Перейти до змісту

Пєтя - гандон


ЦеDzip

Recommended Posts

3/4 украинцев не довольны деятельностью Порошенко

75,3% опрошенных центром социальных исследований "София" негативно оценивают деятельность Президента Петра Порошенко. Об этом свидетельствуют результаты опроса, представленные в пресс-центре Українських Новин.

Респондентов просили ответить, как они оценивают работу Порошенко на должности Президента.

47,7% опрошенных ответили, что категорически не одобряют ее, а 27,6% - скорее не одобряют.

Полностью одобряют работу Порошенко 2,6% опрошенных, еще 17,8% - скорее одобряют.

Затруднились ответить на поставленный вопрос 4,3% опрошенных.

Опрос проводился 29 июня-8 июля во всех областях (в Донецкой и Луганской областях проводился на контролируемой властями территории, в Крыму не проводился). Было опрошено 2 001 совершеннолетних респондентов методом личного интервью. Статистическая погрешность не превышает 2,2%.

Как сообщали Українські Новини, ранее 75,2% опрошенных центром "София" негативно оценивали деятельность Порошенко по состоянию на апрель.

Link to comment
Share on other sites

75,3% опрошенных центром социальных исследований "София" негативно оценивают деятельность Президента Петра Порошенко.

 

 

http://ic.pics.livejournal.com/ibigdan/8161099/7449614/7449614_original.jpg

 

 

 

 

ЗЫ  Оч независимый центр очень независимых исследований.

Змінено користувачем Аквариус
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ЗЫ  Оч независимый центр очень независимых исследований.

А Льовочкин  уже против Гетьмана? ;o Неужели Порох и Оппоблок киданул? Видать не расчитался за последние голосования в ВР

Змінено користувачем Agh
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Шел третий год непримиримой борьбы Поросяты с коррупцией

 

 

Ось така от заміна Віктору Трепаку. Той, хто разом з Шокіним і Столярчуком захищав "діамантових прокурорів" і кого преса називала "смотрящим" в СБУ від Кононенка - тепер перший заступник голови СБУ по боротьбі з корупцією. А той, хто зловив "діамантових прокурорів" - звільнений з органів СБУ. І сталося це символічно - практично на річницю "діамантової" справи. В когось ще є питання, чи хоче нинішня влада боротися з корупцією в Україні? В мене немає...

 

Порошенко призначив товариша Кононенка з «горіхової мафії» заступником голови СБУ по боротьбі з корупцією

17 липня 2016

Президент Петро Порошенко призначив призначено Павла Демчину першим заступником голови СБУ – начальником Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Центрального управління СБУ. Указ датовано 16 липня, тобто суботою.

 

Минулої осені Павло Демчина у статусі заступника начальника Головного управління по боротьбі з корупцією та оргзлочинністю СБУ ініціював посилення контролю за діяльністю експортерів горіхів. Залучення представників спецслужби до перевірок горіхів фітосанітарною службою вилилось у посилення тиску на бізнес.

 

Лідер партії «Укроп» Геннадій Корбан назвав Павла Демчину «смотрящім» від заступника голови фракції БПП Ігоря Кононенка. Тодішній керівник Демчини  – начальник Главка «К» Віктор Трепакпідтвердив, що Демчина та Кононенко – «добрі знайомі і постійно спілкуються». Після того Трепак звільнився з СБУ і Демчина зайняв його посаду.

 

Раніше одеський губернатор Міхеїл Саакашвілі заявив, що «усім зрозуміло, що вони роблять – це звичайний рекет, і це – за підписом Демчини. … Департамент, який відповідає за боротьбу з корупцією, прямо займається корупцією. … «Горіхова мафія», яка працює за участі органів безпеки».

 

«У країні, яка воює, СБУ займається бактеріями в горіхах… Я наполягаю, що ці люди мають бути замінені, на їх місце мають бути приведені професіонали… Керівництво митниці і прокуратури у нас зараз точно не бере хабарів, управління МВС не бере, а СБУ – прикриває те, що відбувається («горіхову мафію»), – підсумував Саакашвілі.

 

Нагадаємо, днями заступником голови ДФС було призначено Мирослава Продана. Раніше він очолював фіскальну службу Вінницької області і був фігурантом трьох кримінальних проваджень за статтями «зловживання службовим становищем», «можливе отримання неправомірної вигоди», «привласнення чужого майна в особливо великих розмірах» під час митного оформлення експорту волоських горіхів.

Після призначення заступником голови ДФС України справи проти Продана були закриті.

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

 

Шел третий год непримиримой борьбы Поросяты с коррупцией

 

 

Ось така от заміна Віктору Трепаку. Той, хто разом з Шокіним і Столярчуком захищав "діамантових прокурорів" і кого преса називала "смотрящим" в СБУ від Кононенка - тепер перший заступник голови СБУ по боротьбі з корупцією. А той, хто зловив "діамантових прокурорів" - звільнений з органів СБУ. І сталося це символічно - практично на річницю "діамантової" справи. В когось ще є питання, чи хоче нинішня влада боротися з корупцією в Україні? В мене немає...

 

 

 

Ти ще спитай, де Гордієнко подівся, який 8 мільярдів показав розтрати.. :pleasant:  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Вернулись в Семью. Порошенко создает клан

Вместо того, чтобы бороться с олигархами, власть заставляет их идти на уступки и делиться. В результате система не очищается – перераспределяются лишь потоки в интересах президентского клана

Анонсированный весной прошлого года проект деолигархизация потерпел фиаско. Теперь Петр Порошенко ведет себя, как типичный украинский президент, - строит клан, призванный стать финансовой базой при политической надстройке, гарантирующей длительное пребывание у власти, а затем – мирный отход с должности.

В основе клана находятся несколько ближайших соратников президента, обеспечивающих непрерывный поток средств. В первую очередь это Игорь Кононенко, который раздает направления для обогащения с последующим получением комиссии.

 

...Читать далее...

Link to comment
Share on other sites

Радник Президента Бірюков працює з піарником Іванющенка Останнім часом в рази збільшилась активність радника Президента Бірюкова - він "і кравець, і швець, і на дуру грець". Все, що стосується Міноборони, речового забезпечення армії, військової техніки, парадів і тендерів, а також ударної роботи БПП в окремо взятій Миколаївській області - Бірюков найголовніший гуру, а ще ж є сімейний бізнес, який не можна залишати…

 

Як одній людині впоратися? І тут раптом знаходиться консультант Олександр Нойнець, з величезним досвідом роботи на «смотрящего Сім'ї Януковича» Іванющенка й одночасно великий прихільник ідеї «русского мира». Саме ця «досвідчена» людина займається піаром тепер вже самого Бірюкова.

 

Потужність інформаційних тем, їх швидке і синхронне розповсюдження по медіа-ресурсам говорить про професійний підхід і чималий досвід роботи з медіа-суспільством «консультанта». Згадайте, що саме фірми Іванющенко перебрали на себе практично все тилове забезпечення армії після реформ Гриценка, саме фірми Іанющенко монополізували продовольче забезпечення армійців. І за дивним збігом обставим саме піарник Іванющенка наразі займається інформаційним супроводом дій Бірюкова 

 

А ще стиль дописів Alexandr Noinets у ФБ дуже подібний до стилю Бірюкова. Гарний вчитель чи талановитий учень? До речі, перепости про життя армії, як його бачить Бірюков, активно робить Alexandr Noinets, особливо його цікавить тема «годування військових», на чому його патрон Іванющенко за багато років встиг заробити собі чималі статки. Крім того, Alexandr Noinets качає тему «Іванющенко против Чорновол», а Бірюков у цій темі грає роль надцятої скрипки, бо дивним чином радник Президента має свої інтереси в питаннях речового забезпечення військових. І якщо бруд ллється з багатьох джерел, то в гешефті і Іванющенко, і Бірюков. Разом топити опонента набагато легше і веселіше для медіа-простор. Вони знайшли один одного в особі Нойнеця, інакше як можна пояснити появу такого піарника у радника Порошенка?Источник:http://censor.net.ua/b3374

 

http://storage1.censor.net.ua/images/e/1/3/6/e136f87605aa89ca468d2b505bd527f6/censor_blogs_content_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Президент Петро Порошенко ветував закон про амністію у 2016 році, який поширюється і на учасників антитерористичної операції.

 

Про це свідчить відповідний запис на сайті Верховної Ради.

 

Закон повернуто в парламент з пропозиціям глави держави.

 

Як відомо, Верховна Рада ухвалила відповідний закон 7 липня.

 

Голова парламенту Андрій Парубій зазначав, що цей документ покликаний не допустити переслідування учасників антитерористичної операції.

 

Закон передбачав захист від покарання особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за вчинення злочинів, що не є особливо тяжкими.

 

В статті 6 законопроекту, зокрема, йшлося: "Звільнити від відбування покарання у виді тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців: а) засуджених за злочини невеликої та середньої тяжкості; б) засуджених вперше за тяжкі злочини, якщо вони на день набрання чинності цим законом відбули не менше половини призначеного строку основного покарання".

 

Закон також визначає інші підстави для амністії, а також коло осіб, до яких амністія не застосовується.

пс. що тут добавити?

Link to comment
Share on other sites

интересно было бы почитать

Мабуть, Порося пропонує викреслити добробати і дописати народную міліцию ДиНиРи-ЛиНиРи. Жалівся ж намєдні, що парламент перешкоджає налагодженню cтосунків з Лугандоном, як Пєця домовлявся з Хуйлом.

Link to comment
Share on other sites

"Мабуть" или где то уже есть перечень?

Слушать карузо в исполнении цеперовича - это дурной тон - цеперович картавит и ноты не дотягивает

Якщо тобі дуже цікаво, то пошукай на сайті презика чи ВР, заодно і нам покажеш :) Мене Поросяче ісполнєніє не надихає - боюсь проблюватися. Тому обмежусь suppositional "мабуть".

Link to comment
Share on other sites

"Мабуть" или где то уже есть перечень?

Слушать карузо в исполнении цеперовича - это дурной тон - цеперович картавит и ноты не дотягивает

 

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58435

Link to comment
Share on other sites

П Р О П О З И Ц І Ї

до Закону України "Про амністію у 2016 році"

 

 

Прийнятий Верховною Радою України 7 липня 2016 року Закон України "Про амністію у 2016 році" не може бути підписаний, виходячи з такого.

 

1. Закон, що надійшов на підпис, при визначенні кола осіб, на яких поширюється його дія, у переважній більшості випадків оперує поняттям "особа, засуджена за злочин", "засуджений".

Такий підхід не узгоджується зі статтею 1 Закону України "Про застосування амністії в Україні", статтею 86 Кримінального кодексу України, якими визначено, що амністією є повне або часткове звільнення від відбування покарання осіб, визнаних винними у вчиненні злочину, або кримінальні справи стосовно яких розглянуті судами, але вироки стосовно цих осіб не набрали законної сили.

Згідно зі статтею 43 Кримінального процесуального кодексу України засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили. Таким чином, особа, кримінальну справу стосовно якої розглянуто судом, але вирок стосовно неї не набрав законної сили, не є засудженою.

У зв'язку з цим Закон є таким, що необгрунтовано виключає можливість застосування амністії до осіб, кримінальну справу стосовно яких розглянуто судом, але вироки стосовно яких не набрали законної сили.

Статтею 2 Закону передбачено звільнення від відбування покарання у виді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не пов'язаних з позбавленням волі, осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, отримали статус учасника бойових дій, обвинувачених, засуджених за вчинення злочинів, що не є особливо тяжкими злочинами проти життя та здоров'я особи, та не є діяннями, передбаченими частинами другою – четвертою статті 408, статтею 410, частинами другою – четвертою статті 411 Кримінального кодексу України.

Насамперед слід наголосити, що у наведеному положенні передбачено звільнення від відбування покарання у виді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не пов'язаних із позбавленням волі, зазначеної категорії осіб, які є обвинуваченими.

Однак обвинуваченим (підсудним) Кримінальний процесуальний кодекс України визначає особу, обвинувальний акт щодо якої переданий до суду в порядку, передбаченому цим Кодексом (стаття 42), а як вже зазначалось вище, Закон України "Про застосування амністії в Україні" та Кримінальний кодекс України передбачають можливість застосування амністії лише стосовно тих обвинувачених (підсудних), щодо яких кримінальні справи вже розглянуті судами, але вироки ще не набрали законної сили. Обвинуваченому ж, стосовно якого не винесено вирок, ще не призначено покарання, а отже, не може йтись і про його звільнення від відбування покарання.

Для виправлення такої ситуації пропоную привести термінологію Закону стосовно визначення кола осіб, до яких застосовується амністія, у відповідність із наведеними нормами Закону України "Про застосування амністії в Україні" та Кримінального кодексу України.

 

2. Стаття 2 Закону, що надійшов на підпис, передбачає винятки із застосування амністії щодо осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, отримали статус учасника бойових дій, – амністія не застосовуватиметься щодо осіб, які вчинили особливо тяжкі злочини проти життя та здоров'я особи, або діяння, передбачені частинами другою, третьою і четвертою статті 408 "Дезертирство", статтею 410 "Викрадення, привласнення, вимагання військовослужбовцем зброї, бойових припасів, вибухових або інших бойових речовин, засобів пересування, військової та спеціальної техніки чи іншого військового майна, а також заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем", частинами другою, третьою і четвертою статті 411 "Умисне знищення або пошкодження військового майна" Кримінального кодексу України.

У статті 9 Закону, що надійшов на підпис, також передбачено випадки, коли амністія не застосовується. Так, згідно з цією статтею амністія не застосовується, зокрема, до осіб, зазначених у статті 4 Закону України "Про застосування амністії в Україні"; до осіб, які після ухвалення вироку, але до повного відбуття покарання знову вчинили умисний злочин; засуджені за злочин або злочини, що спричинили загибель двох і більше осіб; раніше звільнялися з місць позбавлення волі умовно-достроково і знову вчинили умисний тяжкий або особливо тяжкий злочин; звільнені судом від відбування покарання з випробуванням і до закінчення визначеного судом іспитового строку знову вчинили умисний тяжкий або особливо тяжкий злочин; яких засуджено за низку визначених у Законі, що надійшов на підпис, злочинів, серед яких корупційні злочини. При цьому стаття 9 Закону, що розглядається, викладена у спосіб, що не дає однозначної відповіді, чи стосуватимуться обмеження, що нею передбачені для застосування амністії, осіб, про яких ідеться у статті 2 Закону.

Така ситуація в принципі є недопустимою, оскільки на практиці може призвести до неоднакового застосування амністії. Відтак, наведені положення Закону не відповідають принципу юридичної визначеності як складової конституційного принципу верховенства права (частина перша статті 8 Конституції України), а також конституційним принципам рівності і справедливості (статті 21 і 24 Конституції України), з яких випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі (Рішення Конституційного Суду України від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005).

Також, якщо виходити з того, що стаття 9 Закону застосовуватиметься під час реалізації Закону і до осіб, які підлягатимуть амністії відповідно до статті 2 цього ж Закону, то тоді є невиправданим встановлення у статті 2 окремих обмежень застосування амністії, які встановлені й у статті 9.

Якщо ж передбачені у статті 2 Закону обмеження для застосування амністії до обвинувачених, засуджених учасників антитерористичної операції мають вичерпний характер, то за Законом, що надійшов на підпис, підлягатимуть амністії, наприклад, особи, які вчинили особливо тяжкі злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи, грабіж, розбій, вимагання за обтяжуючих обставин або ж особливо тяжкі військові злочини, за які з огляду на підвищену суспільну небезпеку передбачено більш сувору кримінальну відповідальність, якщо вони вчинені в умовах особливого періоду або в бойовій обстановці.

За такого підходу підлягатимуть амністії й особи, засуджені за вчинення корупційних злочинів, незалежно від строку відбутого ними покарання. Однак згідно з частиною четвертою статті 86 Кримінального кодексу України особи, визнані винними у вчиненні корупційних злочинів, вироки стосовно яких не набрали законної сили, не можуть бути звільнені від відбування покарання в порядку амністії, а особи, вироки стосовно яких набрали законної сили, не можуть бути повністю звільнені законом про амністію від відбування покарання. Зазначені особи можуть бути звільнені від відбування покарання після фактичного відбуття ними строків, установлених частиною третьою статті 81 цього Кодексу (не менше 2/3 строку покарання, призначеного судом за корупційний злочин середньої тяжкості, умисний тяжкий злочин, не менше 3/4 строку покарання, призначеного судом за умисний особливо тяжкий злочин).

У зв'язку з наведеним пропоную привести Закон, що надійшов на підпис, у відповідність із Законом України "Про застосування амністії в Україні", передбачивши неможливість застосування амністії до будь-яких осіб, зазначених у статті 4 названого Закону, а також до інших осіб, зазначених у статті 9 Закону, що надійшов на підпис.

 

3. Частиною другою статті 10 Закону, який надійшов на підпис, передбачено, що питання про застосування амністії суд вирішує за ініціативою, зокрема, прокурора. Згідно зі статтею 18 цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, і підлягає виконанню протягом трьох місяців.

Отже, виконання Закону триватиме і після 30 вересня 2016 року – дати набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", яким суттєво змінено функції прокуратури і, зокрема, її позбавлено функції представництва інтересів громадянина в суді. При цьому прокуратура продовжуватиме здійснювати цю функцію лише у справах, провадження в яких було розпочато до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню.

У зв'язку з цим пропоную передбачити можливість ініціювання прокурором перед судом питання про застосування амністії виключно до 30 вересня 2016 року.

 

 

 

 

Президент України П.ПОРОШЕНКО

Link to comment
Share on other sites

Стаття 2 Закону, що надійшов на підпис, передбачає винятки із застосування амністії щодо осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, отримали статус учасника бойових дій, – амністія не застосовуватиметься щодо осіб, які вчинили особливо тяжкі злочини проти життя та здоров'я особи, або діяння, передбачені частинами другою, третьою і четвертою статті 408 "Дезертирство", статтею 410 "Викрадення, привласнення, вимагання військовослужбовцем зброї, бойових припасів, вибухових або інших бойових речовин, засобів пересування, військової та спеціальної техніки чи іншого військового майна, а також заволодіння ними шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем", частинами другою, третьою і четвертою статті 411 "Умисне знищення або пошкодження військового майна" Кримінального кодексу України.

Тобто мєнти можуть "знаходити" гранати у атошників з гарантією наступної посадки. Я, звичайно, не підтримую "сувенірів на згадку", які демобілізовані тягнуть додому, але без чистки мєнтури прищемити можна будь-якого військового.

Link to comment
Share on other sites

я так понял что с точки зрения юридической чистоты - закон "не альо"

некоторые статьи предполагают двоякое трактование

плюс "чота не то с распределением прав и обязанностей" сторон (в частности - прокурватуры)

Link to comment
Share on other sites

2014

в Харькове в субботу, 22 февраля, состоялся съезд депутатов Востока и Юга Украины, инициированный председателем Харьковской облгосадминистрации Михаилом Добкиным и мэром Харькова Геннадиэм Кернесом.
 
Во время заседания, главные чиновники Харькова призвали Восток и Юг взять власть в регионах в " свои руки ". Также там речь шла о федерализации Украины.
 
 
А Гепа не сидит и не сядет и Добкенд тоже, бо Петя - гандон
 
Наши дни:

 

CqUsM0LWEAIT4jv.jpg

Link to comment
Share on other sites

Тобто мєнти можуть "знаходити" гранати у атошників з гарантією наступної посадки. Я, звичайно, не підтримую "сувенірів на згадку", які демобілізовані тягнуть додому, але без чистки мєнтури прищемити можна будь-якого військового.

Какая нафик чистка? Ментура, это ОПГ, которую надо ликвидировать. Под корень. 

Link to comment
Share on other sites

"25 лет назад украинцы выбрали себе новое будущее, но не решились бескомпромиссно порвать с прошлым", - Порошенко 

 

А Петя за три года почти решился бескомпромиссно порвать с 5 каналом и с Липецкой фабрикой

:pleasant:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...