Перейти до змісту

Специ по бляхам є? Нід хелп!


Гість Хома

Recommended Posts

Кстати под пробег ТС (забыл как красиво ник вставлять ссылкой :fp1: )  дизель не только бессмыслен но и вреден. И турбобенз.
Я бы взял сивку или аурис и не парился. С таким пробегом можно и 5,7 секвойю) т.е. гибриды ИМХО не нужны.

Link to comment
Share on other sites

А хто прокоментує оту заборону дизелів?

Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим".

 

 Що вони будуть робити  з тірами ?  Уяви  500 сильний  мотор на  бензі  чи газі  від якого  треба  потужність "  знизу"  .

Link to comment
Share on other sites

А хто прокоментує оту заборону дизелів?

Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим".

За дизелями нужно следить, а на это часто "забивают". Да и работают они у большегрузов часто далеко не в оптимальных режимах, а там начинается ад и израиль.

Link to comment
Share on other sites

Цікаво, а які автівки переважають на вулицях Лондона взагалі? 

Чомусь мені важко там уявити французські дизельки чи корейські джипики, невже є?

 

За 15 тисяч (фунтів?), думаю, вибір має бути нівроку.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Таку потужність ?

А яка проблема? Електрика на "низах" буде ще краща, ніж дизель. Стартонув, розігнався - а далі вже ДВЗ. Залізофосфатні аккуми дурні токи тримають без найменшої шкоди для себе. Так, ампер-годин малувато, але ж і задача лише стартонути-розігнатися.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А хто прокоментує оту заборону дизелів?

Бо як на мене - то якась маячня. Ну не може ДВЗ з більшим ККД бути "бруднішим".

Закон прийняли і жопа. Все.

Цікаво, а які автівки переважають на вулицях Лондона взагалі?

 

Саме Лондона - міні купери і інше міні гівно + рейнджики.
Link to comment
Share on other sites

За 15 тисяч (фунтів?), думаю, вибір має бути нівроку.

 

Якщо чесно, то думав 12к фунтів. Щоб по штуці у місяць під 0%, але 12 чи 15 це не суттєво.

Їхали в центр Лондона машиною - треба бути ідіотом.

Link to comment
Share on other sites

А недоглянутий бенз хіба менш шкідливий, ніж недоглянутий дизель?

Тут спітч не в тому що шкідливіше. Річ у тому, що дізель потребує більшої пильності, та дещо частіше, на що часто "кашляють". Довести бенз до смердячего ставу триває набагато довше ніж дізель.

ps: я не проти дізелів, але дійсно є проблеми з тим, що вони чсато-густо занедбані й найбільше сморіду саме від них.

Link to comment
Share on other sites

Тут спітч не в тому що шкідливіше. Річ у тому, що дізель потребує більшої пильності, та дещо частіше, на що часто "кашляють". Довести бенз до смердячего ставу триває набагато довше ніж дізель.

ps: я не проти дізелів, але дійсно є проблеми з тим, що вони чсато-густо занедбані й найбільше сморіду саме від них.

 сучасний  дизель  в  європі  ?  Чадить ?  Сучасні  мотори постраждали так ,  що скоріше не чадіти а їхати  небудуть 

Link to comment
Share on other sites

 сучасний  дизель  в  європі  ?  Чадить ?  Сучасні  мотори постраждали так ,  що скоріше не чадіти а їхати  небудуть 

 

в ЄС програма - позбавитись дізєлів!

і вони виконають її

Link to comment
Share on other sites

Якщо чесно, то думав 12к фунтів. Щоб по штуці у місяць під 0%, але 12 чи 15 це не суттєво.

Їхали в центр Лондона машиною - треба бути ідіотом.

А візьми собі Smart! 

Ну, так, чисто тренуватися. Розіб'єш -- хуснім™ !

Весела автівка, я коли дістав driver's license рентував смарта саме "just for fun" щоб дещо звикнути рулити. Звикав я в центрі Праги, тому істерії з парковками та вузькими вуличками зажив мабуть не менше ніж в Лондоні.

 

А ще в мене якось був Smart кабріолет. Паркуватися з ним -- супер! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

в ЄС програма - позбавитись дізєлів!

і вони виконають її

 Так .  Все  чекаю  альтернативу  сучасним тірам вантажівкам . А  її  й  близько нема .  Ну  рейками чи  морем  -  і  наразі  можна  вантажі  транспотувати . А  до рейок ?

Link to comment
Share on other sites

На расход топлива смотри. и стоимость ремонта. Дизельный фольксваген наверное оптимален в Европейских условиях.

Дизель забороняють для продажу. На гібриди та електро кари надають гранти для купівлі.

Link to comment
Share on other sites

Наскільки я розумію, саме шкідливістю мотивують заборону.

Саме так!

Imho, шкідливість дізелів є більше наслідком недогляду, чи може неадекватної експлуатації, ніж техногією.

Link to comment
Share on other sites

Звикав я в центрі Праги, тому істерії з парковками та вузькими вуличками зажив мабуть не менше ніж в Лондоні.

Мені в центр 30хв електрикою + 15хв до електрички. Машиною - 2 години.

Link to comment
Share on other sites

Мені в центр 30хв електрикою + 15хв до електрички. Машиною - 2 години.

Тоді -- нє варіант. Я в центрі жив, тому мені було актуально.

А щодо 4 юзерів, -- так я кажу за автівку щоб потренуватися. Купив, покатався, продав за пуру місяців.

Link to comment
Share on other sites

се чекаю альтернативу сучасним тірам вантажівкам . А її й близько нема .

Альтернатива на поверхні - гібрид.

Ось, наприклад, залізофосфатник, 12,8 В на 200 ампер-годин, 42 кг.

10 таких банок дадуть 25 КВт-годин заряду при вазі в якихось 420 кг, та здатні видавати 64 КВт потужності в крейсерському режимі з піком до 190 КВт.

Для гібридних вантажівок саме те, що треба.

Link to comment
Share on other sites

Доброжелатель и бывший юзер данного авто кричит ноооооооооооо!

Ентот фиат понравился при временном использовании, ну так чтоб в аренду. А себе б не брал.

 

Что посоветовать Фоме - не знаю, у них там с автопромом весьма специфично :) MINI? это из серии излишеств. Такая себе, сомнительная жестковатая табуретка. Второй машиной для понтов покатит, но первой и единственной для 4-х юзеров - будет тесно и очень уж впритык.

 

Нормальное семейное авто ИМХО надо искать среди ходовых европейцев... Даже не вычеркивая французов :)

Link to comment
Share on other sites

Для Лондона самый лучший вариант это Toyota Prius. Налог годовой 10 фунтов, парковка в твоем канцеле будет в полцены, машина тихая, быстрая, экономичная и очень надежная. Гарантия на батарейку 10 лет. Послушай меня и будешь потом долго благодарить) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...