Перейти до змісту

Для водителей-автолюбителей


Recommended Posts

Пацанва в нашем приграничье спокойно рассуждает вотвесь голос, что годик на этой бэхе, например, покатаюсь, можно выбрасывать, следующую куплю. Шота не слышала, чтоб они горели желанием штуку евро отстегнуть и легализовать - они на эту штуку себе другую тачку привезут лучше. Нл это не репрезентативно канеш, просто разговоры
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Остання відповідь

 

 


Пацанва в нашем приграничье спокойно рассуждает вотвесь голос, что годик на этой бэхе, например, покатаюсь, можно выбрасывать, следующую куплю. Шота не слышала, чтоб они горели желанием штуку евро отстегнуть и легализовать - они на эту штуку себе другую тачку привезут лучше. Нл это не репрезентативно канеш, просто разговоры

В цьому теж є своя логіка. Везуть дешеве 20+ річне ушатане лайно за півтори-дві штуки ойро, бо ніхто не зна, що учудить наша влада. Щоб у крайньому випадку здати його в брухт чи на розборку, і не витрачати на легалізацію ще півтори-дві штуки.

 

У влади завдання одне - набити кармани. Манюпас їм до дверей. Вони нам розповідають про євро 5, але їх зовсім не обходять 30-річні радянські корчі на дорогах.

Link to comment
Share on other sites

. Везуть дешеве 20+ річне ушатане лайно за півтори-дві штуки ойро

А я недавно продал ВАЗ 2102, 1982г.  :shuffle:

И прикупил бляху 2000г, с кондиционером, 4-мя подушками и т.п.

Так сказать омолодил парк Украины, которому в среднем 28 лет :)

Змінено користувачем kr1810bm86
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


А я недавно продал ВАЗ 2102, 1982г. :shuffle: И прикупил бляху 2000г, с кондиционером, 4-мя подушками и т.п. Так сказать омолодил парк Украины, которому в среднем 28 лет :)

А чи можна на такому гайнути, наприклал, по Європі? В сенсі бюрократичних перешкод.

Бо я от ніяк не визначуся.

Link to comment
Share on other sites

Типа можно, но поляк должен выехать и вьехать из/в Украину. Ну получается что нельзя :)

Зрозуміло, дякую. Ну то буду мабуть копати у бік новенької чи трохи б/в Королли.

Змінено користувачем Jinx
Link to comment
Share on other sites

Це все наслідки, а не причина. Причина - захмарні мита. З мультиплікатором проблеми у вигляді відсутності внутрішнього виробництва нормальних автівок.

 

Причина - безкарність за порушення закону.

Може врятують дороги

 

 

Верховна Рада незабаром ухвалить законопроект, який обіцяє величезні штрафи всім, хто причетний до перевантаженого транспорту на дорогах.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє autonews.ua.

«Потрібно, щоб ми прийняли суворий закон, щоб врегулювати ситуацію з перевантаженим транспортом на дорогах так, щоб за порушення відповідав не тільки перевізник, а і вантажоодержувач, і вантажовідправник. Потрібно, щоб люди розуміли відповідальність – дуже серйозні штрафи», – розповів Володимир Омелян.

Він також заявив, що немає сенсу ремонтувати дороги по всій країні без цього законопроекту.

«Цей законопроект вже є в Парламенті, він стосується всіх груп перевізників, я сподіваюся, що він швидко пройде Парламент. Адже, можна будувати тисячі кілометрів якісного покриття, але якщо на дорогах буде перевантажений транспорт, то його вистачить на сезон», – говорить Омелян.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Дореформировались.

 

Ставлення скотське: відомий співак потрапив у ДТП і побував в українській лікарні

 

https://narodna-pravda.ua/2018/09/15/vidnoshennya-skotske-vidomij-spivak-potrapiv-u-dtp-i-pobuvav-v-ukrayinskij-likarni/

Link to comment
Share on other sites

Як сказав сьогодні на YES! Вакарчук, в нас 27 років нічого не робилося, а от реформа поліції була успішною. В усіх решті сфер треба лише відтворити цей успіх.

Link to comment
Share on other sites

Я думаю он, как физик, оперирует понятиями относительности. По сравнению с остальным пиздецом в стране реформа полиции, даже в таком убогом воплощении, может считаться успехом. Интеллигентный человек иносказательно высказал мнение, что в стране полный гребаный екибастуз(с)Антибиотик.

Link to comment
Share on other sites

Я думаю он, как физик, оперирует понятиями относительности. По сравнению с остальным пиздецом в стране реформа полиции, даже в таком убогом воплощении, может считаться успехом. Интеллигентный человек иносказательно высказал мнение, что в стране полный гребаный екибастуз(с)Антибиотик.

Думаю он просто не сталкивался с полицией в режиме обычного гражданина. Это реформа со знаком минус. Раньше был беркут-беспредельщики, теперь все полицаи - беркут. С плюсом только машинки красивые.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ДОстаточно того, что его интеллектуальный уровень позволяет видеть тенденции. В Украине все со знаком минус. Вопрос только в том какой минус ближе к нулю на оси х. И если на Чукотке -40, то сон в морозильнике,  где -14 (анекдот) выглядит не зрадой, а мощной увереной перемогой

Link to comment
Share on other sites

На меня .на человека который старается не нарушать закон и то напали сучьи парикмахеры стаоли ломать руки не составили ни одного документа по поводу прменения физической силы и нападения.Причиной послужило мое требование представиться назвать фамилию  должность .звание и штраф полицейскому по моей жалобе.

 

Думаю он просто не сталкивался с полицией в режиме обычного гражданина. Это реформа со знаком минус. Раньше был беркут-беспредельщики, теперь все полицаи - беркут. С плюсом только машинки красивые.

Неподготовленные полицейские представляют не только угрозу гражднам но и сами себе.

Link to comment
Share on other sites

Эта власть заметьте каждую неделю придумывает разлиные штрафы ограничения .запреты на продажу .даже добрались до продаж авто..Такое впечатление что действет банда марадеров .которая не дает  гражданам расслабится.Понимают они что все их  так называемые реформы им выйдут боком что даже в глухом селе за них никто не проголосуют.

Link to comment
Share on other sites

ДОстаточно того, что его интеллектуальный уровень позволяет видеть тенденции. В Украине все со знаком минус. Вопрос только в том какой минус ближе к нулю на оси х. И если на Чукотке -40, то сон в морозильнике,  где -14 (анекдот) выглядит не зрадой, а мощной увереной перемогой

Та не бачить він нічого, якщо імітацію реформ з патрульною поліцією вважає за можливе розповсюдити на всі сфери, ще й у рамках поточної системи.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

На українських водіїв чекає чергове нововведення. З 1 травня 2019 року змінюється порядок проходження перевірки технічного стану транспортного засобу. У поліції впевнені, нові правила нарешті допоможуть уникнути фальсифікації протоколів СТО.

Головне:

  • В Україні запрацюють нові правила техогляду: крім протоколу, водіям видадуть мітку з радіочастотною ідентифікацією. Її треба буде приклеїти на лобове скло;
  • Таке нововведення — планове, Україна до 2022 року має перейти на європейські норми техогляду;
  • Автоюрист і експерти позитивно оцінюють ідею. Де-факто для законослухняних автолюбителів нічого не зміниться.

Які нововведення

Про нові правила повідомила прес-служба Головного сервісного центру при Міністерстві внутрішніх справ. За інформацією центру, паперовий бланк протоколу видаватиметься суб’єктами здійснення ОТК у комплекті з міткою радіочастотної ідентифікації.

Власник транспортного засобу буде зобов’язаний закріпити мітку у правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Зазначається, що контрольним органам буде легше перевіряти, чи допущено певне авто до участі у дорожньому русі: інформацію з мітки радіочастотної ідентифікації скоро стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного обладнання.

 

При цьому, якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набуття змінами чинності, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення терміну його дії.

Чи є ризики і що важливо знати

Опитані юристи і автолюбителі позитивно відреагували на ідею. На думку автоюриста Дениса Конюшка, поліція поступово наближатиме українське законодавство до європейських норм до 2022 року.

“Буде простіше гарантувати реальність протоколу. Створюється єдиний реєстр. Цю радіопозначку підробити набагато складніше, ніж просто папір А4. В теорії працівники поліції зможуть за умови наявності технічних пристосувань зчитувати всю інформацію”, — наголосив Конюшко.

Юрист Євген Пронін впевнений, якщо в МВС і справді скопіюють досвід європейських країн в контексті проведення техогляду, то для законослухняних автолюбителів це буде плюсом.

“Якщо нова система буде реально схожа на ту, яка зараз працює у Швейцарії або Німеччині, це чудово. Давно пора прибирати паперову документацію і переходити на електронну”, — вважає Пронін.

При цьому один з основних ризиків ідеї — чи зможе МВС технічно підготуватися до переходу на нові правила. Схожа ситуація з радарами TruCam для фото- та відеофіксації порушень. Офіційно фотофіксація почалася в Україні з 8 жовтня на тих ділянках доріг, де трапляється найбільше ДТП.

Щоправда, станом на 11 лютого у поліції є 50 штук TruCam. У відомстві впевнені, що до кінця 2019 року ним вдасться повністю “покрити” всю країну.

Які ще є пропозиції і що в Європі?

У Європейському Союзі до технічної перевірки авто підходять відповідально. У країнах ЄС діє Директива 40/2009, яка чітко прописує всі правила.

Легкові автомобілі перевіряють через чотири роки після першого використання, а потім — кожні два роки. Право техогляду отримують не тільки держоргани, а й приватні компанії, які отримали сертифікат від держави.

Питання техогляду — одна з головних проблем як водіїв, так і МВС. Щороку з’являються різноманітні ідеї — від тотальної перевірки всього, що виїздить на дороги, до повноцінного скасування техогляду як однієї з найбільш корупційних схем.

Раніше зі своєю ідеєю виступали і в Міністерстві інфраструктури. Там пропонують з 2022 року надати право техогляду тільки сертифікованим СТО. Де-факто — повноцінно перевести Україну на європейські стандарти.

Після проходження огляду кожному автовласнику видадуть свідоцтво, де і буде прописано стан авто. Документ про придатність ТЗ до експлуатації додається до обов’язкових документів водія. Такий огляд власник авто має проходити щороку.

Незалежно від дати останньої перевірки техогляд має проводитися при реєстрації або перереєстрації транспортного засобу, його переобладнанні, зміні власника та у разі виїзду авто за межі України. Також техогляду підлягають вживані транспортні засоби, що ввозяться на територію України (авто на єврономерах).

За недотримання правил проведення перевірки або її ігнорування у проекті передбачені штрафи. Так, якщо водій їздить на автомобілі, який не пройшов техогляд, він має заплатити штраф у розмірі 1700 гривень.

Крім того, якщо порушення при перевірці було з боку експерта — його також покарають. Штрафи будуть від 2550 до 3400 гривень.

Link to comment
Share on other sites

На українських водіїв чекає чергове нововведення. З 1 травня 2019 року змінюється порядок проходження перевірки технічного стану транспортного засобу. У поліції впевнені, нові правила нарешті допоможуть уникнути фальсифікації протоколів СТО.

Головне:

  • В Україні запрацюють нові правила техогляду: крім протоколу, водіям видадуть мітку з радіочастотною ідентифікацією. Її треба буде приклеїти на лобове скло;
  • Таке нововведення — планове, Україна до 2022 року має перейти на європейські норми техогляду;
  • Автоюрист і експерти позитивно оцінюють ідею. Де-факто для законослухняних автолюбителів нічого не зміниться.
Які нововведення

Про нові правила повідомила прес-служба Головного сервісного центру при Міністерстві внутрішніх справ. За інформацією центру, паперовий бланк протоколу видаватиметься суб’єктами здійснення ОТК у комплекті з міткою радіочастотної ідентифікації.

Власник транспортного засобу буде зобов’язаний закріпити мітку у правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Зазначається, що контрольним органам буде легше перевіряти, чи допущено певне авто до участі у дорожньому русі: інформацію з мітки радіочастотної ідентифікації скоро стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного обладнання.

 

 

При цьому, якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набуття змінами чинності, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення терміну його дії.

Чи є ризики і що важливо знати

Опитані юристи і автолюбителі позитивно відреагували на ідею. На думку автоюриста Дениса Конюшка, поліція поступово наближатиме українське законодавство до європейських норм до 2022 року.

“Буде простіше гарантувати реальність протоколу. Створюється єдиний реєстр. Цю радіопозначку підробити набагато складніше, ніж просто папір А4. В теорії працівники поліції зможуть за умови наявності технічних пристосувань зчитувати всю інформацію”, — наголосив Конюшко.

Юрист Євген Пронін впевнений, якщо в МВС і справді скопіюють досвід європейських країн в контексті проведення техогляду, то для законослухняних автолюбителів це буде плюсом.

“Якщо нова система буде реально схожа на ту, яка зараз працює у Швейцарії або Німеччині, це чудово. Давно пора прибирати паперову документацію і переходити на електронну”, — вважає Пронін.

При цьому один з основних ризиків ідеї — чи зможе МВС технічно підготуватися до переходу на нові правила. Схожа ситуація з радарами TruCam для фото- та відеофіксації порушень. Офіційно фотофіксація почалася в Україні з 8 жовтня на тих ділянках доріг, де трапляється найбільше ДТП.

Щоправда, станом на 11 лютого у поліції є 50 штук TruCam. У відомстві впевнені, що до кінця 2019 року ним вдасться повністю “покрити” всю країну.

Які ще є пропозиції і що в Європі?

У Європейському Союзі до технічної перевірки авто підходять відповідально. У країнах ЄС діє Директива 40/2009, яка чітко прописує всі правила.

Легкові автомобілі перевіряють через чотири роки після першого використання, а потім — кожні два роки. Право техогляду отримують не тільки держоргани, а й приватні компанії, які отримали сертифікат від держави.

Питання техогляду — одна з головних проблем як водіїв, так і МВС. Щороку з’являються різноманітні ідеї — від тотальної перевірки всього, що виїздить на дороги, до повноцінного скасування техогляду як однієї з найбільш корупційних схем.

Раніше зі своєю ідеєю виступали і в Міністерстві інфраструктури. Там пропонують з 2022 року надати право техогляду тільки сертифікованим СТО. Де-факто — повноцінно перевести Україну на європейські стандарти.

Після проходження огляду кожному автовласнику видадуть свідоцтво, де і буде прописано стан авто. Документ про придатність ТЗ до експлуатації додається до обов’язкових документів водія. Такий огляд власник авто має проходити щороку.

Незалежно від дати останньої перевірки техогляд має проводитися при реєстрації або перереєстрації транспортного засобу, його переобладнанні, зміні власника та у разі виїзду авто за межі України. Також техогляду підлягають вживані транспортні засоби, що ввозяться на територію України (авто на єврономерах).

За недотримання правил проведення перевірки або її ігнорування у проекті передбачені штрафи. Так, якщо водій їздить на автомобілі, який не пройшов техогляд, він має заплатити штраф у розмірі 1700 гривень.

Крім того, якщо порушення при перевірці було з боку експерта — його також покарають. Штрафи будуть від 2550 до 3400 гривень.

Петяпутина задолбал своими покращеннями. Зонд ЦО ему в сраку.
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...