Перейти до змісту

Тепер я повірив в Теслу


S.Brant

Recommended Posts

  • Replies 468
  • Created
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Слухаю його зараз і дійшов саме до високоточних конденсаторів з мікродистанцією між пластинами ( отже, надвеликою ємкістю та надвеликою енергією).
 Він, правда, каже про акумулятори. Але насправді весь прикол тут у тім, щоб використати цей принцип саме для електродвигунів, як це зроблено самою природою- клітини м'язів мають подвійний шар мембран, між якими є велике електричне поле ( мембрани утворюють конденсатор з малою відстанню між двома сферичними пластинами)

 

Саме такий підхід дозволить радикально зменшити вагу електродвигуна для електромобіля. Зрозуміло, для акумулятора це зробити легше- бо там мова йде лише про запасену енергію,- а тут нам потрібна робота по переміщенню, а, отже, певна довжина робочого ходу робочого тіла ( надто мала відстань між пластинами  конденсатора не дозволяє розгулятись цьому робочому тілу, в клітинах м'язів це вирішується надвеликою кількістю самих клітин м'язів, одночасне скорочення яких в тканинах м'язів і дозволяє досягнути необхідної довжини робочого ходу)

 

Але пацан взяв вірний напрямок, так що ще колись зробить, я сподіваюсь. Хлопцем керує сам Господь, я просто певен у цьому. Сама людина-одинак не могла до цього додуматись, та ще тоді, коли він був лише студентом та аспірантом Стенфорда  

Змінено користувачем S.Brant
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Тесла - голова! :tu:

Маск - теж голова! :tu:  B-)

 

І тачка кльова

Судячи з інтерв'ю, саме Маск і придумав "Теслу" ( електроавтомобіль, не прізвище видатного вченого минулого ХІХ століття )

Link to comment
Share on other sites

...

 

Саме такий підхід дозволить радикально зменшити вагу електродвигуна для електромобіля. Зрозуміло, для акумулятора це зробити легше- бо там мова йде лише про запасену енергію,- а тут нам потрібна робота по переміщенню, а, отже, певна довжина робочого ходу робочого тіла ( надто мала відстань між пластинами  конденсатора не дозволяє розгулятись цьому робочому тілу, в клітинах м'язів це вирішується надвеликою кількістю самих клітин м'язів, одночасне скорочення яких в тканинах м'язів і дозволяє досягнути необхідної довжини робочого ходу)

 

...

Батарея Тесли важить в чотири рази більше ніж двигун. Головна проблема це видношення ємність/вага акумулятора.

Link to comment
Share on other sites

високоточных... задумался.

если уже по украински, то великострумових.

бо точность там как айфон кобыле в зад.

Перепрошую, але Ви неправильно зрозуміли

Мова йшла саме про прецизійно виконані обкладинки, щоб відстань між ними змогла бути якомога меншою. Зрозуміло, це мають бути дуже рівні поверхні. Як у мікросхемних кристалів- чипів  

Змінено користувачем S.Brant
Link to comment
Share on other sites

Батарея Тесли важить в чотири рази більше ніж двигун. Головна проблема це видношення ємність/вага акумулятора.

а (потужність_двигуна) / (вага_двигуна) - це не проблема. Особливо в порівнянні з ДВЗ, де це співвідношення в 10 разів краще 

Link to comment
Share on other sites

Литий-ионные (обычные) аккумы по многим причинам неудобны. В электромобили фосфатники просятся по очень большому количеству причин.

Змінено користувачем Jinx
Link to comment
Share on other sites

а (потужність_двигуна) / (вага_двигуна) - це не проблема. Особливо в порівнянні з ДВЗ, де це співвідношення в 10 разів краще 

Tesla S. Загальна вага - 2100 кг, батарея -  600 кг, двигун - 159 кг.  http://www.teslarati.com/tesla-model-s-weight/

Тому я й казав, що вагa батареї це головна, а не  єдина проблема.

До речі, відношення потужність/ вага для двигуна Tesla 197 к.с/т.  далеко не найгірше, якщо брати до уваги лише вагу двигуна, без батареї.

див. http://www.autosnout.com/Cars-Bhp-Per-Ton-List.php

Link to comment
Share on other sites

а як порівнювали вагу?

ДВЗ + бак  + КПП + радіатор + стартер + акумулятор  і все це заповнене бензом, оливою та антифризом

проти

електродвигун + акумулятори + кабелі та інша електроарматура

Link to comment
Share on other sites

Tesla S. Загальна вага - 2100 кг, батарея -  600 кг, двигун - 159 кг.  http://www.teslarati.com/tesla-model-s-weight/

Тому я й казав, що вагa батареї це головна, а не  єдина проблема.

До речі, відношення потужність/ вага для двигуна Tesla 197 к.с/т.  далеко не найгірше, якщо брати до уваги лише вагу двигуна, без батареї.

див. http://www.autosnout.com/Cars-Bhp-Per-Ton-List.php

це просто якесь жахіття. Маса часу- нуль результату

http://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2013/07/Tesla-Model-S-Weight-Distribution-Chart.png

 

по-перше, по Вашому лінку - ця діаграма. Тут мотор і акумулятор - майже рівні між собою, тому що під "мотором" тут розуміється електродвигун + інша частина електроприводу...:

 

 

Battery Pack

 

1323 lb 

 

Motor / Drivetrain

~ 350 lb – electric motor + inverter

~ 175 lb – differential

~ 250 lb – wheels + tires

~ 120 lb – brakes calipers, discs, lines

~ 80 lb – air suspension

~ 50 lb – rack and pinion

 

 Саме з виділеного Ви й взяли свої кілограми ...  Вміють писати та популяризувати журналізди...

