tom_cat Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 В клюві півня - "Бояришнік"... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleynod Опубліковано 28 грудня, 2016 Автор Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 (змінено) А вот фиг!Вопрос: можно ли на большой тушке на разных полукрыльях несинхронно вывалить закрылки?Ответ: нет нельзя, там стоит синхронизатор, при разнице 3.5 градуса между полукрыльями он блокирует и выпуск и уборку механизации. Разблокировка только на земле. Поясніть не льотчику різницю між крилом та "полукрилом". Чи ви тільки тупо копіпастить Дугласа вмієте ? Змінено 28 грудня, 2016 користувачем kleynod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Людас Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 (змінено) Бугого! Чого ти регочеш .? Typo ніколи не бачив ? 1500 м звичайно. Або 1.5 км. Фома , ти мене іноді дивуєш дитячою безпосередніст\ю.Ще контр-аргументи є ?\ ЗІ. * typo вже виправив. Змінено 28 грудня, 2016 користувачем Людас Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість shpylka Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Мабуть 7 січня в цілій Рашці буде "нельотна погода" - ні один літак не підніметься в повітря і так на всі свята: християнські, мусульманські... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kot Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Мабуть 7 січня в цілій Рашці буде "нельотна погода" - ні один літак не підніметься в повітря і так на всі свята: християнські, мусульманські... Тю, с такими темпами, до этой даты, у кацапов еще что-нибудь рухнет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Марта Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 и я понимаю, как прав портников, написавший, что вот сейчас настоящий разлом происходити не знаю, что теперь будет с нашей многолетней дружбой она постепенно сойдет на нетВ какой-то момент или ты одна, или вы обе поймете, что больше вам говорить не о чемя знаю, сама через это прошлаКогда один вроде бы абсолютно адекватный и проверенный человек оттуда вдруг начал рассуждать на тему "ну чего вы вцепились в этот Крым, пусть они сами решают куда им идти, вон шотландцы же провели у себя референдум про независимость, так чего ж в Крыму не могут". Вроде мы тогда даже не поссорились, но во мне что-то треснуло и надломилось.И через какое-то время я с этой дружбой завязала без малейших сожалений. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Денокан пишет что его отец КМС на 154ке с 20летним стажем сразу сказал за пройоп пилотов. Вместо убора шасси убрали закрылки. Там рычаги рядом. Частая была ошибка. Если никто не следил за действиями лч и не двинул рычаг назад то усе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 @Вуйко_З_Онтарио, так шассі прибирають миттєво, а закрилки при наборі висоти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Марта Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Igor Stokoz54 хв · Щойно прочитав, мабуть, найвлучніше за останні декілька днів."Чем отличается Моторола от Доктора Лизы? Транспортным средством" 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Людас Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Денокан пишет что его отец КМС на 154ке с 20летним стажем сразу сказал за пройоп пилотов. Вместо убора шасси убрали закрылки. Там рычаги рядом. Частая была ошибка. Если никто не следил за действиями лч и не двинул рычаг назад то усе.Дубль. Закрилкі ? 1. Чому тільки по офіційній версії уламки розлетілися на 1500 м ? По неофіційний на порядок більше. 2. якщо прийняти версію "закрилки" швидкість літака мусила бути мінімальна, а не максимальна. 3. Якщо " закрилки" чому трупи роздягнені і більшість не знайдена ? 4. Якщо " закрилки" то жертви мали бути в креслах, а не розлітатись фрагментами по великій території. 5. Якщо " закрилки" то мало б бути хоча б кілька хвилин переговорів з землею, а не поодиноке "сука" причому через три дні тіипа з чорних ящиків. 6. Якщо "закрилки" то що там шукають котрий день 3 000 персон і 200 одиниць техніки ? Закрилки ? Так все б мало лежати фактично в одному місці... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість paraskaa-W Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 одно крыло?а второе?на одном сопле крыле полетим(с) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Мопед не мой. Я просто разместил объяву(с)Кроме того все озвученные факты мне как не специалисту, оценить профессионально не получается. Как и доверять источникам этих фактов не выходит. Единственный ролик что я видел с телом плавающим в воде показывал целое тело в одежде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість paraskaa-W Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 бгга ведь.. официальные лица РФ (как, например, глава МИД С. Лавров) выражали поддержку французскому народу после расстрела террористами редакции „Шарли Эбдо“»: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 @Вуйко_З_Онтарио, так шассі прибирають миттєво, а закрилки при наборі висоти.ОТам секунды решают. Отрыв. Набор скорости после 160км ч и 20метров начинается уборка шасси. Пока все залазит внутрь самолет уже на 200метрах и скорость скачет до 400км. Тут убираются закрылки. Вопчем это мнение пилотов. Подобное еще у Ершова в записках ездового пса описывалось. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzzer Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Тут убираются закрылки закрилки прибирають в 2-3 прийома по процедурі, але за командою КВС. моментальне забирання закрилків в момент зльоту важкого самальота - це провал вниз на 80-100м зразу.Приклад - посадка Ту22М3 , при заході на полосу самовільно прибралась механізація крила - воно правда було не пасажир а бомбер і КВС відреагував моментально - дав максимал. пропахана канава 100+ м, пішов на 2 коло і якось сів. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Поясніть не льотчику різницю між крилом та "полукрилом".Чи ви тільки тупо копіпастить Дугласа вмієте ? на одном сопле крыле полетим(с)Несущее крыло у ТУ-154 на самом деле одно и фюзеляж лежит на нем. Соответственно то, что мы обычно называем крыльями, является левым и правым полукрылом. Про синхронизатор, тут правда про Ту-134, но на 154-ке аналогичный: http://samolettu134.ru/gidravlicheskij-sinxronizator-ga-215-porcioner/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 (змінено) Второй самописец нашли: http://www.ntv.ru/novosti/1737876/Этот уже в пластиковый бокс упаковали , а не в каструлю: http://www.ntv.ru/novosti/1737778/ Змінено 28 грудня, 2016 користувачем Agh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 http://im4.kommersant.ru/ISSUES.PHOTO/CORP/2016/12/25/2016d240m-04-01.jpg На ФУПе новую версию двинули:Могли и свои хлопнуть, с моря, в 5-00 утра с выключенными транспондерами, над царскими угодьями неучтенный борт(в Моздоке дозаправка должна была быть) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 28 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 28 грудня, 2016 Он от МО. Система свой- чужой обязательна. Если бы спецом сбиили уже было бы понятно зачем. А кацапы до сих пор молчат и сопли жуют. Имхо версия на втором месте после нло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleynod Опубліковано 29 грудня, 2016 Автор Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 Третий черный ящик Ту-154 оказался разрушенТретий бортовой самописец самолета Ту-154, разбившегося 25 декабря в Черном море, поврежден, сообщили ТАСС источники в силовых структурах.«От третьего черного ящика обнаружена пленка, что свидетельствует о его разрушении», — сказал собеседник агентства.При этом пленка, по его словам, несмотря на повреждения, подлежит частичной расшифровке. Состояние двух других бортовых самописцев удовлетворительное, их анализ проводится в Москве, добавил источник. Та він власне вже і не потрібен - все і так зрозуміло.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість paraskaa-W Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 хорош же черный ящик, разрушенный при падении с не очень большой высоты на малой скорости Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleynod Опубліковано 29 грудня, 2016 Автор Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 хорош же черный ящик, разрушенный при падении с не очень большой высоты на малой скорости отож... як на мене жодна версія має вади:- розбитися на такі дрібні частки від удару об воду літак не міг- якщо був підрив, то звук вибуху мали б чути на березі, бо відстань невелика Link to comment Share on other sites More sharing options...
krunv Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 - якщо був підрив, то звук вибуху мали б чути на березі, бо відстань невелика Если взорвется пара таблеток в нужных местах (к примеру недалеко от двигателей), то этот хлопок даже в салоне не услышат.Думаю, тут, просто, очень усиленно ищут виноватого, который бы не бросил тень на своего покровителя.Ну и на дне ищут. Что-то очень-очень важное.И пока не нашли.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleynod Опубліковано 29 грудня, 2016 Автор Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 (змінено) Если взорвется пара таблеток в нужных местах (к примеру недалеко от двигателей), то этот хлопок даже в салоне не услышат. Думаю, тут, просто, очень усиленно ищут виноватого, который бы не бросил тень на своего покровителя.Ну и на дне ищут. Что-то очень-очень важное.И пока не нашли.... та нічого там вже не шукають...Суцільна бутафорія з імітацієй. Моє нмд - літак взагалі не був в аеропорту Адлера, бо впав на підльотііІшов на посадку, мав проблеми, вже був мало керований і летів мимо глісади.А вже підлютаючи розвалився. Якщо взагалі була спроба посадки у Адлері - бо куди поділася інфа перших днів, що речі течією відносить до Абхазії,і що є домовленість з місцевою владою про взаємодію?(Подивіться на район пошуків і де Абхазія?) Змінено 29 грудня, 2016 користувачем kleynod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Людас Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 Третий черный ящик Ту-154 оказался разрушенТретий бортовой самописец самолета Ту-154, разбившегося 25 декабря в Черном море, поврежден, сообщили ТАСС источники в силовых структурах.«От третьего черного ящика обнаружена пленка, что свидетельствует о его разрушении», — сказал собеседник агентства.При этом пленка, по его словам, несмотря на повреждения, подлежит частичной расшифровке. Состояние двух других бортовых самописцев удовлетворительное, их анализ проводится в Москве, добавил источник. Та він власне вже і не потрібен - все і так зрозуміло.. А хіба вони на плівку пишуть ? Не на дріт ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Людас Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 хорош же черный ящик, разрушенный при падении с не очень большой высоты на малой скорости "прі пасадкє на воду"...та нічого там вже не шукають...Суцільна бутафорія з імітацієй. Моє нмд - літак взагалі не був в аеропорту Адлера, бо впав на підльотііІшов на посадку, мав проблеми, вже був мало керований і летів мимо глісади.А вже підлютаючи розвалився. Якщо взагалі була спроба посадки у Адлері - бо куди поділася інфа перших днів, що речі течією відносить до Абхазії,і що є домовленість з місцевою владою про взаємодію?(Подивіться на район пошуків і де Абхазія?) Хм...цікава версія. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg42 Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 Хоть спасибо, что меня про эту Лизу не терзали (с) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleynod Опубліковано 29 грудня, 2016 Автор Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 А хіба вони на плівку пишуть ? Не на дріт ? та то хтось колись загубив касету від магнітофону, а вони знайшли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Людас Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 та то хтось колись загубив касету від магнітофону, а вони знайшли І на тобі пошкоджену... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 29 грудня, 2016 Report Share Опубліковано 29 грудня, 2016 (змінено) Военные допустили версию теракта путем механического воздействия на Ту-154 Следствие не исключает версию теракта на борту упавшего самолета Минобороны Ту-154 в виде механического воздействия. Об этом в четверг, 29 декабря, рассказал начальник Службы безопасности полетов авиации ВС России генерал-лейтенант Сергей Байнетов, передает ТАСС.«Кроме взрыва на борту, могло быть какое-то механическое воздействие, не обязательно теракт был связан со взрывом», — пояснил он, подчеркнув, что, хотя версия теракта не исключается, она не рассматривается среди основных. https://lenta.ru/news/2016/12/29/version/ любопытно, это как? переебали на лету лопатой? Змінено 29 грудня, 2016 користувачем Бацилла Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts