Перейти до змісту

Ryanair(а) нам не видать ((((


Recommended Posts

 

 


Щойно перевірив - Райан літає в Лондон Гетвік. Це другий по розмірам аеропорт в Лондоні,  в 2016 році його послугами скористувались 43 лями(!) юзерів.   Звичайно, куди вони пхаються в Бориспіль зі своїми 8 лямами     

Вау, ну якщо компанія літає у лондонський аеропорт на 43 (!!!) лями юзерів, то Україна ще б й півкопи в руку сунути мала б тільки за те, що вони взагалі у бік Бориспіля поглянуть :)

 

 


Ми не є Кабміном, щоб за них працювати. Це їм було доручено.

Ви є українцями, зі своїм ставленням до питання.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


Вау, ну якщо компанія літає у лондонський аеропорт на 43 (!!!) лями юзерів, то Україна ще б й півкопи в руку сунути мала б тільки за те, що вони взагалі у бік Бориспіля поглянуть

Я от думаю, аеропорту вигідно що вони туди літають чи ні?

Link to comment
Share on other sites

 

 


Я от думаю, аеропорту вигідно що вони туди літають чи ні?

А я от думаю: Бориспіль отримав копію Гетвікського контракту, чи про що мова?

Link to comment
Share on other sites

А я от думаю: Бориспіль отримав копію Гетвікського контракту, чи про що мова?

 

Мова ось про що. Чомусь радєтєлі за український бюджет в ліце поважного пана Рябікіна тупо завтикали без тендера з фірмою "откононєнка". А за хижу капіталдістичну акулу Ryanair їм болить шопиздець

 

Рекламою в «Борисполі» поза конкурсом займається фірма, пов’язана з Березенком і Кононенком |«СХЕМИ»

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

У вас - можливо. В усіх інших в цій темі мова про Райан.

 

Звичайно. Тут читаємо, тут не читаємо, а тут рибу загортали. От тільки укрїнський пересічний юзер знову з повним ротом куїв, замість доступного лоукосту

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

У вас - можливо. В усіх інших в цій темі мова про Райан.

 

Це одне й те саме.

 

Заступник глави фракції БПП Ігор Кононенко переконує, що аеропорт "Бориспіль" і Мінінфраструктури зуміють домовитись із авіакомпанією Ryanair про початок польотів з України.

Про це він заявив у вівторок у Верховній Раді, відповідаючи на питання УП.

 

За словами Кононенка, він знає позицію і міністра Володимира Омеляна і директора "Борисполя" Рябікіна.

"Я знаю їхні позиції. Зараз міністр і директор Борисполя обмінялись політичними заявами, але я думаю, що робота продовжиться", - сказав Кононенко.

За його словами, президентська партія переконана, що Україні потрібні лоу-кости.

"Нам принципово важливо, щоб лоу-кости заходили в країну. Щодо RyanAir, то там питання чисто математичне - є ймовірність збитків аеропорту у 2 мільярди гривень цього року, якщо він піде на умови компанії",- розповів Кононенко.

"Але я думаю, що згода буде. Можливо, через тиждень-два, можливо за місяць, але ця компанія зайде в Україну",- додав він.

Як відомо, Ірландська авіакомпанія-лоукостер Ryanair скасувала запланований вихід на український ринок.

У той же час Омелян і Рябікін вважаються близькими саме до Кононенка.

Link to comment
Share on other sites

вот удивительное дело, как в лондонском аэропорту умудряются получать прибыль с райана, а в Борисполе сразу 2 млрд убытков будет (200 гривен на пассажире). Причем зарплаты персонала как-то немного другие.

Змінено користувачем dmp
Link to comment
Share on other sites

Ось чому аеропорти мають бути приватними/публічними, а антимонопольний комітет мусить спостерігати за намаганнями різних "бєнь" та "кононенків" монополізувати сектор авіаперевезень.

Тоді будуть й Раяни і не лише.

Link to comment
Share on other sites

 

 


вот удивительное дело, как в лондонском аэропорту умудряются получать прибыль с райана, а в Борисполе сразу 2 млрд убытков будет

Разными контрактами, вестимо? :)

Если честно, тут кроме контрактов и зубастости лоукостера есть объективные факторы: Райан может обеспечить больший рост пассажиропотока Лондону просто потому, что это Лондон. Туда многим надо.

