S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 інтерв'ю з Ілоном МаскомВиявляється, саме він придумав Теслу. Причому інтуїтивно ( від Бога пацан міркує ) узрів корінь проблеми та риє в правильному напрямку Link to comment Share on other sites More sharing options...
YUGRED Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 (змінено) Тесла - голова! Маск - теж голова! І тачка кльова Змінено 11 жовтня, 2014 користувачем YUGRED Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 (змінено) Слухаю його зараз і дійшов саме до високоточних конденсаторів з мікродистанцією між пластинами ( отже, надвеликою ємкістю та надвеликою енергією). Він, правда, каже про акумулятори. Але насправді весь прикол тут у тім, щоб використати цей принцип саме для електродвигунів, як це зроблено самою природою- клітини м'язів мають подвійний шар мембран, між якими є велике електричне поле ( мембрани утворюють конденсатор з малою відстанню між двома сферичними пластинами) Саме такий підхід дозволить радикально зменшити вагу електродвигуна для електромобіля. Зрозуміло, для акумулятора це зробити легше- бо там мова йде лише про запасену енергію,- а тут нам потрібна робота по переміщенню, а, отже, певна довжина робочого ходу робочого тіла ( надто мала відстань між пластинами конденсатора не дозволяє розгулятись цьому робочому тілу, в клітинах м'язів це вирішується надвеликою кількістю самих клітин м'язів, одночасне скорочення яких в тканинах м'язів і дозволяє досягнути необхідної довжини робочого ходу) Але пацан взяв вірний напрямок, так що ще колись зробить, я сподіваюсь. Хлопцем керує сам Господь, я просто певен у цьому. Сама людина-одинак не могла до цього додуматись, та ще тоді, коли він був лише студентом та аспірантом Стенфорда Змінено 11 жовтня, 2014 користувачем S.Brant 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 Тесла - голова! Маск - теж голова! І тачка кльоваСудячи з інтерв'ю, саме Маск і придумав "Теслу" ( електроавтомобіль, не прізвище видатного вченого минулого ХІХ століття ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
YUGRED Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 Судячи з інтерв'ю, саме Маск і придумав "Теслу" ( електроавтомобіль, не прізвище видатного вченого минулого ХІХ століття ) Та я пойняв Link to comment Share on other sites More sharing options...
Purgen Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 високоточных... задумался.если уже по украински, то великострумових.бо точность там как айфон кобыле в зад. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 Мечтатель!!! И хороший инженер Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 МБР из раши за 10 ллямов Link to comment Share on other sites More sharing options...
yg10 Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 ... Саме такий підхід дозволить радикально зменшити вагу електродвигуна для електромобіля. Зрозуміло, для акумулятора це зробити легше- бо там мова йде лише про запасену енергію,- а тут нам потрібна робота по переміщенню, а, отже, певна довжина робочого ходу робочого тіла ( надто мала відстань між пластинами конденсатора не дозволяє розгулятись цьому робочому тілу, в клітинах м'язів це вирішується надвеликою кількістю самих клітин м'язів, одночасне скорочення яких в тканинах м'язів і дозволяє досягнути необхідної довжини робочого ходу) ...Батарея Тесли важить в чотири рази більше ніж двигун. Головна проблема це видношення ємність/вага акумулятора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 (змінено) високоточных... задумался.если уже по украински, то великострумових.бо точность там как айфон кобыле в зад.Перепрошую, але Ви неправильно зрозумілиМова йшла саме про прецизійно виконані обкладинки, щоб відстань між ними змогла бути якомога меншою. Зрозуміло, це мають бути дуже рівні поверхні. Як у мікросхемних кристалів- чипів Змінено 11 жовтня, 2014 користувачем S.Brant Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 Батарея Тесли важить в чотири рази більше ніж двигун. Головна проблема це видношення ємність/вага акумулятора.а (потужність_двигуна) / (вага_двигуна) - це не проблема. Особливо в порівнянні з ДВЗ, де це співвідношення в 10 разів краще Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 11 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 Мечтатель!!! И хороший инженер а також винахідник, фінансист та фізик- все в одній особі Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 (змінено) Литий-ионные (обычные) аккумы по многим причинам неудобны. В электромобили фосфатники просятся по очень большому количеству причин. Змінено 11 жовтня, 2014 користувачем Jinx Link to comment Share on other sites More sharing options...
yg10 Опубліковано 11 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 11 жовтня, 2014 а (потужність_двигуна) / (вага_двигуна) - це не проблема. Особливо в порівнянні з ДВЗ, де це співвідношення в 10 разів краще Tesla S. Загальна вага - 2100 кг, батарея - 600 кг, двигун - 159 кг. http://www.teslarati.com/tesla-model-s-weight/Тому я й казав, що вагa батареї це головна, а не єдина проблема.До речі, відношення потужність/ вага для двигуна Tesla 197 к.с/т. далеко не найгірше, якщо брати до уваги лише вагу двигуна, без батареї.див. http://www.autosnout.com/Cars-Bhp-Per-Ton-List.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 а як порівнювали вагу?ДВЗ + бак + КПП + радіатор + стартер + акумулятор і все це заповнене бензом, оливою та антифризомпротиелектродвигун + акумулятори + кабелі та інша електроарматура Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Brant Опубліковано 12 жовтня, 2014 Автор Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Tesla S. Загальна вага - 2100 кг, батарея - 600 кг, двигун - 159 кг. http://www.teslarati.com/tesla-model-s-weight/Тому я й казав, що вагa батареї це головна, а не єдина проблема.До речі, відношення потужність/ вага для двигуна Tesla 197 к.с/т. далеко не найгірше, якщо брати до уваги лише вагу двигуна, без батареї.див. http://www.autosnout.com/Cars-Bhp-Per-Ton-List.phpце просто якесь жахіття. Маса часу- нуль результатуhttp://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2013/07/Tesla-Model-S-Weight-Distribution-Chart.png по-перше, по Вашому лінку - ця діаграма. Тут мотор і акумулятор - майже рівні між собою, тому що під "мотором" тут розуміється електродвигун + інша частина електроприводу...: Battery Pack 1323 lb Motor / Drivetrain~ 350 lb – electric motor + inverter~ 175 lb – differential~ 250 lb – wheels + tires~ 120 lb – brakes calipers, discs, lines~ 80 lb – air suspension~ 50 lb – rack and pinion Саме з виділеного Ви й взяли свої кілограми ... Вміють писати та популяризувати журналізди... По- друге, в статті не наводиться потужність двигуна ВЗ автомобілей-Конкурентів... Яка напевно вище- у Тесли це всього лише 416 к.с. ...От, знайшов для БМВ М5: Power: 552 bhp (411 kW) @ 6000 rpm http://www.autosnout.com/Car-Performance-Statistics.php?EditionID=688Так що вище, хоч ненабагато. По-третє, мова йшла про потужність / вага_двигуна, а не до ваги всього авто. По лінку цього взагалі зрозуміти не можна, але щось мені підказує, що там ділили на масу всього авто в-четверте, Маск не сказав, що він зробив той високоточний акумулятор з мікромалою відстанню між пластинами. Навпаки, сказав, що ті роботи прийшлось закинути. Отже, акумулятор ще не зроблений, хоча й зрозуміло, що зробити його буде не так важко, як аналогічний електростатичний двигун ( ті двигуни, що зараз юзають, є електромагнітними з дуже важкими обмотками, щоб забезпечити великі струми для великої потужності- потрібний інший принцип). Тобто в принципах все що я написав, є вірним Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkhavr2 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Перепрошую, але Ви неправильно зрозумілиМова йшла саме про прецизійно виконані обкладинки, щоб відстань між ними змогла бути якомога меншою. Зрозуміло, це мають бути дуже рівні поверхні. Як у мікросхемних кристалів- чипів Найменш можлива дистанція між обкладинками можлива у подвійному діелектричному шарі. Для таких відстань порядка декілька ангстрем. Тут можливі лише хімічні методі виготовлення, бо ніяка механічна обробка не здатна досягнути таких розмірів. Суперконденсатори на вуглецевій основі мають параметри порядка 25-30 фарад на грам привикористанні ацетонітрилу як розчинника та солей органічного аммонію (наприклад, диметилдиетіламмоній тетрафторборат). Максимальна робоча напруга такого конденсатора - до 2.7 вольта. На водній основі - до 0.95 вольт. Такі конденсатори в напівпромислових маштабах витготовляються і в Україні (моя колишня контора). Проблема в тому, що напруга на батареях конденсаторів лінійно знижується з розрядом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 (змінено) Думаю с "Теслой" у Маска нихрена не выйдет. Мервый проект. Тут он поторопился. Хотя если у него в загашнике акк. в четыре пять раз более емкие, и вдвое или втрое сниженной ценой, то может и получится В самой машине нету ничего оригинального. Кроме цены и пиара. Змінено 12 жовтня, 2014 користувачем kr1810bm86 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 мають параметри порядка 25-30 фарад на грамЭээээ, точно на грам ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkhavr2 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Эээээ, точно на грам ? Саме так. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 (змінено) Саме так.О"уеть Дык, так это же действительно офигенный акк. можно забабахать. Лет через надцать. Змінено 12 жовтня, 2014 користувачем kr1810bm86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boojum Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Думаю с "Теслой" у Маска нихрена не выйдет. Мервый проект. Тут он поторопился. Хотя если у него в загашнике акк. в четыре пять раз более емкие, и вдвое или втрое сниженной ценой, то может и получится В самой машине нету ничего оригинального. Кроме цены и пиара.Це ринок. А на ньому діє стільки факторів, що найкращі експерти не можуть всього передбачити. Ну наприклад, деякі кажуть, що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно?Гм, а как же троллейбус, трамвай, электричка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Ну наприклад, деякі кажуть, що будь-хто, хто спробував їздити на електричній тязі буде намагатися робити це ще і ще, бо враження незабутнє. Як таке оцінити об'єктивно?Не знаю. Наверно если есть люди в Англии готовый платить 100к за авто со скоростью 300км в час, при ограничении в 90 или 120, то найдутся те кто заплатит 100к за электромобиль.Помнится, года 3 назад я считал 5000 км на скутере и электроскутере. Электроскутер получился дороже Зачем платить больше? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 е ринок. А на ньому діє стільки факторів, що найкращі експерти не можуть всього передбачити.В данном конкретном случае, не рынок, а физика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boojum Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Не знаю. Наверно если есть люди в Англии готовый платить 100к за авто со скоростью 300км в час, при ограничении в 90 или 120, то найдутся те кто заплатит 100к за электромобиль.Помнится, года 3 назад я считал 5000 км на скутере и электроскутере. Электроскутер получился дороже Зачем платить больше?З цього випливає, що "Ферарі", "Лаборґіні" і інші суперкари ніхто не купує?В данном конкретном случае, не рынок, а физика.Яка ще фізика? Це авто що, не їде? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 (змінено) З цього випливає, що "Ферарі", "Лаборґіні" і інші суперкари ніхто не купує?Покупают. Но не 50%, как мечтает Маск про электро. Думаю около 0,01%. Яка ще фізика? Це авто що, не їде?Едет, но не далеко. И дорого. Змінено 12 жовтня, 2014 користувачем kr1810bm86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boojum Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Гм, а как же троллейбус, трамвай, электричка? У принципі, тролейбус і трамвай теж дуже популярні в Європі через екологію. Певен на 100 відсотків, що якби існував екологічно чистий спосіб виробництва електрики - всі німці пересіли б на електромобілі незважаючи на вартість. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr1810bm86 Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 (змінено) У принципі, тролейбус і трамвай теж дуже популярні в Європі через екологію. Певен на 100 відсотків, що якби існував екологічно чистий спосіб виробництва електрики - всі німці пересіли б на електромобілі незважаючи на вартість.Проблема не только в стоимости. Но и в том что на бензине я проеду 500-600км без заправки. А сколько там у "Теслы" в "эконом" режиме? 50? 100?Ну и сколько км можно проехать до замены акк. ? Змінено 12 жовтня, 2014 користувачем kr1810bm86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boojum Опубліковано 12 жовтня, 2014 Report Share Опубліковано 12 жовтня, 2014 Покупают. Но не 50%, как мечтает Маск про электро. Думаю около 0,01%. Яка ще фізика? Це авто що, не їде?Едет, но не далеко. И дорого.1). Наскільки знаю, виробники суперкарів не бідують - чому Маск має пролетіти? 2). Близько 500 кілометрів - скільки людей щодня стільки прожджають? 0,01%? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts