Перейти до змісту

Потихоньку отчаливаем в правильном направлении


Recommended Posts

Министр социальной политики Украины Андрей Рева заявляет, что количество бедных граждан, чьи доходы меньше реального прожиточного минимума уменьшилось 54,5% до 39,4%.

От як воно рахує?

Хоча,якщо він закрив оченята на інфляцію та комунальні, то тоді перемога!

Link to comment
Share on other sites

От як воно рахує?

Хоча,якщо він закрив оченята на інфляцію та комунальні, то тоді перемога!

Вони не лише рахують, вони роблять. Дві пенсії до новорічних свят дуже збодрили цінники - щойно з магазинів повернувся. Кишеня цими днями задрала ціни на дуже багато товарів.

А рева взагалі спєц по роботі з лохторатом. Це ж його перл про те, що ми забагато їмо - німці набагато менше.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Єс! Перемога!  :tu: Красти нема з чого!  :gigi: Бо треба показати свіжий асфальт, а грошей від потреби лише відсотків 10 в наявності  :weep: 
 

28.12.17 21:59 Даже после девальвации гривни стоимость ремонта дорог ниже, чем была при Януковиче, разворовывалось 50%-70% средств, - Омелян

censor_news_big3.jpg

Во времена экс-президента Виктора Януковича в Украине на ремонте дорог разворовывалось от 50% до 70% средств. сейчас если и воруется, то от 3% до 10%.

Об этом заявил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкйо на INSIDER.

"Даже после девальвации гривни стоимость ремонта дорог ниже, чем была при Януковиче. Это уже показатель того, что тогда разворовывалось от 50% до 70%, а сейчас если и воруется, то от 3% до 10%. Можем ли мы это преодолеть? Без надлежащей работы правоохранительных органов – нет! Но теперь мы делаем этот процесс прозрачным и есть мониторинг независимых организаций. Тот же CoST (международная инициатива Construction Sector Transparency Initiative, которая контролирует качество строительства и эффективность использования средств, направленных на строительство дорог. - Ред.) будет работать за счет Великобритании и UNDP (Программы развития ООН (ПРООН). - Ред.), и они будут отслеживать каждый тендер по области – где высокие цены, где – ниже. Потому что частично по некоторым областям высокие цены оправданы из-за отсутствия собственного сырья. Также цены выросли из-за массового строительства дорог", – пояснил министр.

Отвечая на вопрос о том, что при Януковиче почти все дороги строил "Альтком", и насколько сейчас ситуация лучше с конкуренцией на рынке, Омелян отметил, что сейчас рынок немножко уравновешивается.

"Есть где-то 5-7 компаний, которые более-менее равномерно работают по Украине. Но этого тоже недостаточно. И некоторые объекты сдаются не вовремя, потому что компания работает над несколькими дорогами. Было бы их хотя бы 15 – я был бы счастлив. В этом году мы привлекли китайцев, еще несколько иностранных фирм, но пока не было дорожного фонда и гарантированного финансирования, ни одна крупная иностранная компания заходить к нам не хотела", - подчеркнул Омелян.
Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

На Луганщині збудовано нову радіотелевізійну станцію

Грудень 28, 2017

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області видано сертифікат про готовність до експлуатації радіотелевізійної станції.

 

Об’єкт будівництва знаходиться  за адресою Луганська область, Новоайдарський район, Бахмутівська сільська рада.

Замовником будівництва виступило – Управління капітального будівництва Луганської обласної Державної адміністрації.

Висота вежі становить134 м.

http://www.dabi.gov.ua/na-luganshhyni-zbudovano-novu-radiotelevizijnu-stantsiyu/

Link to comment
Share on other sites

На Луганщині збудовано нову радіотелевізійну станцію

Грудень 28, 2017

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області видано сертифікат про готовність до експлуатації радіотелевізійної станції.

 

Об’єкт будівництва знаходиться  за адресою Луганська область, Новоайдарський район, Бахмутівська сільська рада.

Замовником будівництва виступило – Управління капітального будівництва Луганської обласної Державної адміністрації.

Висота вежі становить134 м.

http://www.dabi.gov.ua/na-luganshhyni-zbudovano-novu-radiotelevizijnu-stantsiyu/

Главковєрх подаровану американцями вежу кілька місяців тому запускав в експлуатацію http://uapolitics.com/topic/4008-c%D1%94v%D1%94podonetck-lisichansk-rub%D1%96zhne-ato/page-65#entry964389 і на тобі - новий успіх! 

Ще більшим успіхом є те, що розташування вежі ретельно підібране мінстецьом так, аби не дуже зачіпити українським мовленням Луганськ та інші міста. В Луганську лише деінде щось пробивається. Каналів лише кілька і на додачу до невдалого розташування ще й потужність недостатня - 0,2 КВт замість проектного 1 КВт. Так що і оцієї зелененької картинки в реалі нема. Тому навіть з Щастя претензії до сигналу на відстані менше 20 км до вежі. Територія ж, яка накривається надійно, майже не заселена.

 

Питання - якого х.. мінстець не встановив вежу біля самого Щастя?!  :X 

Там є ділянки в кількох км від міста в нашому тилу, підняті над рівнем моря до 140 метрів. З сумарної висоти 274 м весь Луганськ надійно б накрили! Плюс Алчевськ і Кадієвку.

 

Бахмутівка (Новоайдарського району):

ДМВ-23: Інтер / Україна / 1+1 / НТН / К1 / UA:Перший Digital / ICTV / Enter-фільм

ДМВ-40: ЛОТ / Правда ТуТ / 5-ий канал / Прямий / Zik / Перший Західний

© Источник: https://forum-t2.com/viewtopic.php?f=6&t=2124 

 

http://picua.org/img/2017-12/29/6fl2x9agag1m76p904gh51xga.png

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

На Луганщині збудовано нову радіотелевізійну станцію

Грудень 28, 2017

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області видано сертифікат про готовність до експлуатації радіотелевізійної станції.

 

Об’єкт будівництва знаходиться  за адресою Луганська область, Новоайдарський район, Бахмутівська сільська рада.

Замовником будівництва виступило – Управління капітального будівництва Луганської обласної Державної адміністрації.

Висота вежі становить134 м.

http://www.dabi.gov.ua/na-luganshhyni-zbudovano-novu-radiotelevizijnu-stantsiyu/

 

+=============================================================+

А який відсоток фінансування громадського радіо та телебачення? У 2017 він 

становив 75% від фіксованогоЗаконом, а в бюджеті на 2018 - лише 50%. 

По-радіо весь час кажуть, що нові станції НЕ ПРАЦЮВАТИМУТЬ, бо їх нема чим 

забезпечувати.

Link to comment
Share on other sites

Свєршилось!  :tu:
70,5% автошляхів загальнодержавного значення викреслено з переліку Укравтодору! На місцеві бюджети скинуто автодоріг протяжністю три Земних екватори.
 

01.01.18 23:51 На строительство и ремонт дорог в 2018 году потратят 47 млрд грн, - Омелян

censor_news_big3.jpg

С 1 января начинает работу Дорожный фонд, который предусматривает изменение в финансировании дорожного хозяйства.

Об этом пишет Цензор.НЕТ со ссылкой на facebook-страницу главы Мининфраструктуры Владимира Омеляна.
"С 1 января начинает свою работу Дорожный фонд. Впервые автодорожная отрасль получит гарантированное государством финансирование. В этом году - это почти 33 млрд грн плюс отдельное дополнительное финансирование ряда ключевых магистралей больше 14 млрд грн", - пишет министр инфраструктуры.

Кроме того, с 1 января "Укравтодор" будет отвечать только за 50 тыс. километров автодорог. Остальные 120 тыс. км будут переданы на областной уровень с гарантированным финансированием из Дорожного фонда в объеме 35% от его поступлений. "Теперь каждый имеет право и должен требовать от местных властей качественных дорог, а не кивать разочарованно на Киев", - добавил Омелян.

 

Link to comment
Share on other sites

Чудове відео. Вірю, що Карпенко порохобот, але вважаю весь сюжет нещирою виставою. Окреме запитання про рукостискання з хуйлом - він про початок червня 14 року? Чи йому тоді ще методичка про подію не надійшла?

Link to comment
Share on other sites

Лет через пять попробуеш проехать по не очень главной магистрали не очень близко к Киеву, тогда узнаешь.

В усякому разі за ту дорогу не треба буде шукати відповідального в Києві

Link to comment
Share on other sites

Коли за кілька років більшість колишніх автошляхів державного значення практично тихо (бо виведені ж нах зі сфери відповідальності!) припинять існування, фактичними співучасниками цього злочину будуть місцеві свідки відчалювання. Під чиї оплески це неподобство впроваджувалося.

 

пс Цих потвор тоді в Києві і справді навряд знайдеш.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман продав нерухомість на майже 8,8 млн грн підприємству ТОВ "Магігранд", що належить його дружині

Про це свідчать відповідні зміни, внесені до його декларації.

В документі зазначено, що від отримав дохід від відчуження нерухомого майна за 8 797 630 грн ТОВ "Магігранд".

Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, кінцевим бенефіціарним власником цього підприємства є дружина прем'єр-міністра Олена Гройсман.

Link to comment
Share on other sites

Лет через пять попробуеш проехать по не очень главной магистрали не очень близко к Киеву, тогда узнаешь.

Траплялось їздити по  таким дорогам, які обслуговують місцеві ради. Так я вам скажу, не гірші, ніж у ваших Києвах.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

обслуговують місцеві ради
Теоретично це правильно - віддавати фактично місцеву інфраструктуру місцевим органам на утримання. Але це якщо державна економіка зростає. А коли вона стагнує або падає, розраховувати на здатність місцевої влади перейняти на себе утримання одразу 120 000 км раніше не її автошляхів не варто.

Також приходилося їздити різними не дуже центральними, але цілком таки обласного значення автошляхами - на мапі і навігаторі вони є, а в реалі десятками кілометрів фактично перериваються. В зовсім недалекому майбутньому це може стати мейнстрімом на усіх наших теренах.

Link to comment
Share on other sites

Спочатку в місцевої. Наразі повно інформації про відсутність фінансування з центру місцевих програм. Навіть на ті розпіарені здешевлені ліки областям припинили фінансування.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Вже перекинули профтехосвіту на місцеві бюджети, тепер дороги. Центральна влада хоче звільнитись від максимуму обтяжливих витрат, а місцеві депи охочіше кластимуть тротуари бруківкою з власних заводиків або урочисто відновлюватимуть дитсадки, ніж вгаратають величезні суми у дороги.

 

Коротко, як кажуть у нас: "Мастіть си голову самі!" Центр скоротив витрати на студентські стипендії, не збільшив (тобто з врахуванням інфляції - скоротив) витрати на вищу освіту, "реформував" медицину... Правильний підхід - я не я, і хата не моя.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Вже перекинули профтехосвіту на місцеві бюджети, тепер дороги. Центральна влада хоче звільнитись від максимуму обтяжливих витрат, а місцеві депи охочіше кластимуть тротуари бруківкою з власних заводиків або урочисто відновлюватимуть дитсадки, ніж вгаратають величезні суми у дороги.

Ти не мій земляк, часом? Абсолютна наша історія!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...