Перейти до змісту

Для водителей-автолюбителей


Recommended Posts

А чим авто відрізняється від інших матеріальних цінностей?

Фактично, це означає шо всі доручення незаконні, а котаріуси що їх видають несуть кримінальну відповідальність, а далі - всі нотаріуси поза законом.

Змінено користувачем zero
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Остання відповідь

чюшш.

не нужно путать право юзания с правом сопственности.

 

и не нужно лукавить: хош право собственности - купи.

ну, или в дар прими. 

 

а то все настолько трогательны в своём стремлении не

платить налоги, што просто обнять и плакать.  :corn:

зато все знают, как нужно вести себя политикам, штобы чесно жыть... 8-)

библейская классика: вынь прежде из ока своего бревно, и ты узнаешь,

как вытянуть соринку у ближнего.   :pardon:

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

так ето и ежу понятно...

много хто ети доверености еще откашливать будед...

ну вишь, нашолся йож, который до ВСУ дошолЬ. на что надеялись - я хз, не читала иск. а меня умиляют те, кто "просто купил, техпаспорт взял, щас жеж и без доверенности можно ездить"  :fp1:  :fp1:  :fp1:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

и вот казалось-бьі...

Доверенность

Дарственная

Купчая

вроде-как сразу должно бьіть понятно, что єто "не совсем" одно и тоже...

 

 

 

(ЗІ: от мені (блін) шкода, що війна найкращих забирає...  :X )

Link to comment
Share on other sites

чюшш.

не нужно путать право юзания с правом сопственности.

 

и не нужно лукавить: хош право собственности - купи.

ну, или в дар прими. 

 

а то все настолько трогательны в своём стремлении не

платить налоги, што просто обнять и плакать.  :corn:

зато все знают, как нужно вести себя политикам, штобы чесно жыть... 8-)

библейская классика: вынь прежде из ока своего бревно, и ты узнаешь,

как вытянуть соринку у ближнего.   :pardon:

Дело не в налогах. Не так уж их там много. Дело в муторной и долгой процедуре оформления права собственности и переоформлении авто. Бывает на это дело не одна неделя уходит. 

Link to comment
Share on other sites

Якщо комусь хочеться почитати:

 

 


П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И


16 грудня 2015 року м. Київ

Судова палата у цивільних справах
Верховного Суду України в складі:


головуючого
суддів:
Охрімчук Л.І.,
Гуменюка В.І.,
Лященко Н.П.,
Сімоненко В.М.,
Яреми А.Г.,



розглянувши в судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2, Центрального відділу державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції про визнання права власності на автомобіль за заявою ОСОБА_1 про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 20 лютого 2015 року, ухвали Апеляційного суду Черкаської області від 28 січня 2015 року та рішення Придніпровського районного суду м. Черкаси від 1 грудня 2014 року,

в с т а н о в и л а :

У вересні 2014 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2, Центрального відділу державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції (далі – Центральний відділ ДВС Черкаського МУЮ) про визнання права власності на автомобіль.

ОСОБА_1 зазначав, що 18 вересня 2010 року між ним та ОСОБА_2 було укладено договір купівлі-продажу автомобіля ГАЗ 33021, 2005 року випуску, який за згодою сторін оформлено у вигляді довіреності. На підтвердження цього договору купівлі-продажу ОСОБА_2 надав розписку, згідно з якою останній продав йому автомобіль 18 вересня 2014 року за 46 тис. грн. Надана довіреність від 18 вересня 2010 року посвідчена приватним нотаріусом Черкаського нотаріального округу, відповідно до якої позивач має право, крім іншого, знімати з обліку та відчужувати цей автомобіль.

19 травня 2013 року працівником Державтоінспекції у м. Ахтирці Сумської області було складено протокол огляду та тимчасового затримання транспортного засобу – спірного автомобіля, який було вилучено у позивача у зв’язку із тим, що на цей автомобіль накладено арешт.

Посилаючись на те, що видачею довіреності було приховано інший правочин, який дійсно мав місце – угоду купівлі-продажу автомобіля, ОСОБА_1 просив визнати зазначену довіреність удаваним правочином, визнати, що між ним та ОСОБА_2 18 вересня 2010 року укладено договір купівлі-продажу автомобіля, визнати за собою право власності на цей автомобіль і виключити останній з опису та звільнити з-під арешту.

Рішенням Придніпровського районного суду м. Черкаси від 1 грудня 2014 року, залишеним без змін ухвалою Апеляційного суду Черкаської області від 28 січня 2015 року, у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 відмовлено.

Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 20 лютого 2015 року відмовлено ОСОБА_1 у відкритті касаційного провадження у справі за вказаним позовом з підстави, передбаченої пунктом 5 частини четвертої статті 328 Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦПК України).

У заяві про перегляд ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 20 лютого 2015 року, ухвали Апеляційного суду Черкаської області від 28 січня 2015 року та рішення Придніпровського районного суду м. Черкаси від 1 грудня 2014 року ОСОБА_1 просить скасувати зазначені судові рішення та ухвалити нове рішення про задоволення його позовних вимог з передбаченої пунктом 1 частини першої статті 355 ЦПК України підстави неоднакового застосування судом касаційної інстанції статей 202, 203, 235, 244, 245, 328, 626, 638, 655 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

На обґрунтування заяви ОСОБА_1 надав копію ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 15 червня 2012 року.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши наведені в заяві ОСОБА_1 доводи, Судова палата у цивільних справах Верховного Суду України дійшла висновку про те, що заява не підлягає задоволенню з огляду на таке.

За положенням пункту 1 частини першої статті 355 ЦПК України підставою для подання заяви про перегляд судових рішень у цивільних справах є неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Згідно із частиною першою статті 3605 ЦПК України Верховний Суд України відмовляє у задоволенні заяви, якщо обставини, які стали підставою для перегляду справи, не підтвердилися, або норми права у рішенні, про перегляд якого подана заява, були застосовані правильно.

У справі, яка переглядається, суди встановили, що 18 вересня 2010 року ОСОБА_2 видав ОСОБА_1 та ОСОБА_3 нотаріально посвідчену довіреність на право керування та розпорядження належним йому автомобілем ГАЗ 33021, 2005 року випуску, строком на десять років з правом передоручення, та письмову розписку про отримання від ОСОБА_1 46 тис. грн.
Згідно зі свідоцтвом про реєстрацію вказаного транспортного засобу від 19 травня 2005 року ОСОБА_2 є власником зазначеного автомобіля.
За даними Державтоінспекції вказаний транспортний засіб перебуває на обліку і його власником є ОСОБА_2.
У Центральному відділі ДВС Черкаського МУЮ перебуває виконавче провадження про стягнення заборгованості з ОСОБА_2 та накладено арешт на спірний автомобіль.

Ухвалюючи рішення про відмову в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1, суд першої інстанції, з висновками якого погодилися суди апеляційної та касаційної інстанцій, виходив з того, що позивач не набув права власності на спірний автомобіль, оскільки договір купівлі-продажу цього транспортного засобу не укладався, а видача довіреності на право володіння, користування та розпорядження автомобілем не свідчить про укладення договору купівлі-продажу.

Разом з тим в ухвалі Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 15 червня 2012 року, наданій заявником для порівняння, касаційний суд погодився з висновком судів попередніх інстанцій про те, що довіреність на право розпорядження транспортним засобом, видана відповідачем позивачу, є удаваним правочином відповідно до статті 235 ЦК України та фактично вважається укладеним сторонами договором купівлі-продажу автомобіля, тому наявні правові підстави для визнання права власності на спірний автомобіль за позивачем у порядку статті 392 вказаного Кодексу.

Отже, існує неоднакове застосування судом касаційної інстанції статей 235, 244, 392 ЦК України, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Вирішуючи питання про усунення розбіжностей у застосуванні судом касаційної інстанції вказаних норм матеріального права, Судова палата у цивільних справах Верховного Суду України виходить з такого.

Загальний порядок укладення договорів будь-якими учасниками цивільних відносин визначено у главі 53 ЦК України.

До принципово важливих складових цієї процедури відносяться зміст та форма договору, спосіб, місце укладення.

Правове регулювання відносин, пов’язаних з купівлею-продажем транспортних засобів, здійснюється на підставі положень ЦК України з урахуванням загальних положень про договір та спеціальних правил, закріплених у відповідних положеннях Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1200 та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388, які визначають певні особливості укладення, виконання та правові наслідки невиконання відповідних договорів.

Згідно з Порядком здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 року № 1200, оформлення на товарних біржах договорів купівлі-продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється з використанням облікованих відповідно у територіальному органі з надання сервісних послуг МВС і Держсільгоспінспекції бланків біржових угод.
Оформлення договорів купівлі-продажу транспортних засобів може проводитися в територіальному органі з надання сервісних послуг МВС.
У разі продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, філією суб’єкта господарювання або уповноваженим дилером, крім акта приймання-передачі підприємства-виробника, покупцеві видається акт приймання-передачі, що укладається між суб’єктом господарювання (його філією) та уповноваженим дилером.
Під час продажу транспортних засобів, що перебувають (перебували) на обліку в уповноваженому органі МВС або Держсільгоспінспекції, покупцеві територіальним органом з надання сервісних послуг МВС видається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) або Держсільгоспінспекцією - свідоцтво про реєстрацію машини з відміткою про зняття машин (тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів) з обліку чи акт технічного стану.
У разі зняття з обліку транспортного засобу покупцеві видається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) та копія реєстраційної картки, що додається до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на пластиковій основі.

Отже, продаж транспортного засобу, що має ідентифікаційний номер, передбачає відповідне оформлення договору купівлі-продажу цього транспортного засобу, зняття його з обліку, отримання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

Сутність та правова природа загальноцивільного представництва регулюються положеннями глави 17 ЦК України.

За частиною третьою статті 244 ЦК України довіреність – це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами.

Представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє (частина перша статті 237 ЦК України).

Отже, довіреність свідчить про наявність між особою, яка її видала, та особою, якій її видано, правовідносин, які є представницькими відносинами.

Договір купівлі-продажу – це угода, за якою продавець (одна сторона) зобов’язується передати майно у власність покупцеві (другій стороні), а покупець зобов’язується прийняти майно і сплатити за нього певну грошову суму (стаття 655 ЦК України).

Аналіз зазначених норм матеріального права свідчить про те, що видача довіреності на володіння, користування та розпорядження транспортним засобом без належного укладення договору купівлі-продажу цього транспортного засобу не вважається укладеним відповідно до закону договором та не є підставою для набуття права власності на транспортний засіб особою, яка цю довіреність отримала.

Разом з тим, позов про визнання права власності є спеціальним або допоміжним речово-правовим засобом захисту права власності.

Цивільне законодавство визначає особливості реалізації правомочності власника.

За правилами статті 392 ЦК України позов про визнання права власності може бути пред’явлено, по-перше, якщо особа є власником майна, але її право оспорюється або не визнається іншою особою; по-друге, якщо особа втратила документ, який засвідчує його право власності.

Позивачем у позові про визнання права власності є власник – особа, яка має право власності на майно (тобто вже стала його власником, а не намагається ним стати через пред’явлення позову).

Отже, ураховуючи, що відповідно до статті 328 ЦК України набуття права власності – це певний юридичний механізм, з яким закон пов’язує виникнення в особи суб’єктивного права власності на певні об’єкти, суд при застосуванні цієї норми повинен встановити, з яких саме передбачених законом підстав, у який передбачений законом спосіб позивач набув право власності на спірний об’єкт та чи підлягає це право захисту в порядку, визначеному статтею 392 ЦК України.

У справі, яка переглядається, установивши, що договір купівлі-продажу спірного автомобіля не укладався, цей автомобіль не знятий з обліку в уповноваженому органі МВС та зареєстрований за ОСОБА_2, суди дійшли правильного висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 про визнання права власності на автомобіль на підставі статті 392 ЦК України.

Таким чином, у справі, яка переглядається, суди, правильно застосувавши норми статей 235, 244, 392 ЦК України, дійшли обґрунтованого висновку про те, що видача довіреності на право володіння, користування та розпорядження автомобілем не свідчить про укладення договору купівлі-продажу автомобіля, тому відсутні правові підстави для визнання за позивачем права власності на спірний автомобіль.

За таких обставин підстав для скасування судових рішень у справі, яка переглядається, немає.

Керуючись пунктом 1 частини першої статті 355, пунктом 2 частини першої статті 3603, частиною третьою статті 3603, частиною першою статті 3605 ЦПК України, Судова палата у цивільних справах Верховного Суду України

п о с т а н о в и л а :

У задоволенні заяви ОСОБА_1 про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 20 лютого 2015 року, ухвали Апеляційного суду Черкаської області від 28 січня 2015 року та рішення Придніпровського районного суду м. Черкаси від 1 грудня 2014 року відмовити.
Постанова Верховного Суду України є остаточною і може бути оскаржена тільки на підставі, встановленій пунктом 3 частини першої статті 355 Цивільного процесуального кодексу України.


Головуючий Л.І. Охрімчук

Судді: В.І. Гуменюк

Н.П. Лященко

В.М. Сімоненко

А.Г. Ярема





ПРАВОВА ПОЗИЦІЯ
у справі № 6-688цс15

Видача довіреності на володіння, користування та розпорядження транспортним засобом без належного укладення договору купівлі-продажу цього транспортного засобу не вважається укладеним відповідно до закону договором та не є підставою для набуття права власності на транспортний засіб особою, яка цю довіреність отримала.


Суддя Верховного Суду України Л.І. Охрімчук


 

 

Право володіти та розпоряджатися напевно відрізняються, але в нас багато чого ще совково-бюрократичного ще лишилося, без держави, тобто чиновників ніяк.

Link to comment
Share on other sites

Право володіти та розпоряджатися напевно відрізняються, але в нас багато чого ще совково-бюрократичного ще лишилося, без держави, тобто чиновників ніяк.

при чем тут совковость? передачи права собственности не было. можно по доверенности жениться, но это никак не означает, что ставивший свою подпись в книге регистрации есть мужем. так и с ТС. право собственности, хоть в совке хоть где, есть право собственности.

 

 

Дело не в налогах. Не так уж их там много. Дело в муторной и долгой процедуре оформления права собственности и переоформлении авто. Бывает на это дело не одна неделя уходит. 

неделя сэкономленного времени против отданных в пустоту своих денег - это равноценный обмен? хм....

Змінено користувачем Nadin
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Держава повинна тільки реєструвати права власності, а людина повинна мати право розпоряджатися своєю власністю як хоче, в тому числі давати право розпоряджатися своєю власнстю іншим людям.

Євроспілка почалася з уогоди про метал та вугілля, це була така ідея - щоб не було більше війни, тобто цей ринок вже почала контролювати наднаціональна структура.

Те ж саме потрібно зробити з папером, заборонити його для чиновників, щоб менше законів вигадували.

Змінено користувачем zero
Link to comment
Share on other sites

неделя сэкономленного времени против отданных в пустоту своих денег - это равноценный обмен? хм....

Далеко не всегда эта неделя есть в свободном распоряжении. С другой стороны есть жесткое требование, поставить на учет в десятидневный срок. И народ обычно не в курсе как его продлить. Да и вообще боится госорганов. 

Link to comment
Share on other sites

 

 


Держава повинна тільки реєструвати права власності, а людина повинна мати право розпоряджатися своєю власністю як хоче, в тому числі давати право розпоряджатися своєю власнстю іншим людям.

 

цю. 

да никто ж не говорит, что юзера лишили права выдавать

доверенность.

но, опять же - не нужно путать: можно доверить распоряжаццо,

а можно просто передать право собственности.

 

нет недели, нет месяца - ето все отмазки.

согласны ли вы отдать несколько сотен тыщь ойров

за право распоряжения, например, квартирой фкииве?

етажыдовереноздь!!!

 

в общем, не нужно пытаццо обернуть в пристойные

формы очередное желание уклониццо от уплаты налогоф.

 

давайте быть честными. если уж хочеццо жыть в честной

стране. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

неделя сэкономленного времени против отданных в пустоту своих денег - это равноценный обмен? хм....

 

оно-то да, но понять людей можно.

 

не все хотят тратить неделю времени и нервов на то, что по идее должно занимать пять минут.

чисто "идеологически" это тяжело.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

у меня не было своего авто в Украине, поэтому я не могу оценить процедуру купли-продажи в полной мере.

 

но даже по общему описанию "шагов" видно, что эта процедура мягко говоря приморочена и полна избыточных действий.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

хорошо

 

вот юзер А и юзер Бе достигли консенсуса и готовы пойти в загс оформить сделку.

 

сколько реально занимает процедура от этого момента и до победного конца?

 

не по доверенности, а "по-нормальному".

чисто интересно.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

хорошо

 

вот юзер А и юзер Бе достигли консенсуса и готовы пойти в загс оформить сделку.

 

сколько реально занимает процедура от этого момента и до победного конца?

 

не по доверенности, а "по-нормальному".

чисто интересно.

Если повезет, полдня. Если не повезет, то пока не подвезут пластик, номера или чего там нет в наличии. Сейчас еще полегче, рынок стоит и очередей почти нет. А бывало только в очереди в окошко можно не один день простоять. С ускорителями конечно все несколько проще, но не намного. Сейчас коллега, уже месяц не может снять с учета машинку, даже с ускорителями. На машине висит какой-то арест, а какой выяснить невозможно, базы никак свести не могут со сменой милиции на полицию. Лично у меня в свое время, с ускорителем, полная процедура переоформления заняла три дня. Вложился бы в день, но в тот период МРЭО техпаспорта не делала, а куда-то отправляла для изготовления. Вторую машинку на куплю-продажу где-то полдня с учетом дороги и еще полдня на постановку на учет. Маме только газ вписывали в техпаспорт, в прошлом году, часа три в мрео. С учетом дороги тоже получается фактически полдня.

Link to comment
Share on other sites

спасибо, понял.

просто для сравнения - у меня здесь процедура заняла минут десять на оформление, плюс перевести деньги в банке и страховку отдельно оформить. разговоры с продавцом и дорога заняли гораздо больше времени, чем сам процесс. никаких номеров от машины с собой не носил, никаких экспертиз не проходил.

очень надеюсь, что в Украине тоже со временем будет всё просто, быстро и с улыбкой на лице.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

спасибо, понял.

просто для сравнения - у меня здесь процедура заняла минут десять на оформление, плюс перевести деньги в банке и страховку отдельно оформить. разговоры с продавцом и дорога заняли гораздо больше времени, чем сам процесс. никаких номеров от машины с собой не носил, никаких экспертиз не проходил.

очень надеюсь, что в Украине тоже со временем будет всё просто, быстро и с улыбкой на лице.

О и со страховкой прикол. Без страховки на учет не ставят, а в страховку надо номера машины вписать. А номеров то еще нет, т.к. машинка на учет не поставлена. Как-то оно решалось по обходным схемам, может уже и пофиксили. Но таких приколов в общении с госорганами, просто нереальное количество. А с экспертизой, когда первую машинку перерегистрировал, за день три раза прошел экспертизу на предмет угона у одного эксперта с одной машиной. Естественно и оплата каждой экспертизы. Первый раз при снятии с учета, второй раз при постановке, третий раз при техосмотре (тогда он еще был). А еще со штрафами, если на машинке висит даже протокол, а не штраф, ничего с машиной не сделаешь. Надо поехать в админпрактику по месту прописки, там выяснить что там за штраф, если повезет оплатить не отходя от кассы, если не повезет, то надо будет ехать в исполнительную службу и там искать причину ареста и выписывать квитанцию. После опаты с квитанции опять в гаи. Они типа снимают арест из базы Мне повезло, что штафов не было, а был только протокол за ДТП и с тремя решениями суда, таки машинку убрали из базы. Потом уже едешь снимать с учета в МРЭО. Только вот может оказаться, что по месту прописки из базы стерли, а мрэо этого не видят... В общем семь кругов ада. 

 

P.S. Кстати недавно типа сделали облегчение для водителей и убрали типа коррупционную справку-счет. Это облегчение вылилось, что народ на себе волосы рвет, что-бы покупку оформить. И коррупция выросла с пятихаточки до трех штук. Пожиты по новому, чо. 

Змінено користувачем shurken
Link to comment
Share on other sites

 

 


О и со страховкой прикол. Без страховки на учет не ставят, а в страховку надо номера машины вписать. А номеров то еще нет, т.к. машинка на учет не поставлена.
ерунда, есть транзитные/временные, их вписывают и указывают что регистрация временная, после получения г/н выдается дубликат полиса абсолютно бесплатно и с указанием г/н. пофиксили - бо, славатехоспади, таки общую базу МТСБУ налаживают, у меня сейчас агент может видеть по номеру ИНН, например, были ли за предыдущие года выплаты/убытки по юзеру, или по ВИНкоду историю с ТС. ессесно, агенты все официалы и предыдущие годы юзер покупал полисы у приличных СК а не у придорожников. это не 100% инфы, канеш, но по сравнению, когда мы в пустоту как белые вороны все делали в базу, а хитросделаные рядом по дешевке абы впарить полисы раздавали, то уже веселее работать. имхую, новая патрульная полиция также будет со своих девайсов заходить в базу МТСБУ и по госномеру впереди идущей автивки будет видеть есть ли полис.... в любом случае с базой МТСБУ сдвиги в правильном направлении пошли. опять же - пилотный проект 16 СК с прямым урегулированием, без "пофиксить" это работать не будет, потому идут в этом направлении....
Link to comment
Share on other sites

 

 


И коррупция выросла с пятихаточки до трех штук. Пожиты по новому, чо. 
вот про пжиты было, выкладывала, но повторюсь

 

 

Паша К. Кашчук додає 9 нових світлин — разом з Olga Khudetska та 4 others.  

Реформа МРЭО - “зрада” или саботаж? Личный опыт.

“Убрали справку-счет и стало еще хуже” - очень популярное на сегодня заявление. Стало ли хуже, решил разобраться на своей шкуре. Ну … не то чтобы решил, скорее - пришлось Смайлик «smile» Менял жене машину. Продал её Polo жене друга, а покупал Auris у своей сестры. Шило на мыло, но сейчас не об этом Смайлик «smile»
Спешки не было и решил заняться вопросом лично, чтобы выяснить, что там и как в этих новых сервисных центрах без той старой справки-счета. Смайлик «smile» Результаты меня удивили, отписываюсь подробно. Рекомендую прочесть и поделиться.

Начал с того, что обзвонил друзей, которые совсем недавно делали то же самое. Услышал 100 версий “зрады” под разными соусами - кто-то отдал “решалам” 2000 грн, кто-то - 3000, кто-то “был вынужден идти к нотариусу” и там отдал не меньше, кто-то просто “имел все эти мрэо, там все пропало”, кто-то никак не может очередь выстоять… Короче, везде "зрада", нет реформы, стало хуже. Ни от одного не услышал доброго слова о ситуации и о реформе - коррупция, бюрократия и т.д. В основном у всех информация от “друзей-барыг-решал”, которые собственно и “согласились” любезно решить нерешаемые проблемы за деньги.

Нет уж, не за то стояли, чтобы продолжать поддерживать коррупцию и раздавать по 100 баксов на право и налево! Послал подальше очередного “помогайку”, взял в одну руку свою жену , во вторую - жену друга и пошел в субботу в МРЭО на Усенка. Задача - оформить сделку купли-продажи и еще и провернуть перестановку “красивого” номера жены со “старой” машины на “новую”. Каюсь, за номер когда-то "башлял" Смайлик «frown»

11 утра, суббота, ул. П. Усенка. Открыты 3 окошка. Рядом с озадаченными лицами бродят “клиенты”, но очереди как таковой вообще нет. 
Подхожу к первому окну: 
— Подскажите, пжлст, как оформить продажу машины? 
На меня с явным недовольством смотрит типичный работник МРЭО - смесь рыночного барыги и гаишника (простите, но именно такие люди мне там обычно встречались по жизни), но как-то странно по деловому одет - брюки, жилетка (видимо новые требования). 
Получаю ответ в стиле:
— И без вас тошно, все пропало, мать её реформа, ничего не работает, не мешайте ничего не делать ... 
Не добившись моей деморализации и уходы восвоясе, “сотрудник” таки начинает недовольно и невнятно объяснять:
— Договор… платежка ... снять с учета...экспертиза … техпасспортов нет … будете стоять неделю … все стоят ...
Реально ничего не ясно, но посыл такой - все плохо, виновата реформа, ничего не получится быстро сделать, нет бланков
Я не сдаюсь: 
— Давайте с чего-то начнем, давайте договор купли-продажи по-новому оформим, что делать пошагово?
“Сотрудник” задействует План Б: 
— Это очень долго, перед вами уже куча народа занимало, это минимум по 2 часа мне каждый договор оформлять и т.д.

Тут на ухо мне падает второй интересный персонаж - такой же барыга, но по мою сторону окна. Человек начинает с назойливым участием без моей просьбы делиться горьким опытом, как он стоит тут вторую неделю и опять “мать её реформа, без справки-счета только хуже...”. Совпадение? Не думаю…” (с) - подумал я и продолжил теребить “сотрудника”. 
Тот сдался: 
— Идите в кассу, платите, снятие с учета, экспертизу, потом занимайте очередь на оформление договора, но все равно - нет техпаспортов и все будет очень долго ...

Иду в кассу, и начинаю терроризировать кассира. Как вы знаете, кассиры в МРЭО не хуже остальных знают все схемы и как все работает. После ряда прямых вопросов выясняю, что заказывать и оплачивать экспертизу на самом деле не обязательно, как и снимать автомобиль с учета перед продажей.
— А сколько за само оформление договора? 
— Нисколько
Тихо офигеваю ... Я мог бы ничего не заплатить в МРЭО! Ничего!!!
Но все же в моем случае таки плачу 240 грн за снятие с учета, чтобы сохранить за собой свой “красивый номер” (по-другому никак). От экспертизы отказываюсь. Плюс доплачиваю около 45 грн за хранение своего номер в МРЭО в течении двух недель, пока не приду ставить на учет новую машину.

Возвращаюсь к окошкам. Поскольку в первом по словам сотрудника “очередь на 2 недели” Смайлик «smile», иду в другое. Там нет очереди и сидит опрятный парень лет 27-ми (Крит Ростислав Борисович).
Встречаю дикий контраст - парень спокойно реагирует и отвечает на все мои вопросы, соглашается оформить договор прямо ЗДЕСЬ и СЕЙЧАС. Дает бланк договора, просит отксерить паспорта (ну, платный ксерокс на первом этаже - это святое, без этого никуда, но это мелочь - 1 грн за копию). Иду ксерить, а жены тем временем заполняют договор, парень визирует и параллельно принимает мои номера на хранение, выдает взамен красные. Все оформление занимает минут 15 и проходит прямо “в окне”. Все это время парень учтиво и компетентно отвечает на миллион однообразных вопросов подходящих “клиентов”.

Всё! Прощаюсь с Ростиславом, а сам не верю в происходящее! Я оформил сделку купли-продажи за полчаса и бесплатно (не считаю свои допзатраты на перенос номерного знака).

Но еще ж нужно дождаться техпаспортов и на учет машину поставить. Итак, жене друга настрого запрещаю платить 2000 грн ее “знакомому”, который уже пообещал ей быстро найти техпаспорт. В итоге через пару дней она отчитывается, что без проблем и снова за полчаса поставила машину на учет в том же МРЭО и даже успела получить техпаспорт, пока они снова не закончились Смайлик «smile»

Итак, начинаю оформление второй сделки - теперь я покупаю у сестры машину. На этот раз решили ехать оформляться на Туполева (ближе к сестре). Ситуация чем-то похожая, но только без моего героя - опрятного парня Ростислава, и с реальной очередью.

Хамовитые сотрудники МРЭО упорно тормозят процесс, не отвечают на вопросы, не выдают бланки договоров. Короче всеми силами пытаются тормозить процесс. Начинаю наблюдать за происходящим - в одном из окошек очередь, как мне показалось, создана искусственно, похоже, барыгами, которые бегают как-будто по кругу. Около нашей очереди стоит еще пара барыг, которые снова участливо ноют нам, как всё стало плохо и чуть ли не отговаривают стоять в очереди и пророчат кучу проблем, геморроя и недели ожиданий. Снова совпадение? Не думаю Смайлик «smile»

К тому же в этом МРЭО свои правила - экспертиза уже обязательна, договор уже в трех экземлярах и ксерить еще кучу документов. Бесконечное посылание по кругу и рассказы о том, что “так нельзя, так вам никто не зарегистрирует и т.д.”. Реально до конца рабочего дня не успеваем.

На следующий раз решили снова поехать на Усенка. И невероятно - снова оформляем все бесплатно и за полчаса ... Мистика… Кстати уже у другого, но тоже очень учтивого и приятного сотрудника (что ж это за место то такое?! :))
Этот же сотрудник (увы, не зафиксировал его имени) сам предложил начать постановку на учет не дожидаясь техпаспорта. Еще через 10 минут выдал на руки все документы, кроме самого “пластика” и посоветовал заходить почаще, проверять не появились ли бланки. Оплатил около 400 грн (услуги + выдача техпаспорта)
Навёл справки - почти каждый день привозят пару сотен, но они быстро расходятся.

Еще через день жене повезло - получила обратно на руки свои “красивые” номера и новенький техпаспорт практически без очереди Смайлик «smile»

Всё это время я регулярно пишу короткие посты в ФБ о процессе регистраций и каждый раз читаю сотни комментариев о том, как всё ужасно и как все “вынуждены платить по 2-3 тысячи грн решалам, чтобы хоть как-то поставить на учет машину”. Все жалуются на коррупцию и напевают уже знакомую мне песенку “как же плохо без справки-счет стало жить”. А я уже догадываюсь, кто сочиняет эти песни. В интернете нахожу еще и много заказных статей под такими заголовками “Реформа МВД: справка-счет исчезла, поборы и очереди выросли” (погуглите и найдете).

Короче, у меня 4 обращения.

1. К своим друзьям-лохам. 
Коррупция это не только брать взятки, но и - давать их. Если бы вы не были наивными лентяями и не листали решалам по 100 баксов, а хотя бы раз попробовали отстоять свои права, то схема бы давно завяла и никто бы искусственно не создавал для вас очереди, дефицит и другие проблемы.

2. К “керивникам” МВД (Arsen AvakovАнтон Геращенко). 
Господа, вашу в данном случае потенциально успешную реформу, похоже, тупо саботируют барыги, отдельные МРЭО и часть старых сотрудников, которые мечтают вернуть все былое. И судя по всему им кто-то помогает, так как у них уж слишком хорошо получается и их вбросы уже добрались даже до интернета. Имхо.

3. Ко всем-всем-всем. Прежде чем верить в зраду или даже ее “поширювати”, попробуйте проверять информацию. Прежде чем заявлять, что ничего не поменялось и без взятки ничего не решается, таки попробуйте решить без взятки. А вдруг что-то таки поменялось?

4. Снова к "керивныкам". Нужен хороший начальник МРЕВ? Уверен, что Ростислав справится Смайлик «wink»

Ни гвоздя, ни жезла!

24 декабря 2015 года, Павел Кащук.

P.S. Друзья, не нужно мне советовать убирать личные данные из фоток. Мне пофиг. Я ничего, ни от кого не скрываю, чего и вам желаю!

 
 

 

 

так что каждому отдельновзятому пжительщику от МРЭО надо не лениться давать по ушам. в Киеве и Днепре черей айГов Дубилета и Ко работает он-лайн  регистрация/постановка на учет, например...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ерунда, есть транзитные/временные, их вписывают и указывают что регистрация временная, после получения г/н выдается дубликат полиса абсолютно бесплатно и с указанием г/н. пофиксили - бо, славатехоспади, таки общую базу МТСБУ налаживают, у меня сейчас агент может видеть по номеру ИНН, например, были ли за предыдущие года выплаты/убытки по юзеру, или по ВИНкоду историю с ТС. ессесно, агенты все официалы и предыдущие годы юзер покупал полисы у приличных СК а не у придорожников. это не 100% инфы, канеш, но по сравнению, когда мы в пустоту как белые вороны все делали в базу, а хитросделаные рядом по дешевке абы впарить полисы раздавали, то уже веселее работать. имхую, новая патрульная полиция также будет со своих девайсов заходить в базу МТСБУ и по госномеру впереди идущей автивки будет видеть есть ли полис.... в любом случае с базой МТСБУ сдвиги в правильном направлении пошли. опять же - пилотный проект 16 СК с прямым урегулированием, без "пофиксить" это работать не будет, потому идут в этом направлении....

Это сейчас ерунда, а когда ввели было совсем не ерунда и у нас регулярно вводят всякие покращення, потом успешно с ними как-то справляются. А попадают простые люди. Но кто же их считает.

А про страховые не надо мне рассказывать, плавали. Узаконенное вымогательство и не более. А про базы поржал.  

Link to comment
Share on other sites

так что каждому отдельновзятому пжительщику от МРЭО надо не лениться давать по ушам. в Киеве и Днепре черей айГов Дубилета и Ко работает он-лайн  регистрация/постановка на учет, например...

 

Стоило бы внимательней текст почитать. Там все совсем не гладко. И не у всех есть час та натхнення. Большинство автомобилистов, очень далеки от он-лайн. 

Link to comment
Share on other sites

Не понял про УБДешников... Им надо льготные страховки или достаточно "корочки"?

13.1. Учасники бойових дій та інваліди війни, що визначені

законом, інваліди I групи, які особисто керують належними їм

транспортними засобами, а також особи, що керують транспортним

засобом, належним інваліду I групи, у його присутності,

звільняються від обов'язкового страхування цивільно-правової

відповідальності на території України. Відшкодування збитків від

дорожньо-транспортної пригоди, винуватцями якої є зазначені особи,

проводить МТСБУ у порядку, визначеному цим Законом.

{ Офіційне тлумачення положень пункту 13.1 статті 13 див. в

Рішенні Конституційного Суду N 7-рп/2014 ( v007p710-14 ) від

23.12.2014 }

 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1961-15

Link to comment
Share on other sites

13.1. Учасники бойових дій та інваліди війни, що визначені

законом, інваліди I групи, які особисто керують належними їм

транспортними засобами, а також особи, що керують транспортним

засобом, належним інваліду I групи, у його присутності,

звільняються від обов'язкового страхування цивільно-правової

відповідальності на території України. Відшкодування збитків від

дорожньо-транспортної пригоди, винуватцями якої є зазначені особи,

проводить МТСБУ у порядку, визначеному цим Законом.

{ Офіційне тлумачення положень пункту 13.1 статті 13 див. в

Рішенні Конституційного Суду N 7-рп/2014 ( v007p710-14 ) від

23.12.2014 }

 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1961-15

Дяки

Link to comment
Share on other sites

 

 


Это сейчас ерунда, а когда ввели было совсем не ерунда
это было всегда, с янв.2005 после вступления в силу З-на вообще на это не сильно смотрели, потом начали, но тогда вполне проходили полисы без г/н, по мере введения в строй базы МТСБУ ужесточались требования.
Link to comment
Share on other sites

Дяки

нэмазащо. фишка именно в праве собственности, хотя я хз насколько копы шарят в этом и в состоянии контролировать... . З-н в этом году будет новый, будем видеть что по итогу примут... 

Link to comment
Share on other sites

нэмазащо. фишка именно в праве собственности, хотя я хз насколько копы шарят в этом и в состоянии контролировать... . З-н в этом году будет новый, будем видеть что по итогу примут... 

Персональная дяки.

Фишка...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...