Перейти до змісту

Ну что, дело идёт к Томосу, или..?


хозяин

Recommended Posts

Ти  переплутав держави. 

Та невже? Уже ж було, і неодноразово. Та й держава це лише інструмент, засіб для збереження народу і його розвитку. Якщо вона цього не робить, то держава на шляху до загибелі, бо потреба в ній зникає.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ти неодноразово плутав держави? Ну що ж, буває. 

Сява, іди знайди собі якусь "перемогу" і дрочи святкуй нишком. Не відволікай розумних дорослих людей від роздумів про долю країни.

Змінено користувачем забанений
  • Upvote 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Не відволікай розумних дорослих людей від роздумів про долю країни.

"Роздумів" про зраду, а не про долю. Не зустрічав твоїх дописів іншого гатунку. 

І в цій темі підсіваєш одну зраду. 

Змінено користувачем Святослав_
Link to comment
Share on other sites

:fp1:

+=================================================================+

А тарифний геноцид народу України на користь ахмєтки - це зрада чи "пірімога"? 

Чи ти цього не бачиш принципово? Чи вважаєш що томос це нівелює?

Змінено користувачем vkhavr2
Link to comment
Share on other sites

Ви  юльки  поголовно  на  субсидіях  сидите.  Ви  ж  зубожілі,  забули?  Не  вам  про  тарифи  говорити.

+====================================================+++++

Не бреши, шоколядна брехуха! Зубожіла розумом!  :K  :pleasant:  :K

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/do_skladu_ppravoslavnoyi_tserkvi_ukrayini_pereyshla_persha_parafiya_z_hmelnichchini_n1086238

 

До складу православної церкви України перейшла перша парафія з Хмельниччини

 

На Хмельниччині у селі Доброгорща парафіяни Свято-Миколаївського храму, що належав колишній Українській православній церкві Московського патріархату, приєдналися до нещодавно створеної Об’єднаної православної церкви України.

Про це повідомив митрополит Хмельницький і Кам'янець-Подільський Антоній Махота на своїй сторінці у Facebook.

Читайте також: Священики УПЦ МП допомагали бойовикам на початку окупації Донбасу, – волонтер

За його словами, перейти до ПЦУ парафіяни вирішили разом зі своїм настоятелем, священиком Олександром Булановим. Тепер храм входить до Хмельницької єпархії Православної церкви України.

"Велика радість – єднання навколо рідної Помісної Православної Церкви, щоб єдиними устами та єдиним серцем славити Великого Бога та Спаса Нашого Ісуса Христа! Христос – посеред нас!", – наголосив священнослужитель.

Також митрополит Антоній опублікував фото відповідного документу.

Зауважимо, що релігійна громада з села Доброгорща стала першою парафією Московського патріархату у Хмельницькій області, яка вирішила приєднатися до Помісної церкви.

Нагадаємо, раніше на Вінниччині дві парафії Московського патріархату також перейшли до складу новоствореної Православної церкви України. Зокрема, мовиться про парафії скельного Свято-Троїцького храму на березі Південного Бугу та храму Різдва Пресвятої Богородиці в селі Махнівка.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites



"Храм войны и новые язычники
 5
  • ИГОРЬ ЭЙДМАН, «ФЕЙСБУК»
  • 26.12.2018, 14:21
  •  
  • 2,017
ai-241119-aux-head-20170216_minsk_t.jpgИГОРЬ ЭЙДМАН

От христианства в РФ осталось только название.





 




Все, наверное, уже знают, что в Москве строится некое монструозное капище под названием "Главный храм вооруженных сил России", ступени которого отольют из трофейной техники вермахта. Это очередное наглядное свидетельство того, что в России формируется новая синкретическая государственная религия.


От христианства (православия) в ней остается только название, некоторые праздники и обряды. В целом это воинственная племенная религия, включающая традиционные для язычества культы: военных побед, легендарных племенных, вождей, павших на войне предков и т.д. Главный праздник в ней не Рождество или Пасха, а день Победы. Важнейший коллективный обряд - поклонение предкам-воинам во время шествия "Бессмертного полка".


Теперь у новой религии будет и свой главный храм, то есть центральное капище. Захоронение останков немецких танков в его ступенях - символическое жертвоприношение вражеского оружия в честь богов войны. Если бы новым язычникам дали волю, они бы следующим шагом, по примеру ацтеков, устроили в храме войны жертвоприношение пленных, которых уже немало захвачено.


Игорь Эйдман, «Фейсбук»"


https://charter97.org/ru/news/2018/12/26/317843/


Link to comment
Share on other sites

"Неожиданная свобода для белорусских православных

  • АНДРЕЙ ПАЛИВОДА, LB.UA
  • 26.12.2018, 21:31
  •  
  • 1,660

aux-head-1539610999-20181015_svato_nikol

Создание украинской поместной церкви неожиданно поместило белорусских православных в совершенно новые реалии.

 

Беларусь с самого момента распада СССР позиционировала себя как ближайший союзник России. То же относится и к белорусской православной церкви, которая всегда и во всем подчинялась Московскому патриархату. Но нынешний раскол между Москвой и Константинополем, а также создание украинской поместной церкви неожиданно поместило белорусских православных в совершенно новые реалии.

Официальный представитель Белорусской православной церкви Сергий Лепин заявил, что православные верующие Беларуси не имеют права участвовать в таинствах новосозданной и независимой от Москвы Православной церкви Украины. Также отец Сергий сказал, что белорусские православные «не могут принимать участия» в богослужениях ПЦУ.

По словам Сергия Лепина, Белорусская православная церковь относится к образованию Православной церкви Украины так же, как и Русская православная церковь. Руководство БПЦ не направляло поздравления митрополиту Киевскому и всея Украины, и «контакты возможны только в общегражданской перспективе. Это означает, что мы не относимся к ним как к церкви-сестре. А мы относимся к ним как к представителям, видимо, другой конфессии. Так же, как к католикам, униатам или как к каким-либо раскольникам», — сказал представитель БПЦ.

По словам отца Сергия Лепина, Белорусская православная церковь имеет канонические и литургические отношения «только с Украинской православной церковью, которая подчиняется Московскому патриарху».

В другом интервью тот же Сергей Лепин сказал, что Верующие Белорусской православной церкви в Украине могут участвовать в таинствах только Украинской православной церкви, под предстоятельством митрополита Онуфрия. «В Киево-Печерской лавре сейчас служат священники Московской патриархии, значит, там можно принимать таинства. Если эта святыня будет передана под управление иных религиозных организаций, то нет, нельзя, если иного не будет заявлено каноническими духовными властями, — отметил представитель Белорусской православной церкви.

Описанная позиция примечательна тем, что, по сути, уже не отражает реального положения дел. Сегодня главная тема, обсуждаемая белорусскими православными на всех уровнях — это вопрос о том, кому подчиняться: Московскому патриархату, Киевскому, напрямую Вселенскому, или вообще создавать собственную автокефалию? Конечно, обсуждают это люди, реально погруженные в церковную жизнь, а их, по большому счету, в Беларуси не так уж и много. Однако именно они определяют, каким путем далее пойдет белорусское православие. Парадокс же в том, что в Беларуси при желании подвести каноническое обоснование можно под любой из перечисленных вариантов.

Неожиданная свобода

Нынешняя неожиданная «вольница» белорусских православных, как ни странно, началась с того, что Священный Синод РПЦ вечером 15 октября на заседании именно в Минске (в белорусской столице оно прошло впервые) принял решение разорвать отношения с Константинополем. После шестичасового совещания за закрытыми дверями иерархи РПЦ признали невозможным дальнейшее евхаристическое общение с Константинопольским патриархатом.

Незадолго до этого Синод в Константинополе снял анафему с глав двух неканонических церквей: УПЦ КП и УАПЦ. Но для понимания белорусской ситуации более важно, что Вселенский патриархат постановил прекратить действие своего же указа от 1686 года, которым Московскому патриархату давалось право назначать митрополита Киевского.

Священный Синод РПЦ назвал эти решения Константинополя неканоническими и преступными. «Константинопольский патриархат объявил о намерении предоставить автокефалию части Русской православной церкви, причем не той, которая когда-то находилась во владениях Константинополя, — объяснил решение Синода РПЦ митрополит Иларион. — Та Киевская митрополия, которая в 1686 вошла в состав Московского патриархата, территориально не совпадала с нынешней Украинской православной церковью».

Именно здесь оказалась заложена «мина», на которую в горячке спора с Украиной не обратили внимания в Москве. С точки зрения церковной юриспруденции, раз у Москвы отозван Томос на управление Киевской митрополией, то и Беларусь, следовательно, перестала являться ее канонической территорией. Поскольку в XVII веке Речь Посполитая и Киевская митрополия практически целиком включали в себя нынешнюю территорию Беларуси. Это значит, что белорусские верующие неожиданно для самих себя оказались в подчинении Киевского патриархата. Продолжая считать Московский патриархат главенствующим, они, с точки зрения Константинополя, оказываются раскольниками. Конечно, у Московского патриархата собственное мнение по этому поводу, но с ним в последние месяцы уже во всем мире как-то не особо считаются…

 

Возможность для белорусских православных считать себя подначаленными не Московскому, а Киевскому патриархату озвучил 2 ноября представитель Константинопольского патриарха при Всемирной совете церквей архиепископ Иов (Геча). Также в интервью Украинской редакции Би-би-си он не исключил возможности предоставления автокефалии верующим Беларуси — если попросят церковь и государство.

На вопрос журналиста Би-би-си о каноническом статусе территории Беларуси в свете отзыва синодального письма 1686 года, архиепископ Иов ответил: «Это хороший вопрос. Понимаете — почему в украинском вопросе была важной координация между церковью и государством? Без желания государства иметь автокефальную церковь в Украине Вселенский патриархат не мог бы действовать, так как 17-е правило IV Вселенского собора говорит, что церковное управление должно следовать государственной администрации. На данный момент не было обращения к Вселенскому патриархату ни от белорусского государства, ни от белорусской церкви, поэтому этот вопрос не рассматривается. Но если они обратятся, то, конечно, есть возможность, что этот вопрос будет рассматриваться так же».

«В 1991 году Беларусь получила независимость против своей воли — большинство белорусов были за сохранение СССР. Но сегодня большинство уже не мыслит себя иначе как независимое государство. Теперь та же история повторяется с православной церковью, — сказал в комментарии белорусский священник Виктор, служащий в одном из храмов Гомеля. — Да, сейчас мы служим так, как предписывает наше священноначалие, которое подчиняется Московскому патриархату. Но думать, обсуждать происходящее нам никто не запретит. И я честно скажу, что сейчас те люди, которых можно назвать „церковная интеллигенция" (то есть не только священники, но и активные прихожане), стараются для себя определить — с кем белорусскому православию по пути дальше. Очень многим не нравится, что Москва ополчилась против Вселенского патриархата, который мы привыкли признавать главенствующим и более авторитетным».

Томос и для белорусов?

Сегодня официальный статус Белорусской православной церкви (БПЦ) — это Белорусский Экзархат Московского патриархата, частично (очень ограниченно) самоуправляемый, но по всем ключевым вопросам подчиняющийся Москве. Главу БПЦ — Патриаршего экзарха всея Беларуси — также назначает Синод РПЦ.

По разным данным, к православным относят себя от 70 до 80% верующих белорусов, из них воцерковленные (регулярно посещают церковь, соблюдают религиозные предписания, включая посты) — от 3 до 5%. В Белорусский Экзархат входят 11 епархий и 1582 религиозные общины; 1631 православный храм действует, еще 209 строятся. Действуют 7 духовных учебных заведений, в том числе духовная академия и духовная семинария; 14 мужских и 20 женских монастырей, 54 братства и 113 сестричеств.

 

В декабре 2014-го на общем собрании епархий Минской митрополии официально было принято требование о самоуправлении. Речь шла не об автокефалии, а о предоставлении статуса самостоятельности — аналогично православным епархиям в Молдове, Латвии, Эстонии. Самоуправляемая Церковь в отличие от экзархата имеет собственный Синод и не подчиняется Московскому Синоду. Но РПЦ выступила резко против повышения самостоятельности своего Белорусского Экзархата, и вопрос был снят с повестки дня.

Как оказалось, ненадолго. После создания Православной церкви Украины о возможности подобного варианта для себя вновь заговорили и белорусские православные. Для многих молодых священников в Беларуси автокефалия — это «карьерный лифт», реальная возможность быстро продвинуться в церковной иерархии.

Вопрос об автокефалии Белорусской православной церкви прежде поднимался в основном белорусской оппозицией. И на самом деле Белорусская автокефальная православная церковь (БАПЦ) существует. Хотя она очень скромная: несколько приходов и пару сотен прихожан, причем практически все — за пределами Беларуси.

«Белорусская Народная Автокефальная Православная Церковь» (таково ее полное название) зародилась в США. В Нью-Йорке ей принадлежит собор Святого Кирилла Туровского. Ее священников рукополагают представители Киевской митрополии — они признают БАПЦ как каноническую церковь.

Однако корни этой церкви — в событиях 1920-х годов в бывшей Российской империи, когда епископ Минский и Слуцкий Мелхиседек (Паевский) сформировал церковную автономию для духовенства епархий, которые находились на тогдашней территории Беларуси.

Летом 1922 года была провозглашена автономия БПЦ, избрано ее руководство. ЕпископМелхиседек стал митрополитом Белорусским и Минским. С точки зрения советского законодательства, митрополит Мелхиседек и возглавляемая им церковь были абсолютно законны и могли действовать. Легальность позволяла сформировать на базе автономии полноценную митрополию. Но официальное решение по вопросу образования Автономной Белорусской митрополии так и не было принято — и в результате БПЦ и по сей день имеет статус экзархата в составе РПЦ.

Те, кто создавал автономную церковь в БССР в 20-е годы, вскоре эмигрировали. В США и Канаде они заложили основы Белорусской автокефальной православной церкви. Именно там (а также в Лондоне) сейчас сосредоточено большинство ее немногочисленных прихожан.

Андрей Паливода, LB.ua"

https://charter97.org/ru/news/2018/12/26/317894/

Змінено користувачем Святослав_
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/v_ukrayini_stvorili_onlayn_kartu_perehodiv_upts_moskovskogo_patriarhatu_pid_yurisdiktsiyu_ptsu_n1086892

 

В Україні створили онлайн-карту переходів УПЦ Московського патріархату під юрисдикцію ПЦУ

 

В інтернеті опублікована онлайн-карта, на якій позначені громади, що перейшли під юрисдикцію Православної церкви України від УПЦ Московського патріархату. Так, протягом 2 тижнів після об'єднавчого Собору до ПЦУ вирішили перейти понад 20 парафій на чолі зі своїми священиками.

Про це повідомляє Релігійно-інформаційна служба України.

Ця карта була створена саме задля фіксації таких переходів. Крім відображення на карті кількості храмів та їх географічного розташування, дані каталогізуються і доповнюються деталями: дата переходу, інформація в пресі.

Читайте також: Скільки вже парафій вийшло з-під юрисдикції колишньої УПЦ МП на Вінниччині

Онлайн-карта постійно оновлюється і доповнити її може кожен охочий. Мета карти – допомогти продемонструвати масштаби явища.

"Без бачення зазначених чинників, вважаємо, не варто говорити про розуміння самого явища переходів, їх впливу на суспільство тепер і в майбутньому", – зауважили в РІСУ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ги-ги!

 

https://24tv.ua/usi_potrapite_v_peklo_upts_mp_zalyakuye_viryan_cherez_perehid_do_pravoslavnoyi_tserkvi_ukrayini_n1087624

 

''Усі потрапите в пекло": УПЦ МП залякує вірян через перехід до Православної церкви України

 

Представники колишньої УПЦ Московського патріархату після створення Православної церкви України масово залякували вірян пеклом та різними погрозами, щоб ті не переходили до Об'єднаної церкви.

Про це сказав архієпископ Євстратій (Зоря) в ефірі "

".

Читайте також: "Усе село в сльозах": священик УПЦ МП погрожує вірянам через перехід до ПЦУ

За його словами, після створення Єдиної православної церкви в Україні права всіх громадян, зокрема і тих, хто хоче залишитися в російській церкві, є захищені законом. Окрім того, тих, хто все ж хоче перейти до ПЦУ, ніхто не має права примушувати залишитися.

Ніхто не має права їх залякувати, ніхто не має права приїжджати до них, як це було в багатьох селах: на Рівненщині, на Тернопільщині. Коли завозили з монастирів якихось сторонніх людей і починали масовано залякувати перед російськими телекамерами. "Ви в пекло потрапите, це все розкол, це все страшне, неправдиве і так далі, тому повертайтеся назад в єдину рятувальну канонічну церкву,
– розповів Зоря.

Також, він зауважив, що СБУ має реагувати на факти цілеспрямованого тиску на парафії, що вирішили перейти в Об'єднану церкву.

"Тобто якщо цей тиск не просто виник спонтанно, а має цілеспрямований координуючий центр за межами України, то це вже точно є питанням для СБУ, а якщо відбувається якась кримінальна активність чи порушення прав громадян, безперечно, що це є питання також і до поліції", – додав архієпископ.

Нагадаємо, протягом 2 тижнів після об'єднавчого Собору до ПЦУ вирішили перейти понад 20 парафій на чолі зі своїми священиками. Окрім того, в інтернеті створили онлайн-карту, на якій позначені громади, що перейшли під юрисдикцію Православної церкви України від УПЦ Московського патріархату.

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/upts_moskovskogo_patriarhatu_sklikaye_raptovi_zbori_v_kiyevi__zmi_n1087677

 

УПЦ Московського патріархату скликає раптові збори в Києві, – ЗМІ

 

У п’ятницю, 28 грудня, у Києві УПЦ Московського патріархату проведе єпархіальні збори священнослужителів на підтримку митрополита Онуфрія. Схожі зібрання вже проводилися в багатьох єпархіях по всій Україні.

Про це повідомляє LB.ua з посиланням на власні джерела.

24 канал повідомляв, що після створення Православної церкви України глава УПЦ МП Онуфрій офіційно втратив титул митрополита Київського.

Читайте також: ''Усі потрапите в пекло": УПЦ МП залякує вірян через перехід до Православної церкви України

Формальне завдання зборів – публічне висловлення підтримки митрополиту Онуфрію (зазвичай це питання ставиться на голосування у відкритому режимі), про що пізніше широко повідомляється у публічній площині.

Практика схожих зібрань обумовлена процесом переходів парафій УПЦ МП під юрисдикцію Православної церкви України. Особливо активно такі переходи відбуваються на Вінниччині, а також у Львівській та Тернопільській областях.

Проте чіткий юридичний механізм таких переходів досі не створили і він залежить від положень, які будуть оприлюднені після 6 січня – очікуваного отримання Україною Томосу. До цього моменту переходи важливі більше з декларативної позиції. У свою чергу УПЦ МП сподівається "придушити" ці процеси тематичною інформаційною кампанією.

Нагадаємо, протягом 2 тижнів після об'єднавчого Собору від УПЦ МП до ПЦУ вирішили перейти понад 20 парафій на чолі зі своїми священиками. В інтернеті опублікована онлайн-карта, на якій позначені громади, що перейшли під юрисдикцію ПСУ.

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/tse_ne_viyskova_baza_zorya_rozpoviv__yak_kiyevo_pecherska_ta_pochayivska_lavri_pereydut_do_ptsu_n1087630

 

"Це не військова база": Зоря розповів, як Києво-Печерська та Почаївська лаври перейдуть до ПЦУ

 

Перехід Києво-Печерської та Почаївської лаври до Православної церкви України відбуватиметься без будь-якого насильства. Віряни з часом будуть звільнятись від московського впливу і усвідомлювати, що Москва тут немає жодних ексклюзивних прав.

Про це розповів архієпископ Євстратій Зоря в ефірі "5 каналу".

Читайте також:  'Усі потрапите в пекло": УПЦ МП залякує вірян через перехід до Православної церкви України

Архієпископ наголосив, що віряни повинні навчитись не реагувати на російську пропаганду, яку вони чують у цих храмах.

Лавра – це не військова база. От Чорноморський флот у Севастополі – це була реальна небезпека. А Києво-Печерська чи Почаївська лаври мають той вплив, який їм дають люди віруючі,
– наголосив він.

Євстратій Зоря зазначає, що віряни самі повинні навчитись фільтрувати пропагандистські вкиди і зрозуміти, що Росія не має "жодних ексклюзивних прав" у цих храмах.

"Не реагуватимуть, коли їм будуть казати, що то розкол, що немає благодаті і то неканонічно. Вони це просто пропускатимуть повз вуха, бо приходять до святині", – наголосив священнослужитель.

Відтак перехід Києво-Печерської та Почаївської лаври відбуватиметься без будь-якого примусу.

І в міру того, як таких людей серед православних ставатиме більше, а прихильників "руського міра" буде дедалі менше, природним чином, не завтра, не післязавтра, не через місяць, можливо, навіть не через рік і не через три, але спокійно, без будь-якого насильства і протистояння, в тому числі за рішенням ченців, які там перебувають, ці святині рано чи пізно будуть в Українській Церкві,
– наголосив архієпископ.

До слова, в інтернеті опублікована онлайн-карта, на якій позначені громади, що перейшли під юрисдикцію Православної церкви України від УПЦ Московського патріархату. Так, протягом 2 тижнів після об'єднавчого Собору до ПЦУ вирішили перейти понад 20 парафій на чолі зі своїми священиками.

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/perehid_do_pravoslavnoyi_tserkvi_ukrayini_shhe_tri_gromadi_na_vinnichchini_pokinuli_upts_mp_n1087764

 

Перехід до Православної церкви України: ще три громади на Вінниччині покинули УПЦ МП

 

У Вінницькій області до Православної церкви України перейшли ще 3 парафії УПЦ Московського патріархату. На сьогодні область й найактивнішою у переходах до юристикції ПЦУ.

Про це повідомляє прес-служба Вінницької єпархії ПЦУ.

Так, перейти до ПЦУ вирішили парафіяни Свято-Покровського храму села Блажіївка Козятинського району та настоятель храму, протоієрей Олег Соць.

Читайте також: "Це не військова база": Зоря розповів, як Києво-Печерська та Почаївська лаври перейдуть до ПЦУ

Про перехід заявила і парафія храму Чуда архистратига Михаїла в Хонях в смт Вороновиця Вінницького району. Рішення ухвалили після обговорення на зборах релігійної громади.

Одностайно підтримали пропозицію приєднатися до ПЦУ і в селі Іванівка Вінницького району.

Зазначимо, що станом на сьогодні вже понад 20 парафій УПЦ МП на Вінниччині перейшли до складу ПЦУ.

До слова, в інтернеті опублікована онлайн-карта, на якій позначені громади, що перейшли під юрисдикцію ПЦУ.

 

Link to comment
Share on other sites

А чому до цих пір вживається термін УПЦ МП?

Тому, що Закон, який вступив у дію 27 грудня, дає на зміну назви 4 місяця. До 27 квітня УПЦ МП може ще так себе називати.

Link to comment
Share on other sites

Тому, що Закон, який вступив у дію 27 грудня, дає на зміну назви 4 місяця. До 27 квітня УПЦ МП може ще так себе називати.

Та  вони  себе  так  не  називають.  Офіційна  назва  УПЦ.

Це  ми  їм  МП  приліпили.

Link to comment
Share on other sites

48425737_1184292085058854_14625290196174

Государственный архив Латвии продолжает вести антицерковную кампанию, публикуя рассекреченные карточки агентов КГБ. На этот раз презентуется агент "Вероника" 

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/na_bukovini_do_ptsu_priyednalas_shhe_odna_parafiya_prihilniki_upts_mp_protestuvali_i_bili_pokloni_n1088919

 

На Буковині до ПЦУ приєдналась ще одна парафія: прихильники УПЦ МП протестували і били поклони

 

Громада села Карапчева Вижницького району Чернівецької області прийняла рішення про перехід з підпорядкування колишньої Української православної церкви Московського патріархату до Православної церкви України. Віряни підтримали перехід більшістю голосів.

Про це повідомляє УНІАН.

Читайте також: "Екзархати в Європі і Азії": РПЦ придумала відповідь через підтримку України Константинополем

Так, відповідне рішення громада ухвалила у неділю, 30 грудня, на зборах церковної громади. У них взяли участь понад 400 місцевих жителів.

Видання зазначає, що на зборах були присутніми приблизно 30 представників колишньої УПЦ МП. Усі вони заявляли про неприпустимість переходу церкви Різдва пресвятої Богородиці села Карапчів до ПЦУ.

Зокрема, секретар Чернівецької єпархії УПЦ МП Микита у стилі Московського патріархату заявив під час зборів, що "ніякого Об’єднавчого собору не було", а дії ПЦУ є "розкольницькими". Після цього прихильники колишньої УПЦ МП поблизу церкви почали бити поклони й молитися.

Натомість священик отець Георгій зазначив, що справжня українська церква – це новостворена ПЦУ.

У Біблії написано: "Хто руйнує церкву – того зруйнує Бог". У нас відібрали церкву ще в 1686 році, а світ тепер нам повернув цю церкву. 14 церков світу проголосували за нас. І це дійсно справжня українська церква,
– наголосив він

Жителі Карапчева підтримали перехід парафії до ПЦУ більш ніж 350 голосами.

Link to comment
Share on other sites

https://24tv.ua/chi_strashni_pokarannya_moskvi_za_perehid_do_ptsu_epifaniy_zrobiv_vazhlivu_zayavu_n1088975

 

Чи страшні покарання Москви за перехід до ПЦУ: Епіфаній зробив важливу заяву

 

Не варто боятись будь-яких покарань з боку Москви через перехід до Православної церкви України. Вселенський патріарх прийняв архієреїв до своєї юрисдикції – вони є канонічними і визнаними.

Про це повідомив предстоятель православної церкви України митрополит Київський і всієї України Епіфаній в інтерв’ю "Прямому".

Читайте також: "Це не військова база": Зоря розповів, як Києво-Печерська та Почаївська лаври перейдуть до ПЦУ

Митрополит наголосив на важливості нещодавно прийнятого закону про перейменування Української православної церкви Московського патріархату.

Українська православна церква, яка була і є частиною Московського патріархату в Україні, повинна носити назву Російської православної церкви. Тобто не ховатися за вивіскою. Кожен православний України повинен розуміти, до якого храму він ходить,
– сказав він.

Також потрібним є законопроект, який би розтлумачив парафіям механізм переходу. Натомість мирний перебіг цих переходів залежить від держави.

"Якщо будуть певні покарання чи санкції з боку Москви до тих ієрархів, які прийдуть до Єдиної православної церкви, то це не має ніякого значення. Ми є канонічною визнаною автокефальною православною церквою", – наголосив Епіфаній.

Так, митрополит нагадав, що Москва одразу ж наклала покарання на своїх архієреїв за визнання Об’єднавчого собору.

Москва одразу ж наклала покарання. Їх заборонили у священнослужінні, але одразу після цього вони взагалі навіть не відчули цього покарання,
– пояснив глава ПЦУ.

Однак, як наголошує митрополит, у священнослужителів не повинно бути щодо цього жодних побоювань.

"Чому? Бо вони напередодні звернулися з відповідними проханнями до Вселенського патріарха, і Вселенський патріарх прийняв їх до своєї юрисдикції, і вони є канонічними і визнаними архієреями православної церкви", – наголосив Епіфаній.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...