВт.Для гібридних вантажівок саме те, що треба. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadin Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 ,анонимный доброжелатель тебе попросил передать шоп ты посмотрел Fiat 500L https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_500L Зы. Передала Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Доброжелатель и бывший юзер данного авто кричит ноооооооооооо! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
peniata Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Доброжелатель и бывший юзер данного авто кричит ноооооооооооо!Ентот фиат понравился при временном использовании, ну так чтоб в аренду. А себе б не брал. Что посоветовать Фоме - не знаю, у них там с автопромом весьма специфично MINI? это из серии излишеств. Такая себе, сомнительная жестковатая табуретка. Второй машиной для понтов покатит, но первой и единственной для 4-х юзеров - будет тесно и очень уж впритык. Нормальное семейное авто ИМХО надо искать среди ходовых европейцев... Даже не вычеркивая французов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kot Опубліковано 21 лютого, 2018 Report Share Опубліковано 21 лютого, 2018 Для Лондона самый лучший вариант это Toyota Prius. Налог годовой 10 фунтов, парковка в твоем канцеле будет в полцены, машина тихая, быстрая, экономичная и очень надежная. Гарантия на батарейку 10 лет. Послушай меня и будешь потом долго благодарить) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts