Перейти до змісту

Ну что, дело идёт к Томосу, или..?


хозяин

Recommended Posts

Zen Antipop

 

Гадаю, що після мого вчорашнього допису слід додати трохи історичного конктексту задля кращого розуміння перипетій навколо надання автокефалії Українській церкві та усвідомлення звідки взялася та чим насправді є РПЦ МП. 

 

Спробую зробити це якомога стисліше.

Київська Митрополія Константинопольського Патріархату веде свою історію від початку хрещення Києва наприкінці 10-го століття (988 рік). На час хрещення Руси (України) ані Московської держави, від якої походить сучасна Росія, ані самого міста Москва ще не існувало як таких.

Піднявшись під владою Улуса Джучі (“Золотої Орди”), Московське князівство набирає силу та амбіцій, та в середині 15-го століття (1448 рік, тобто за 500 років після хрещення Руси), московська церква самопроголошує власну “автокефалію”, незалежність від Київської Митрополії. Цей акт не було визнано ані Константинопольським Патріархом, ані іншими православними церквами. Відтоді Московська церква майже 150 років перебувала у схизмі (розколі та невизнанні), і, будучи фактично відірваною від світового православ’я, попадає в залежність від світської влади Московії, відтоді й навіки стаючи її політичним знаряддям.

Наприкінці 15-го століття Московське князівство частково звільняється від влади Орди, тож амбіції московських очільників зростають ще більше, вони проголошують себе “царями”, перебираючи на себе один з ханських титулів (сар). Тоді ж, на тлі захоплення османами Константинополя та спроби об’єднання західного та східного християнства за допомогою Унії, народжується пропагандистська концепція “Москва — третій Рим”. Цю теорію сформульовано в писаннях псковського ченця Філофея та взято на озброєння московською владою. Мовляв, перші два “Рими” (Рим та Константинополь) впали, третій (Москва) стоїть, а “четвёртому не бывать”.

Аж занадто натягнуто й претензійно, але саме на цій концепції фактично базується весь подальший московсько-російський імперіалізм, міазми якого ми відчуваємо на собі й досі.

Зокрема саме релігійний привід був використаний Москвою аби розпочати військове вторгнення до Новгородської республіки. Після смерті архієпископа Великоновгородського та Псковського новгородці звернулись до канонічного Київського митрополита, щоб він висвятив їм нового архієпископа. Але Московський князь (Іван ІІІ) наполягав, аби це зробили у Москві й пішов у похід. Звісно, справжньою причиною нападу був намір Новгорода приєднатися до Великого Князівства Литовського, куди на той час входили й інші руські землі, включно з Києвом. Вторгення Москви у Новгородську республіку закінчився поразкою останньої, її ліквідацією, геноцидом місцевго населення, заселенням тих земель московитами та поглинанням території колишньої республіки Московією. (До речі, нині фактичне володіння землями колишнього Новгорода використовується Москвою як один з основних “арґументів”, чому Московія-Росія претендує на спадок Руси.)

Загалом тодішнє “християнство” на Москві було дещо “своєрідним”. Зокрема, головою тамтешньої церкви вважався князь (цар), тодішні московити не вірять у Св. Матір Христа, у Дванадцять апостолів, чотирьох євангелістів та Єпископа Миколу Чудотворця, не шанують ікон тощо. Через це навіть татари не вважають їх за справжніх християн…

Отже, як бачимо, Московська церква ніколи не мала намір бути смиренним членом спільноти православних церков, натомість ось вже 500 років її артикульованою метою є стати центром світового православ’я замість Константинополя й навіть християнства загалом — звідси й її одвічна гостра конфронтація з Ватиканом та Католицькою церквою. 

Все решта в діях Москви — лише тактика. Причому тактика в стилі “мета виправдовує засоби”. 

Яскравим прикладом цього є те, як саме Московська церква після півтора століття схизи (розколу) та невизнання дістала таки офіційний статус від Константинополя й (тимчасово — див. далі) стала “Московським Патріархатом”.

