Перейти до змісту

Новий курс


Euro

Recommended Posts

Почитав останні повідомлення гілочки.  Люмпенізація форуму відчутно прискорилась. Хазяїн правий, сенсу писати немає - де достойні співрозмовники, без гигикання і тролінга? Здатні точно висловити свою думку, без брехні і двозначностей?  Ще трохи, і буде клон СУПу.

 

ага, приходь з вікнами і аксіомами восени, перед виборами. а зараз достойних співрозмовників немає,  бо юлька нікому не цікава.

бай.

Link to comment
Share on other sites

ага, приходь з вікнами і аксіомами восени, перед виборами. а зараз достойних співрозмовників немає,  бо юлька нікому не цікава.

бай.

Ну я ж кажу, цікавих і розумних співрозмовників НЕМАЄ, лише самозакохані клікуши без особливих талантів.

Типовий приклад: "бо юлька нікому не цікава".

 

А насправді її поведінка дуже цікава, бо було видно, що вести кампанію вона майже припинила ще десь за два місяці до голосування, хоча почала жваво. Мляві поїздки регіонами, що нагадували пересічні інспекційні, а зовсім не агітаційні, і, фактично, бабця обмежилась лише білбордами у саму "гарячу" частину виборчої кампанії, трохи "відсвічуючи" на телеекранах, де не стільки критикувала потенційних суперників, що було б природньо,  скільки посиленно викладала власну програму, спрямовану до розуму не пересічного, а бізнесмена, яких серед виборців, в принципі, небагато.  Може гроші закінчились? Та навдряд.

Після оголошення результату зовсім не виглядала засмученою, уважно слідкувала за словами на пресусі і навіть шуткувала.

Тож отут можна цілком доречно поставити питання:

А якщо вона і не збиралась насправді боротися за посаду, яку у власній програмі пообіцяла знищити в сучасних її конституційних межах? Тобто збиралась боротись лише в межах знищення конкретно Порошенка, і тільки.

А якщо прорахувала перемогу Зеленського, вони ж проводили грунтовні опитування, і його кандидатура її цілком влаштувала? Ми ж розумієм, що Зеленський не може бути їй загрозою, принаймні зараз. У нього немає нічого для вправного і кваліфікованого керування, і важкі проблеми у Зеленського вже в найближчий час , без партії, без оргструктур, без фракції у Парламенті і без жодної можливості її отримати у разі негайного розпуску зРади (я це, до речі, цілком підтримую) з якоюсь суттєвою кількістю депутатів у наступній Раді не розуміє тільки повний дурень.

Дискредитувати посаду президента за допомогою недосвіченого Зеленського можна швидко і ефективно, і вірогідність протилежного мінімальна. А Порошенко і зараз вже дискредитував цю посаду вкрай, Зеленський закінчить процес.

Прибрати головного діючого суперника і вірогідного наступного на шляху до влади ЧУЖИМИ РУКАМИ, фактично їх власними  :weep:  не втративши свого НІЧОГО, крім помірної купки грошей - це непогана гра і неабияка майстерність, то чому б їй і не радіти. А буде ж іще другий тур, де Зеля і Потрох будуть паплюжити один одного з подвійною силою :gigi:

А на осінь більш важливі вибори - і у суперниках вже гарантовано буде або вкрай слабкий і дискредитований Порошенко з розваленою (вже почалось) командою і аморфними партією і фракцією, або  дискредитований очікуваними і неминучими вимушеними і невимушеними помилками Зеленський, також без команди і партії, бо за півроку сформувати її неможливо.  І, головне, у нього немає можливості і повноважень виконати 99% своїх обіцянок, навіть якби він був щирий і справді цього бажав. Я особисто вважаю, що то все лише гра.

 

От я і кажу, форум і був собі так-сяк, не дуже інтелектуальний, а зараз жінками не в розумі, Онами і Добродіями перетворюється в клоаку пристрастей без жодного натяку на інтелект. Ну що ж, СУП так СУП-2. Кожному своє.

Змінено користувачем забанений
Link to comment
Share on other sites

 

 

А якщо прорахувала перемогу Зеленського, вони ж проводили грунтовні опитування
Тимошенко не дурна і з офігенними яйцями. Але прорахувати перемогу Зеленського ще коли планувався і готувався передвиборчий тур Україною, вона не могла. Бо наприкінці минулого року Зєля ще коливався йти - не йти, і рейтинг мав невеликий.

Я не повністю погоджуюсь з сьогоднішнім Гайдаєм в оцінці завершення передвибочої кампанії ЮВТ. Було цілком гармонійно розпочати влітку з формування команди експертів, розробки і презентації повноформатної програми, а наприкінці з цими напрацюваннями їхати в народ. Я був на такому заході у нас в місті. Бачив, як живе спілкування надихає і живить Юлю. Хоча, напевно, щільна співпраця з політтехнологами рівня Гайдая і не завадили б. Тоді тур міг бути змістовнішим і ефективнішим.

А в цілому - дійсно, Юля мабуть прораховувала в думках план Б.

Link to comment
Share on other sites

Так і я казав про завершальний етап. Насправді він був доволі драйвовий і гіпернасичений. Взагалі важко уявити, як можна нон-стоп переїжджати по наших автошляхах сотні км за день, і на кінцях цього переїзду влаштовувати багатотисячні мітинги з годинними виступами. Потім проводити спілкування з людьми. Потім зустрічатися з місцевим активом і підприємцями. А наступного дня те саме в інших місцях. І так 2 останніх місяці поспіль. Але з ефективністю туру дійсно не дуже зрослося. 

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Ви неуважні, я ж напмсав, що кампанія починалась жваво, але почала згортатись два місяці тому. Отоді, мабуть, і прорахували.

Может Юля узнала как реально Петя грабанул Украину и с какой дыркой от бублик как придется столкнуться на посту.
Link to comment
Share on other sites

"бо юлька нікому не цікава".

Коротко, та влучно. По суті вана нічого нового запропонувати не змогла.  

Образ сексі-мавпочки в окулярах теж не дуже вдався. Електорат у неї стабільний, та вимираючий. 

Все що вана нашкребла - ото і все на даний момент часу.

Подивимось. скільки набере на парламентських. Бо там треба буде долати прохідний бар`єр. 

Змінено користувачем Святослав_
Link to comment
Share on other sites

Коротко, та влучно. По суті вана нічого нового запропонувати не змогла.

Образ сексі-мавпочки в окулярах теж не дуже вдався. Електорат у неї стабільний, та вимираючий.

Все що вана нашкребла - ото і все на даний момент часу.

Подивимось. скільки набере на парламентських. Бо там треба буде долати прохідний бар`єр.

Не известно что Вова напрезидетствует. Одно известно - за полгода не наберётся опыта использования админресурса. К тому же если ситуация в стране не изменится, к нему охладеют. А без админресурса и фальсификаций, Юля вполне может завести большинство в парламент и даже претендовать на должность премьера. В общем, я бы её не хоронил, она опытный политик с большими возможностями.
Link to comment
Share on other sites

Парламентські вибори і президентські це дуууууже велика різниця, тайни тут немає. На парламентські тре екстраполювати скоріше вибори до місцевих громад, де бабця отримала 31 відсоток в середньому. Можливо, набере набагато більше, якщо презом буде Зелений, бо не буде Потроха з його адміністраціями і адмінресурсом. Я вважав, що це очевидно
Link to comment
Share on other sites

По суті вана нічого нового запропонувати не змогла.  

Мантра, що впресовується у мізки лохторату. Передвиборчі напрацювання команди Тимошенко стали поки що єдиною справжньою в нашій історії пропозицією реальної програми. З якою Батьківщина піде на вибори до Ради.

Link to comment
Share on other sites

Фомі не раджу.
Хоча таджикам цього і так ні асіліть!  B-)
 
Новий Курс України: життя після виборів
ВЯЧЕСЛАВ ІЛЬЧЕНКО·ПʼЯТНИЦЯ, 5 КВІТНЯ 2019 Р.
 
Новий Курс України був єдиним на цих виборах документом із аналітикою поточного стану України і покроковим планом модернізації країни. Він сприймався суспільством лише як грунтовна, але все ж таки передвиборча програма. Однак після завершення кампанії Юлія Тимошенко не згорнула його, а навпаки, активізувала роботу над ним. Тому що НКУ — жива дискусійна платформа стратегії модернізації країни.


Новий Курс України вперше був представлений суспільству на всеукраїнському Форумі, який відбувся минулого літа і спричинив вибуховий ефект. Це було не просто повернення Юлії Тимошенко у велику політику, а переосмислення своєї ролі в ній. Тепер вона виступала в ролі візіонера та ідеолога — запропонувавши своїм виборцям не стільки тези до передвиборчої кампанії, скільки цілісний образ майбутнього України.
Це була перша в історії новітньої України спроба сформулювати Українську Мету — не для політиків чи еліти, а для кожного громадянина.
Однак образу завжди мало. Щоб люди переконались в його реалістичності, необхідно перекинути місток, яким кожен зможе пройти від свого нинішнього незавидного стану до свого місця у майбутньому.
Таким містком став Новий Курс України, який починається аналізом перешкод, які стоять на заваді розвитку країни, а закінчувається детальним планом, як подолати кожну із них. Насамперед це серйозна наукова праця, складена командою Експертно-аналітичного центру “Оптіма”, в якій Юлія Тимошенко стала рівною серед рівних — увійшовши до складу наукової редколегії, разом із В. Ломаковичем та Т. Унковською.
Так, це не перша спроба створити подібний комплексний документ. Це пробували зробити як політики, так і експертні об’єднання. Ось два яскравих приклади.
В 2007 р. Юлія Тимошенко вперше спробувала створити комплексний план модернізації України. В її основу лягла “технологія економічного прориву”, яка передбачала грунтовний аналіз всіх сфер української політики та економіки, виявлення найбільш значних проблем та вироблення рішень їх подолання — короткострокові, середньострокові та довгострокові. Із обов’язковою самокорекцією: кожна секція плану вводила ключові показники, які визначали, покращується чи погіршується стан відповідної галузі. І найважливіше — вся концепція об’єднувались навколо чітко сформульованої мети держави та національної ідеї — прообраза Української Мети, навколо якої зможуть об’єднатись люди.
Однак при всій своїй продуманості та логічності, “Український Прорив” мав два дуже суттєвих недоліки. По-перше, він все-таки був партійною програмою і складався із уявлення, що Юлія Тимошенко очолює один із найвищих постів, а більшість уряду належить до її політичної сили. По-друге, він концентрувався тільки на проблемах української економіки і не повністю враховував світові тренди. Через це в результаті коаліційних торгів він був значно скорочений, а після світової фінансової кризи 2008-2009 років більшість рішень втратили актуальність.
Іще одним, сучасним, прикладом комплексного плану модернізації країни є “Доктрина збалансованого розвитку Україна 2030”, підготовлена групою “Аналітична платформа стратегічних комунікацій”. Вона значно глобальніша і передбачає вписування України в світовий економічний контекст. Сама концепція будується на базі діагнозу поточного стану і декількох варіантів його розвитку — на базі сценарного аналізу. А для побудови інноваційної економіки пропонує кілька механізмів — в тому числі і новий суспільний договір, кластеризацію та інноваційні технології.
Однак крім прогресивних ідей, “Доктрина-2030” містить і ряд системних недоліків. Перш за все, вона не має власних механізмів самокорекції — в їх ролі виступають позиції України в світових рейтингах. Для діагностики стану - чудово, але для коригування плану надто загально, бо не показують, що саме пішло не так. По-друге, механізми, запропоновані “Доктриною-2030” зосереджуються лише на галузях, які мають високий потенціал росту — так звані “каталізатори”, які здатні “за вуха” витягти всю економіку. Якщо країна уже має свою “індустріальну спеціалізацію” - це чудовий варіант. А Україна представляє собою багатоукладну економіку в критично кризовому стані, і ніякий каталізатор — навіть із дуже високими темпами росту, всю економіку не витягне. І нарешті, “Доктрина-2030” розглядає Новий Суспільний Договір лише як одну із складових збалансованого розвитку — тоді як він повинен бути його центральною складовою.
Таким чином,стратегічне планування майбутнього до появи Нового Курсу:

  • Чітко ставило мету держави та бачення України як індустріальної держави;
  • Будувало концепцію комплексно із детальним галузевим аналізом;
  • Орієнтувалось на інноваційний та технологічний розвиток;
  • Ставило пріоритетом освіту, культури і науку в реформуванні країни;

Але мало при цьому системні вади:

  • Відсутність механізму участі в формуванні доктрини інших політичних сил, аналітичних груп чи незалежних експертів;
  • Розрахунок на реформи “згори”, коли більшість ключових рішень приймає уряд чи очільник країни;
  • Орієнтація лише на макрорішення без урахунку специфіки мікрорівня;
  • Слабкі механізми самокорекції плану у випадку зміни обставин.

Слід зауважити, що остання проблема — найсуттєвіша. Бо ситуація в Україні стрімко погіршується, а світові тренди змінюються надзвичайно швидко, і стратегічний план теж повинен швидко змінюватись, аби залишатись актуальним.
Команда Юлії Тимошенко глибоко пропрацювала всі попередні плани модернізації України. Поклавши в основу чотири принципи Дона Тапскотта — глобальність, відкритість, рівність та вільний обмін ідеями — вона знайшла рішення для всіх перелічених проблем.
Новий Курс Юлії Тимошенко не містить фіксованих рецептів, а представляє собою розгалужену дискусійну платформу, здатну сформувати максимально актуальний план модернізації країни для будь-яких обставин.
Від самого початку Форум Нового Курсу є понадпартійною платформою. Це дозволило доєднати до його розробки найбільшу в українській історії аудиторію — експертів, громадських діячів, бізнесменів і навіть мережевих активістів. Це дозволяє постійно тримати руку на пульсі країни і точно знати, які процеси в ній відбуваються. Що, в свою чергу, дає можливість формувати максимально адекватні рішення — адже будь-яка пропозиція тут же пройде перевірку публічним обговоренням.
Нарешті, третім основним принципом, покладеним в основу Нового Курсу, стала його інклюзивність, тобто, до його може долучитись практично кожен громадянин України. Для цього була застосована багаторівнева організаційна модель, де кожен рівень підключає все більшу аудиторію учасників.

І при цьому в ньому немає нічого складного — всю суть НКУ можна побачити на одній простій діаграмі.
 

56498631_1606323652835619_50550892723112
Топологічна схема Нового Курсу


Кожен рівень не лише деталізує відповідний аспект НКУ, а й визначає, на який рівень інклюзивності він розрахований — тобто, наскільки широке коло може брати в ньому участь.
Фундаментом Нового Курсу є Новий Суспільний Договір. Цей елемент найбільший, бо його задача — не лише сформувати мету держави, а й виробити нову архітектуру державного управління, яка буде максимально сприятливою для інноваційної економіки.
В основу всіх моделей, які обговорюються тут, покладена проста, і в той же час значуща фраза:
Національною метою України є створення умов для повної та гідної самореалізації кожного в гармонії з суспільством, людством і природою.
Зрозуміло, що виробленням Нового Суспільного Договору повинні займатись виключно спеціалісти-конституційники. Тому що принципи, закладені в нього, є принципами прямої дії, і не можуть бути двозначними чи надто туманними. І це є той дороговказ, якому повинні відповідати всі інші елементи НКУ.
Наступні рівні Нового Курсу передбачають залучення все ширших і ширших кіл.
Наприклад, блакитний рівень передбачає спеціалізовану експертну аудиторію. Він відповідає початковому діленню Нового Курсу на чотири основні секції — Конституційну, Плану досягнення миру, Нового Економічного Курсу та Екології Життя людини. Саме так і було проведено перший Форум Нового Курсу 15 червня — як чотири окремі експертні панелі, де було поставлено задачі і окреслено принципові засади.
Однак блакитний рівень зовсім не виключає громадськість, а просто відводить їй або дорадчу роль, або роль остаточного вердикту. Дивіться, секція Конституанти починається із вузького експертного кола і поступово шириться до найширших громадських кругів. Це тому, що результатом має стати нова Конституція України, яка виноситься на публічне обговорення, а потім і публічне прийняття. При цьому її не можна ділити на окремі підсекції, бо це повинен бути цілісний документ без протиріч.
Помаранчевий рівень передбачає створення спеціальних тематичних робочих груп, які будуть включати як експертів, так і громадськість — активістів та волонтерів. Саме так збудована секція Миру. Робочі групи тут утворюються на базі Військового Кабінету — а саме з питань підтримки наших солдат, інтеграції в НАТО та міжнародного рівня (перш за все формату “Будапешт+”, необхідний для повернення наших земель). Однак більшість громадян армійською тематикою не займається, тому широкі кола сюди не залучені.
А найширша аудиторія необхідна для Нового Економічного Курса, аж до звичайних громадян. Він настільки комплексний, що на діаграмі показаний тільки його фрагмент.
Блакитний рівень цієї секції представляє собою редакційну колегію НЕК, яка одночасно є модераторською панеллю. Тут виробляються фундаментальні базові рішення і формується НЕК як цілісна концепція. На помаранчевому рівні створюються галузеві робочі групи. По кожній із них створюється окрема публічна платформа і проводиться окремий Форум.
Так, наприклад, аббревіатурою “4.0” позначена робоча група “Індустрія 4.0”, яка вивчає питання входження України до Четвертої Промислової Революції. А “G2C” позначає робочу групу “Цифрова країна” - Форум якої проводився буквально перед виборами, із підписанням спеціального Меморандуму про розвиток ІТ-галузі.


Оскільки в Україні величезна кількість креативних людей у всіх галузях, то участь в цих робочах групає має бути відкрита для найширших кіл — в тому числі за допомогою спеціального вікі-сайту, де кожен може зробити свій внесок до НЕК. Це і позначає зелений рівень, поділений на численні сегменти.
На форумах, присвячених підсекціям Нового Економічного Курсу, можна вживу побачити, як працює рівнева модель НКУ.
Спочатку Юлія Тимошенко робить вступне слово, коротко описуючи поточний стан галузі. Після чого вона покидає трибуну і стає модератором дискусії, який задає ключові запитання і керує обговоренням — таким чином репрезентуючи блакитний рівень. Потім відбуваються виступи запрошених експертів, які конкретизують різні аспекти тематики і пропонують рішення (помаранчевий рівень). Після чого Юлія Тимошенко робить мікрофон відкритим, і кожен присутній отримує право висловитись і внести свою ідею — це зелений рівень.
Жодна передвиборча програма такого не передбачає — це жива дискусійна платформа, яка поєднує в собі інтелектуальну міць експертного середовища із свіжими ідеями громадського суспільства і звичайних громадян. Він створює унікальну синергію, яка сама по собі дозволяє об’єднати всі прошарки, всі області і всі сфери діяльності навколо побудови кращого майбутнього.
А сама Юлія Тимошенко — візіонер, модератор і комунікатор, здатний бути лідером освіченої нації майбутнього. Політик, який поєднує в собі величезний досвід минулого і уміння чітко бачити майбутнє.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ну насмішили, порівнянням жюлі з Тетчер.  

Який  примітив!  :fp1:

Згадувати  про  Тетчер  і  ліпити  туди  ж  Юльку. 

 

Але  що,  курс,  котрий  дуже  новий,  ще  не  вмер?  Ще  веде  нас  у  світле  комуністичне  майбутнє?  Усім  усе  безкоштовно,  усім  по  хаті,  хочеш-не-хочеш, але бери.  Стилько  білбордів  по  неньці  розставили,  скилько  грошей  впарахали  намарно,  а  Зеленін  усьо  пустив  під  укіс.  Нанімо  усіх  переконав,  що  він  ліпший  і  ближчий  до  комунізму.  І  вже  навіть  колись  сидів  на  броньовику.  Тому йому  конче  тре  дорогу  дати.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

насмішили, порівнянням жюлі з Тетчер.

Покажи текст з порівнянням. Якщо не помітив, мова лише про Тетчер.

 

«Батьківщина» формуватиме коаліцію з демократичними силами заради реформ, – Іван Крулько

06.05.19 11:04

 

«Батьківщина» готова до коаліції з демократичними політичними силами, з якими зможе успішно реалізовувати реформи.

 

Про це заявив народний депутат, заступник Голови партії «Батьківщина» Іван Крулько в ефірі програми «Право на владу» на телеканалі ЗІК.

«Цього року парламент оновиться. «Батьківщина» готова до коаліції з демократичними політичними силами. Це буде сильна коаліція, яка зможе успішно працювати і реалізовувати у тому числі й Новий курс України. Ми не будемо створювати коаліції з тими, хто представляє колишню Партію регіонів, або хто сьогодні представляє корупційну владу», – наголосив він.

Іван Крулько звернув увагу, що одразу після інавгурації новий президент має показати свої кадрові позиції: хто у нього міністр оборони, міністр закордонних справ, Генеральний прокурор, голова Служби безпеки України, голова Національного банку України.

«Ці кандидатури у повноваженнях президента – і він їх має подати у ВРУ, а парламент – проголосувати. Саме по цих кандидатурах ми зрозуміємо, який вектор обрав новий президент і чи відповідатиме він тим очікуванням, які на нього поклав український народ», – зауважив депутат.

Також, на переконання Крулька, треба терміново змінювати склад уряду.

«Кабмін має відповідати за свої повноваження і виконувати ті зміни, на які очікують люди. Уряд, який діє зараз, і надалі працюватиме за старими схемами. Тому нам треба оновити склад Кабінету Міністрів», – підсумував представник «Батьківщини».

Link to comment
Share on other sites

Please wait.. Loading

Але це не було головним відкриттям. Крім всього іншого, знайшли 5 урядових (!) постанов, за якими здійснювався взаємозалік ПДВ. Причому так хитро, що з бюджета на нього "пішло" 673 млн. грн. За тодішнім курсом це 134 млн. дол.

А ви цікавитесь, чому Гройсман та інші урядовці так не хочуть уходити. Там же клондайк, ельдорадо.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


А ви цікавитесь, чому Гройсман та інші урядовці так не хочуть уходити. Там же клондайк, ельдорадо.

вони уходять, зміцнюючи гривню, щоб вивести більше доларів, так само, як при овочі тримали гривню по 8, з такою монетарною політикою країна входить в дефляційний колапс - при зміцненні національної валюти ростуть ціни.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...