 

По- друге, в статті не наводиться потужність двигуна ВЗ автомобілей-Конкурентів... Яка напевно вище- у Тесли це всього лише 416 к.с. ...От, знайшов для БМВ М5: Power: 552 bhp (411 kW) @ 6000 rpm   http://www.autosnout.com/Car-Performance-Statistics.php?EditionID=688

Так що вище, хоч ненабагато. 

 

По-третє, мова йшла про потужність / вага_двигуна, а не до ваги всього авто. По лінку цього взагалі зрозуміти не можна, але щось мені підказує, що там ділили на масу всього авто

 

в-четверте, Маск не сказав, що він зробив той високоточний акумулятор з мікромалою відстанню між пластинами. Навпаки, сказав, що ті роботи прийшлось закинути. Отже, акумулятор ще не зроблений, хоча й зрозуміло, що зробити його буде не так важко, як аналогічний електростатичний двигун ( ті двигуни, що зараз юзають, є електромагнітними з дуже важкими обмотками, щоб забезпечити великі струми для великої потужності- потрібний інший принцип). Тобто в принципах все що я написав, є вірним

Link to comment
Share on other sites

Перепрошую, але Ви неправильно зрозуміли

Мова йшла саме про прецизійно виконані обкладинки, щоб відстань між ними змогла бути якомога меншою. Зрозуміло, це мають бути дуже рівні поверхні. Як у мікросхемних кристалів- чипів  

Найменш можлива дистанція між обкладинками можлива у подвійному діелектричному шарі. Для таких відстань порядка декілька ангстрем. Тут можливі лише хімічні методі виготовлення, бо ніяка механічна обробка не здатна досягнути таких розмірів. Суперконденсатори на вуглецевій основі мають параметри порядка 25-30 фарад на грам привикористанні ацетонітрилу як розчинника та солей органічного аммонію (наприклад, диметилдиетіламмоній тетрафторборат). Максимальна робоча напруга такого конденсатора - до 2.7 вольта. На водній основі - до 0.95 вольт. Такі конденсатори в напівпромислових маштабах витготовляються і в Україні (моя колишня контора).  Проблема в тому, що напруга на батареях конденсаторів лінійно знижується  з розрядом.

Link to comment
Share on other sites

Думаю с "Теслой" у Маска нихрена не выйдет. Мервый проект. Тут он поторопился. Хотя если у него в загашнике акк. в четыре пять раз более емкие, и вдвое или втрое сниженной ценой, то может и получится :)

В самой машине нету ничего оригинального. Кроме цены и пиара.

Змінено користувачем kr1810bm86
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Думаю с "Теслой" у Маска нихрена не выйдет. Мервый проект. Тут он поторопился. Хотя если у него в загашнике акк. в четыре пять раз более емкие, и вдвое или втрое сниженной ценой, то может и получится :)

В самой машине нету ничего оригинального. Кроме цены и пиара.

Це ринок. А на ньому діє стільки факторів, що найкращі експерти не можуть всього передбачити.

 

Ну наприклад, деякі кажуть, що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно?

Link to comment
Share on other sites

 

 

що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно?

Гм, а как же троллейбус, трамвай, электричка? :)

Link to comment
Share on other sites

 

 


Ну наприклад, деякі кажуть, що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно?

Не знаю. Наверно если есть люди в Англии готовый платить 100к за авто со скоростью 300км в час, при ограничении в 90 или 120, то найдутся те кто заплатит 100к за электромобиль.

Помнится, года 3 назад я считал 5000 км на скутере и электроскутере. Электроскутер получился дороже :) Зачем платить больше?

Link to comment
Share on other sites

Не знаю. Наверно если есть люди в Англии готовый платить 100к за авто со скоростью 300км в час, при ограничении в 90 или 120, то найдутся те кто заплатит 100к за электромобиль.

Помнится, года 3 назад я считал 5000 км на скутере и электроскутере. Электроскутер получился дороже :) Зачем платить больше?

З цього випливає, що  "Ферарі", "Лаборґіні" і інші суперкари ніхто не купує?

В данном конкретном случае, не рынок, а физика.

Яка ще фізика? Це авто що, не їде?

Link to comment
Share on other sites

З цього випливає, що  "Ферарі", "Лаборґіні" і інші суперкари ніхто не купує?

Покупают. Но не 50%, как мечтает Маск про электро. Думаю около 0,01%.

 

 

Яка ще фізика? Це авто що, не їде?

Едет, но не далеко. И дорого.

Змінено користувачем kr1810bm86
Link to comment
Share on other sites

Гм, а как же троллейбус, трамвай, электричка? :)

У принципі, тролейбус і трамвай теж дуже популярні в Європі через екологію. Певен на 100 відсотків, що якби існував екологічно чистий спосіб виробництва електрики - всі німці пересіли б на електромобілі незважаючи на вартість.

Link to comment
Share on other sites

У принципі, тролейбус і трамвай теж дуже популярні в Європі через екологію. Певен на 100 відсотків, що якби існував екологічно чистий спосіб виробництва електрики - всі німці пересіли б на електромобілі незважаючи на вартість.

Проблема не только в стоимости. Но и в том что на бензине я проеду 500-600км без заправки. А сколько там у "Теслы"  в "эконом" режиме? 50? 100?

Ну и сколько км можно проехать до замены акк. ?

Змінено користувачем kr1810bm86
Link to comment
Share on other sites

Покупают. Но не 50%, как мечтает Маск про электро. Думаю около 0,01%.

 

 

Яка ще фізика? Це авто що, не їде?

Едет, но не далеко. И дорого.

1). Наскільки знаю, виробники суперкарів не бідують - чому Маск має пролетіти?

 

2). Близько 500 кілометрів - скільки людей щодня стільки прожджають? 0,01%?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...