 

 


Звичайно. Тут читаємо, тут не читаємо, а тут рибу загортали.

Розумію, що в це важко повірити - але інколи бува, що мутні схеми Бориспіля, інтерес Бені та хижість Райана - це не взаємовиключні речі, й можуть існувати одночасно.

 

 


Ось чому аеропорти мають бути приватними/публічними, а антимонопольний комітет мусить спостерігати за намаганнями різних "бєнь" та "кононенків" монополізувати сектор авіаперевезень. Тоді будуть й Раяни і не лише.

Взагалі-то антимономольний комітет ще й автоматично має виступити проти надання Райану особливих пільг.

Насправді, антимонопольні комітети - це найбільші вороги лоукостерів після інших лоукостерів :) Багато авіакомпаній існують тільки тому, що антимонопольний забороняє їх купувати усяким Райанам.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Розумію, що в це важко повірити - але інколи бува, що мутні схеми Бориспіля, інтерес Бені та хижість Райана - це не взаємовиключні речі, й можуть існувати одночасно.

 

І що з того? Держава для людей, чи люди для держави? То шо пиздить такий собі  Рябікін, на якому клейма ніде ставити, про збитки від Райана, ще потрібно ретельно перевіряти. Рябікін взнав про вимоги Райана тільки вчора?

Link to comment
Share on other sites

Розумію, що в це важко повірити - але інколи бува, що мутні схеми Бориспіля, інтерес Бені та хижість Райана - це не взаємовиключні речі, й можуть існувати одночасно.

 

то інколи, і нє в нашем районє (с)

одночасно можуть існувати різні болячки в організмі, а у нас одна системна гангрена, при якій ніщо більше не існує

особливо там, де великі гроші

Link to comment
Share on other sites

Запросы у Ryanair слишком крутые, как для компании, которую месяц назад airhelp.com оценили "пятой среди худших" (смотрите рейтинг вот здесь, 83 позиция).©

 

 

https://site.ua/paul.andreev/8395-pyat-vyvodov-iz-istorii-s-ryanair/

Link to comment
Share on other sites

 

 


то інколи, і нє в нашем районє (с) одночасно можуть існувати різні болячки в організмі, а у нас одна системна гангрена, при якій ніщо більше не існує особливо там, де великі гроші

Ну тобто якщо до вашої "системної гангрени" додати ще невигідний контракт, то буде ок?

Ні, не буде. Він все одно залишиться невигідним.

 

 


І що з того?

Тільки те, що Райан - м'яко кажучи не ідеальна й не благодійна компанія. Й це не залежить від, наприклад, Бені.

 

 


То шо пиздить такий собі  Рябікін, на якому клейма ніде ставити, про збитки від Райана, ще потрібно ретельно перевіряти.

А отут нема питань, але мені поки не вдалося знайти тексту угоди у вільному доступі.

Link to comment
Share on other sites

Ну тобто якщо до вашої "системної гангрени" додати ще невигідний контракт, то буде ок?

Ні, не буде. Він все одно залишиться невигідним.

 

 про його невигідність сказала нам гангрена

тому віри цьому немає

Link to comment
Share on other sites

 

 


Запросы у Ryanair слишком крутые, как для компании, которую месяц назад airhelp.com оценили "пятой среди худших" (смотрите рейтинг вот здесь, 83 позиция).©

Нормальные запросы: ребята ориентируются не на рейтинг, а на возможность. С точки зрения акционеров Райана, ход был правильный: все рисковые расходы ложаться на Украину, обязательств никаких, оптимальность 100500.


 

 


про його невигідність сказала нам гангрена тому віри цьому немає

Добре, що нема віри Бориспілю. Погано, що є віра Райану :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Запросы у Ryanair слишком крутые, как для компании, которую месяц назад airhelp.com оценили "пятой среди худших" (смотрите рейтинг вот здесь, 83 позиция).©

 

 

https://site.ua/paul.andreev/8395-pyat-vyvodov-iz-istorii-s-ryanair/

 

Только за счет "Claim processing".

 

Но как-то для меня более важно чтобы самолеты обслуживали, пилоты не бухали и летали куда мне нужно и не очень дорого.

 

А то аэрофлот где-то в топе, но бухают. А это в рейтинге не учитывают.

Link to comment
Share on other sites

Запросы у Ryanair слишком крутые, как для компании, которую месяц назад airhelp.com оценили "пятой среди худших" (смотрите рейтинг вот здесь, 83 позиция).©

 

 

https://site.ua/paul.andreev/8395-pyat-vyvodov-iz-istorii-s-ryanair/

 

Фигня все эти рейтинги. Отут, например Визов вообще нет в списке, а Райан есть на 76-м из 100 топ листа    http://www.airlinequality.com/info/top-100-airlines-2017/

Link to comment
Share on other sites

Добре, що нема віри Бориспілю. Погано, що є віра Райану :)

 

та яка там віра?

просто райан як антитеза

просто райан десь літає, а тут зась

просто тут мафія, а там де райан, мабуть же ні

десь так

 

та й зрештою

світ клином на тому районі не зійшовся

я вже питав вище - де інші лоукости, коли будуть, де, за скільки?

Змінено користувачем Миклован
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Запросы у Ryanair слишком крутые, как для компании, которую месяц назад airhelp.com оценили "пятой среди худших" (смотрите рейтинг вот здесь, 83 позиция).©

 

 

https://site.ua/paul.andreev/8395-pyat-vyvodov-iz-istorii-s-ryanair/

 

Зачем звали? Не знали что это за компания? Или они не озвучивали свои требования, о которых даже Википедия знает?

Кто должен ответить за эту ситуацию?

Link to comment
Share on other sites

 

 


та яка там віра? просто райан як антитеза просто райан десь літає, а тут зась просто тут мафія, а там де райан, мабуть же ні десь так   та й зрештою світ клином на тому районі не зійшовся я вже питав вище - де інші лоукости, коли будуть, де, за скільки?

Ну, Райан сам мафія  :gigi: а так маєте рацію

Наскільки мені відомо за станом на півроку тому, на українському ринку "сервіс лоукосту присутній фрагментарно", тобто десь щось має літати - але оскільки у гілці про це ніхто не в курсі, то мабуть мова про кілька малоцікавих рейсів.

Link to comment
Share on other sites

тоді от з чисто умоглядних наших суджень, ситуація виглядає так:

мафія райана зіткнулась з нашою мафією

очевидно у схемі був задіяний міністр транспорту, але цього, як виявилось, замало для успіху, де шугають більш крупні шуліки - бєні, кононенки, тощо

які за свої прибутки вдавляться

от і все

Link to comment
Share on other sites

 

 


не вдалося знайти тексту угоди у вільному доступі

 

Отой директор Борисполя писав про бажання Райяна отримати "безкоштовну земельну ділянку для будівництва готелю" та інші "безкоштовні" вимоги.

Соррі, в житті ніде ніколи не бачив готелю Ryanair, так що, здається, це не більш аніж фантазія гендиректора...

Link to comment
Share on other sites

 

Государственное предприятие "Международный аэропорт "Борисполь" в течение 2013-2016 гг. предоставляло скидки к аэропортовым сборам только ЧАО "Международные авиалинии Украины" (МАУ, Киев)

Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина, об этом говорится в опубликованных на днях рекомендациях Антимонопольного комитета Украины от 14 июня этого года.

...

https://censor.net.ua/news/447360/aeroport_borispol_v_20132016_godah_predostavlyal_skidki_tolko_mau_amku

Link to comment
Share on other sites

 

 


Государственное предприятие "Международный аэропорт "Борисполь" в течение 2013-2016 гг. предоставляло скидки к аэропортовым сборам только ЧАО "Международные авиалинии Украины" (МАУ, Киев)

:weep:  :weep:  :weep:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Отой директор Борисполя писав про бажання Райяна отримати "безкоштовну земельну ділянку для будівництва готелю" та інші "безкоштовні" вимоги.

Соррі, в житті ніде ніколи не бачив готелю Ryanair, так що, здається, це не більш аніж фантазія гендиректора...

то он от волнения перепутал с требованиями Кононенко...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...