Наприкінці 16-го століття (у 1588 році, тобто за 600 років після хрещеня Києва) правитель Московії Борис Годунов обманом заманив Константинопольського Патріарха Ієремію ІІ до Московії де цар почав вимагати надання неканонічному Московському митрополиту титулу Патріарха. Після піврічного утримання у Москві в неволі Ієремія погодився на умови Годунова.

Так самопроголошений МП отримав офіційне “квазівизнання”. Отримав цілком у своєму стилі, як ми його тепер знаємо — бехня, шантаж, насильство. До цього згодом додали інший улюблений Москвою інструмент — підкуп.

Отримавши гібридну автокефалію, МП поставив собі за мету захопити ще й територію Київської Митрополії Константинопольського Патріархату, що є прямим порушенням канонів та правил світового православ’я, згідно з якими “ніхто з єпископів не має права шукати влади в чужій єпархії”. І саме на це постійно вказувалося Москві, як з боку українського духовенства тих часів, так і з боку Константинополя. 

Попри це, наприкінці 17-го століття (через 700 років по хрещенню Руси), після захоплення українських земель Московською державою, та після кількох десятиліть боротьби з канонічним українським та східним духовенством, 1686 року Москві вдалося таки отримати від Константинополя грамоти про ніби-то підпорядкування Київської митрополії Московському Патріархатові.

Вдалося по-перше за політичного сприяння турецької влади, що тоді панувала над Константинополем (турки силою натиснули на Патріарха), а також за допомогою підкупу. Посли Московії сплатили хабар Вселенському Патріарху Діонісію IV у розмірі “три сорока (120 штук) соболів та 200 золотих червінців” за отримання грамоти.

Але згодом саме через цей акт симонії (отримання хабара) відбувся церковний суд над Діонісієм, за рішенням якого з нього був знятий священичий сан, він був позбавлений посади Вселенського Патріарха, і як простий монах був ув'язнений у монастирі до кінця свого життя. Попри те, що грамоту було отримано у незаконний спосіб, Москва та її церква продовжила й надалі де-факто користуватися цим документом.

Але в навіть в цій грамоті НЕ ЙШЛОСЯ про приєднання Київської Митрополії до Московського Патріархату (як це трактувала потім Москва). В єдиному первинному грецькому тексті, що зберігся, йдеться про те, що патріарху Московському не було дано жодного підпорядкування чи зміни юрисдикції митрополії (робити це прямо заборонено канонами), а лише дозвіл здійснювати хиротонію (рукопокладення) Київського митрополита. Цей дозвіл надано як довіреність, як екзарху (представнику), й лише для адміністрування. 

Натомість московська державна і церковна влада від початку не дотримувалися цих положень. Навпаки, згодом цілою низкою акцій Українська церква позбавлялася свого особливого статусу, де-факто перетворившись на рядову єпархію Московської церкви.

Фактичне захоплення Київської Метрополії Московським патріархатом у Константинополі завжди вважали беззаконням, що його було вчинено всупереч канонічному праву (про це, до речі, нещодавно вчергове прямо заявляли представники Вселенського Патріархату в контексті надання Українській церкві Томосу про автокефалію).

Але за 14 років після цих подій (1700 року) помер десятий московський патріарх, і після нього нового поставлено не було. А вже 1721 року, після того, як Пьотр I перейменував Московську державу на “Всероссийскую Империю”, а себе — на “імператора” й переніс столицю з Москви до Санкт Петербурґу, патріархат Православної Російської Цекркви (ПРЦ) замінено Духовною Колегією (“Святейший Правительствующий Синод”). Це завершило формальну деґрадацію ПРЦ, яка остаточно перетворилася з церкви на державну інституцію, що діяла під зверхністю й за “указом” царя (імператора). 

І так тривало понад 200 років, протягом яких Московська церква вже НЕ була Патріархатом, а отже її формальний зв’язок із попередньою своєю інкарнацією фактично перервався.

А 1918 року після розвалу Російської Імперії ПРЦ як таку було повністю ліквідовано владою більшовиків. Їм вона була непотрібна навіть як залежний від державної влади інститут. Церковне майно було частково “націоналізоване”, частково розграбоване й частково знищене. Знищено багато церков, священників вигнано, заслано або вбито.

Здавалося б кінець історії цього гібридного паханату, але ні.

1943 року у відповідь на відновлення дільності православних церков на територіях СССР, окупованих військами гітлерівської коаліції, Сталін з пропагандистською метою ухвалив рішення зняти заборону на діяльність московської церкви, й 1945-го року на “помісному соборі” створюється організація під назвою “Русская Православная Церковь — Московский Патриархат”.

При цьому, згідно зі Статутом РПЦ МП (розділ I, пункт 4) РПЦ МП не має спадкоємства з ПРЦ.

В грудні 2017 року Служба Безпеки України зняла гриф “цілком таємно” з документів НКГБ про створення Московської Патріархії. В них, зокрема йдеться, що всіх делегатів так званого “Помісного Собору РПЦ МП” 1945 року було завербовано чекістами.

З розсекречених документів випливає, що НКГБ СССР та його підрозділи в союзних та автономних республіках, краях і областях СССР займалися підбором кандидатів для участі у “соборі” з представників духовництва та мирян. З цією метою потрібно було обрати “осіб, що мають релігійний авторитет серед духовенства і віруючих і в той же час перевірених на агентурній або патріотичній роботі”.

“Важливо забезпечити, щоб в числі намічених кандидатів переважали агенти НКГБ, здатні провести на Соборі потрібну нам лінію” — мовиться у листі від вересні 1944 року, що його було відправлено на місця за підписом начальника 2-го управління НКГБ СССР Федотова і керівника п'ятого відділу 2-го управління Карпова.

Отже, сучасна РПЦ МП є квазірелігійною структурою, що існує не 1000, і навіть не 500, а лише 73 роки, і яку створено совєтськими спецслужбами, а конкретно Сталіним, Молотовим та полковником КГБ Карповим (після розвалу СССР контроль за РПЦ перебрала на себе ФСБ). Тож РПЦ МП лише вдає з себе церкву, використовує її символіку, міфи, апелює до історії (переважно до викривленої її версії) тощо.

Попередні інкарнації Московської церкви самі по собі мали сумнівну легітимнсть та були церквами лише формально, а фактично — державними інституціями на службі московської влади (див. вище). Але сучасна РПЦ МП не є ані формальним, ані фактичним правонаступником навіть цих сумнівних інституцій. Це цілковитий новотвір, заснований принциповими безбожниками-більшвиками з метою пропаґанди та додаткового контролю за суспільством з боку спецслужб.

І сучасна влада РФ корустується цією організацією так само, як це робив Сталін, Пьотр I та московські царі — у внутрішньо- та зовнішнополітичних цілях.

Все, що проголошує ця організація, не має нічого спільного ані з духовністю, ані з православ’ям, ані з християнством взагалі. Все, що вона колись робила і робить, спрямовано лише на здійснення політичних та економічних інтересів Кремля. 

Зараз РПЦ МП відверто проголошує розкол й власне непідкорення Константинополю. Цей крок є цілком логічним з її точки зору. Аже єдиною метою інфільтрації у світове православ’я було рейдерське захоплення лідерства у цій світовій релігійній течії. Та, як бачимо, Москві це зрештою не вдається. Тому єдиним виходом для РПЦ МП є самоізоляція та перетворення на ніким не визнаний суто внутрішньоросійський квазірелігійний орган управління масами. 

Фактично це повернення до її вихідного становища, що у ньому вона перебувала від початку свого створення у 15-му столітті та протягом перших 150 років свого існування.

“Йде вітер до півдня, і переходить до півночі, круж­ляє, кружляє на шляху своєму, і повертається вітер на кола свої." (Екклезіаст, 1:6)

 

 

після падіння Константинополя племінниця візантійського імператора опинилась (із пересадками) в москві і вийшла заміж за івана третього. таким козирним шлюбом також претензії підкріплялись. із візантійськими принцесами, здається, всього два руських князі були одружені. тому, то теж була заявка на медаль. тим більше, враховуючи, що більше принцес вже чекать не було звідки - візантію захопили, імператорський рід закінчився. а у візантії відносини між імператорами і церквою, також, були своєрідними. (типова ситуація для середньовіччя). цезарепапізм і папоцезаризм іще були і тп.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Zen Antipop Коли Українська церква отримає автокефлію, то не буде жодного УПЦ КП та УПЦ МП, як зараз. Буде Єдина Помісна церква в Україні.

 

А УПЦ МП втратить свій поточний статус і зможе претендувати хіба що на статус екзархату РПЦ (чим вона де-факто і є навіть зараз). У них і зараз справи не дуже, а у цьому випадку взагалі буде все погано. Зівсно, хтось з прихожан захоче бути вірним РПЦ, але це буде така незначна кількість, що навряд можна на це зважати.

 

Зараз в УПЦ МП люди ходять або тому, що вони насправді не знають, що це МП, або тому що воліють відвідувти саме "канонічну" церкву. І МП їм втирає, що вона — єдина канонічна на цій території. Але після Томосу єдиною канонічною в Україні стане саме Помісна. А якщо РПЦ на цьому тлі ще й припинить взаємодію зі Вселенським Патріархатом, то саме РПЦ МП стане розкольницькою та неканонічною, і не лише в Україні, але й взагалі

Link to comment
Share on other sites

Ой ВАХ ! Я про це вже думала,як вибухатимуть звдні скрєполаптів

 

Російська анафема Мазепи є неканонічною – Константинополь

 

Анафема була накладена на Івана Мазепу з політичних причин, заявив архієпископ Тельміський Іов Вселенський патріархат не визнавав канонічною анафему, яка була накладена на українського гетьмана Івана Мазепу Російською православною церквою. Про це в інтерв’ю «Главкому» заявив представник Вселенського патріархату при Всесвітній раді церков у Женеві архієпископ Тельміський Іов (Геча). За його словами, вона була накладена на гетьмана з політичних мотивів. «Не дивлячись на накладення Російською Церквою на гетьмана Мазепу неканонічної анафеми, представники Вселенського патріархату її не визнавали, адже вона була накладена з політичних мотивів, як засіб політично-ідеологічних репресій і не мала жодних віросповідних, богословських чи канонічних причин», - сказав він. Архієпископ Іов пояснив, що після першого зруйнування російськими військами Запорозької Січі в 1709 році українське козацтво, яке перейшло під протекторат кримського хана, повернулось під юрисдикцію Константинопольського патріархату, і Мазепа разом із Пилипом Орликом були одними з перших, хто це зробив. «На еміграції в м. Бендери Іван Мазепа вільно сповідався у православних священиків Вселенського патріархату. Саме вони напутствували його на смертному одрі і відпустили від гріхів, а потім і відспівували. Його тіло було покладене в православній церкві містечка Варниці, яка перебувала у юрисдикції Вселенського патріархату, а згодом його перепоховали у місті Галац на Дунаї, де в центральному соборі Свято-Георгієвського монастиря місцевий митрополит відслужив заупокійну службу за спочилим гетьманом. Цей митрополит був ієрархом Вселенського патріархату. Отже, можемо говорити, що Іван Мазепа помер як вірний Матері-Церкви, Вселенського патріархату!», - наголосив ієрарх Вселенського патріархату.

Архієпископ Іов (Геча) - доктор богослов'я, професор Інституту вищих досліджень в галузі православного богослов'я при Православному центрі Вселенського патріархату в Шамбезі (Швейцарія) і Паризького католицького університету (Франція), постійний представник Вселенського патріархату при Всесвітній раді церков у Женеві, співголова Об'єднаної міжнародної комісії з богословського діалогу між Православною та Римо-Католицькою церквами. З благословення Вселенського патріарха Варфоломія був одним із головних спікерів Святого і Великого Собору Православної Церкви на Криті 19-26 червня 2016 року. Володіє англійською, французькою, грецькою, українською, російською та італійською мовами. Глибоко знається на українській церковній історії. Докторську дисертацію захистив на тему «Літургійна реформа митрополита Киприяна Київського (1330 — 1406 рр.)».

 

https://glavcom.ua/news/rosiyska-anafema-mazepi-je-nekanonichnoyu-konstantinopol-528618.html

Link to comment
Share on other sites

 

Zen Antipop

 

Гадаю, що після мого вчорашнього допису слід додати трохи історичного конктексту задля кращого розуміння перипетій навколо надання автокефалії Українській церкві та усвідомлення звідки взялася та чим насправді є РПЦ МП. 

 

Анафему надо наложить на рашистскую церковь и признать ее не каноничной, а бандитской и воровской. О чем я уже и писал. Тогда не только упц мп перестанет существовать, но и рпц тоже.

Link to comment
Share on other sites

Ніколи не підуть бо є одне АЛЕ.

Перехід кліриків між автокефальними церквами ЛИШЕ за згоди обох ієрархів. Автоматичних переведень кацапів на синекури сюди просто не буде.

 

куди "сюди"? йдеться про створення помісної церкви в Україні з усіх українських православних конфесій. Хрін з ними, з москвоськими попами, чи десь є інформація, що УАПЦ відлучать, і тепер Філарет буде в ролі канонічного, а УАПЦ в ролі Філарета?

От звідки "свідки перемоги Томоса"  взяли що Константинополь дає іменну автокефалію Філарету не зрозуміло. Я впевнений, що оголосять собор для всіх православних, і якщо крім УПЦ КП і УАПЦ туди прийде УПЦ МП їх ніхто не посміє проганяти. А ієрархів якраз на тому соборі обиратимуть, тому про перехід не йдеться, а про "єднання" і ініш політичні словеса. Якщо ФСБ Мп до цього не примажеться - будуть лохами.

Link to comment
Share on other sites

На випадок якщо я помиляюсь і автокефалію дадуть "під Філарета" з цілеспрямованою маргіналізацією УАПЦ, тоді виникають питання у мотивах Константинополя, який йде на свідому провокацію релігійного протистояння в Україні.

 

Одна справа, коли "об'єднайтеся любі брати в нову помісну церкву, а хто не хоче об'єднуватись - той агент путіна", а зовсім інша "тепер Філарет самий правильний пацан, хто під нього не пішов - той лох".

 

Як ви це собі уявляєте? Виходить такий Філарет: " Ми тут з 2006 року разом з УАПЦ створили богословську комісія з об'єднання в єдину помісну церкву, але оскільки патріарх дав автокефалію мені, то тепер УАПЦ хай йде лісом, це мій район!  моя автокефалія і я ні з ким не поділюсь! Хай розпускаються і просяться до нас або я їх анафемствую!"

 

так?!

Я не знаю, я вже на пальцях пояснюю, примітивніше нікуди, бо більшість дописувачів  в гілці як діти, чесне слово. Патріарх дасть цукерку автокефалію Філарету, а москалі її не візьмуть, бо вони тупі. Мда.

Змінено користувачем Спартак
Link to comment
Share on other sites

 

 


Я не знаю, я вже на пальцях пояснюю, примітивніше нікуди, бо більшість дописувачів  в гілці як діти, чесне слово. Патріарх дасть цукерку автокефалію Філарету, а москалі її не візьмуть, бо вони тупі. Мда.

 

 

разумеется не возьмут..

 

просто люди сами в селах и городах напишут МПЦ нахуй ибо неканонична.. :D

 

гундяев доиграется шо получит анафеу от  вселенского патрарха. 

Link to comment
Share on other sites

Російська анафема Мазепи є неканонічною – Константинополь 
Сьогодні, 20:35

Анафема була накладена на Івана Мазепу з політичних причин, заявив архієпископ Тельміський Іов Вселенський патріархат не визнавав канонічною анафему, яка була накладена на українського гетьмана Івана Мазепу Російською православною церквою. Про це в інтерв’ю «Главкому» заявив представник Вселенського патріархату при Всесвітній раді церков у Женеві архієпископ Тельміський Іов (Геча). За його словами, вона була накладена на гетьмана з політичних мотивів. «Не дивлячись на накладення Російською Церквою на гетьмана Мазепу неканонічної анафеми, представники Вселенського патріархату її не визнавали, адже вона була накладена з політичних мотивів, як засіб політично-ідеологічних репресій і не мала жодних віросповідних, богословських чи канонічних причин», - сказав він. Архієпископ Іов пояснив, що після першого зруйнування російськими військами Запорозької Січі в 1709 році українське козацтво, яке перейшло під протекторат кримського хана, повернулось під юрисдикцію Константинопольського патріархату, і Мазепа разом із Пилипом Орликом були одними з перших, хто це зробив. «На еміграції в м. Бендери Іван Мазепа вільно сповідався у православних священиків Вселенського патріархату. Саме вони напутствували його на смертному одрі і відпустили від гріхів, а потім і відспівували. Його тіло було покладене в православній церкві містечка Варниці, яка перебувала у юрисдикції Вселенського патріархату, а згодом його перепоховали у місті Галац на Дунаї, де в центральному соборі Свято-Георгієвського монастиря місцевий митрополит відслужив заупокійну службу за спочилим гетьманом. Цей митрополит був ієрархом Вселенського патріархату. Отже, можемо говорити, що Іван Мазепа помер як вірний Матері-Церкви, Вселенського патріархату!», - наголосив ієрарх Вселенського патріархату. 

Архієпископ Іов (Геча) - доктор богослов'я, професор Інституту вищих досліджень в галузі православного богослов'я при Православному центрі Вселенського патріархату в Шамбезі (Швейцарія) і Паризького католицького університету (Франція), постійний представник Вселенського патріархату при Всесвітній раді церков у Женеві, співголова Об'єднаної міжнародної комісії з богословського діалогу між Православною та Римо-Католицькою церквами. З благословення Вселенського патріарха Варфоломія був одним із головних спікерів Святого і Великого Собору Православної Церкви на Криті 19-26 червня 2016 року. Володіє англійською, французькою, грецькою, українською, російською та італійською мовами. Глибоко знається на українській церковній історії. Докторську дисертацію захистив на тему «Літургійна реформа митрополита Киприяна Київського (1330 — 1406 рр.)».

 

https://glavcom.ua/news/rosiyska-anafema-mazepi-je-nekanonichnoyu-konstantinopol-528618.html

Link to comment
Share on other sites

разумеется не возьмут..

 

 

та може й не візьмуть, але це ще далеко не означає їхньої поразки. Геополітика - складна штука, і москалі в неї грають на цілком пристойному рівні. Це небезпечний ворог, а не ідіоти

 

просто люди сами в селах и городах напишут МПЦ нахуй ибо неканонична.. :D

 

 

де напишуть? у фейсбуку чи в газету? сільські бабки? чи ти думаєш сільська молодь ходить до церкви?

Ядро фсбшних вірян (як і вірян всіх інших традиційних конфесій) - упороті пенсіонери з мінімальний рівнем інтелекту, які готові повірити, що розводи від сечі на стіні - чудотворний образ (це до речі реальний випадок)

спеціалісти по канону блін.

Link to comment
Share on other sites

де напишуть? у фейсбуку чи в газету? сільські бабки? чи ти думаєш сільська молодь ходить до церкви?

Ядро фсбшних вірян (як і вірян всіх інших традиційних конфесій) - упороті пенсіонери з мінімальний рівнем інтелекту, які готові повірити, що розводи від сечі на стіні - чудотворний образ (це до речі реальний випадок)

спеціалісти по канону блін.

Ну почему, некоторым может быть и не все равно каноническая или нет церковь, но в любом случае это был бы хороший удар по рашистскому "православию".

Link to comment
Share on other sites

Якщо ФСБ Мп до цього не примажеться - будуть лохами.

Если они планируют религиозную войну в Украине, то 100% не примажутся, а будут огнем и мечом уничтожать украинские уже канонические церкви с тем, чтобы в Украине остались только кацапские. И во всем этом будут обвинять Константинополь, т.к. они предупреждали, ну и естесно все это будут делать зеленые террористы без опознавательных знаков, гибридно так сказать. Ну а масцква будет на весь мир вещать что в Украине еще и религиозная война идет, а т.к. СМИ кацапских в мире на порядок больше чем наших, так там все и будут думать.

Поэтому для кацапов этот Томос отличный очередной повод начать очередное наступление на Украину и в т.ч. теракты внутри страны.

И Пеця прокоцапский тоже будет в профите, объявит военное положение и все, выборов нет, Пеця президент.

Потому я и пишу, что Томос нужен или после выборов, или даже после войны, но хотя бы после выборов. 

Змінено користувачем Patriot
Link to comment
Share on other sites

куди "сюди"? йдеться про створення помісної церкви в Україні з усіх українських православних конфесій. Хрін з ними, з москвоськими попами, чи десь є інформація, що УАПЦ відлучать, і тепер Філарет буде в ролі канонічного, а УАПЦ в ролі Філарета?

От звідки "свідки перемоги Томоса"  взяли що Константинополь дає іменну автокефалію Філарету не зрозуміло. Я впевнений, що оголосять собор для всіх православних, і якщо крім УПЦ КП і УАПЦ туди прийде УПЦ МП їх ніхто не посміє проганяти. А ієрархів якраз на тому соборі обиратимуть, тому про перехід не йдеться, а про "єднання" і ініш політичні словеса. Якщо ФСБ Мп до цього не примажеться - будуть лохами.

 

Коли надання Томосу стане фактом, то до процесу створення єдиної помісної української церкви ломануться священники УПЦ МП. Не секрет, що серед УПЦМПшників є щирі українофіли та прибічники автокефалії. Але небезпека в тому, що вони у той же час є й якоюсь мірою русофілами. крім того, ФСБ полюбому під виглядом "перебіжчиків" засилатиме агентів, щоби з часом спробувати розвалити зсередини власне процес створення єдиної помісної церкви.

Змінено користувачем Rost_I
Link to comment
Share on other sites

 

 


Російська анафема Мазепи є неканонічною – Константинополь

 

Да!!! Новость поистине знаковая!!!


 

 


Если они планируют религиозную войну в Украине, то 100% не примажутся, а будут огнем и мечом уничтожать украинские уже канонические церкви с тем, чтобы в Украине остались только кацапские.

 

Бугога!!!!

Link to comment
Share on other sites

Коли надання Томосу стане фактом, то до процесу створення єдиної помісної української церкви ломануться священники УПЦ МП. Не секрет, що серед УПЦМПшників є щирі українофіли та прибічники автокефалії. Але небезпека в тому, що вони у той же час є й якоюсь мірою русофілами. крім того, ФСБ полюбому під виглядом "перебіжчиків" засилатиме агентів, щоби з часом спробувати розвалити зсередини власне процес створення єдиної помісної церкви.

Але  хоч  гроші  в  Рашку  не  тектимуть.  І  то  добре.  Ще  б  цибулі  з  церков  позабирали.

Link to comment
Share on other sites

Бугога!!!!

Ага, особенно в свете того, что некоторые тут не будем указывать пальцем, скажут что их хата с краю и уедут на Индийский океан, вместо того чтобы защищать Украину. 

Link to comment
Share on other sites

В УПЦ МП грозят протестами, если ее обяжут сменить название
 
Украинская православная церковь Московского патриархата организует массовые протесты, если ее обяжут сменить название, убрав из него указание на Украину. Об этом в интервью РБК-Украина рассказал управляющий делами УПЦ МП митрополит Бориспольский и Броварской Антоний. 

Антоний назвал "антизаконными действиями" вероятность того, что Верховная Рада обяжет УПЦ МП сменить свое название. Он также добавил, что внутри церкви эти законодательные инициативы уже окрестили антицерковными законами. 

"Прихожанами нашей церкви являются украинцы, граждане Украины, и их церковь должна носить название Украинская православная церковь. Не надо искусственно делать миллионы собственных граждан чужими в собственной стране. Это к добру не приведет", - отметил Антоний. 

По его словам, если УПЦ обяжут сменить название, она намерена использовать все законные методы. 

"Также у нас есть документ, который называется "Основы социальной концепции УПЦ", согласно которому, в очень сложных ситуациях - я процитирую: "Церковь может обратиться к своим чадам с призывом к мирному гражданскому неповиновению". Это крайняя мера, но она зафиксирована в нашей социальной концепции, утвержденной собором архиереев", - добавил Антоний. 

Ранее Антоний заявил, что Украинская православная церковь (УПЦ) Московского патриархата исключает признание новой автокефальной церкви после получения томоса от Константинополя.
Змінено користувачем Patriot
Link to comment
Share on other sites

Пропускная способность, або Константинопольский Дозор

©Горький Лук

 

Ярко-красный кабриолет резко затормозил возле фургончика «Горсвет», из него, не открывая дверь, выпрыгнула гибкая фигура в пафосном, не по погоде, кожаном пальто, и направилась к фургончику.

- Привет, Гесер, - наигранно радостно поздоровался человек в пальто с мужичком в ватнике, прислонившемуся к фургону.

- И тебе не кашлять, Завулон, - мрачно отозвался мужичок.

- Что вы опять натворили, что требуется помощь Дневного Дозора? Инквизиция мне телефон насквозь прозвонила.

- Это не мы натворили. Это мы все вместе натворили. Завулон, я тебе говорил — не лезь в церковные дела.

- Да какие там у них дела. Играются себе дети в магов — ну и пусть играются. Нам-то что? Но, к делу. Излагай суть, у меня через полчаса сауна с хорошенькими ведьмочками.

- Прорыв пылающего пердака.

- И что? Примените заклинание заморозки, или просто охлажденную бутылку. В первый раз, что ли? Гесер, мне даже странно, что я такие простые вещи…

- До шестого уровня, Завулон.

Человек в пальто замолчал, потер лоб, и привалился к фургончику.

- Информация точная?

- Абсолютно. Городецкий сам ходил смотреть. До пятого уровня Сумрак выжжен напрочь, на шестом — сильный выхлоп пердака. Если прорвется на седьмой — сам понимаешь. Это уже наш мир.

- Где сам Антон? Мне надо лично с ним поговорить.

- В реанимации с сильными ожогами.

- Ебаный ты какодемон! Мда-а-а… - Завулон достал из пальто портсигар, и предложил Гесеру. Тот отрицательно покачал головой, вытащил из ватника мятую пачку «Беломора», щелкнул пальцами и поднес коллеге огонек.

- Слушай, даже в прошлом году, когда пердак полыхнул у Папы — ну, у писателя Лукьяненко, и он ушел из лайвджорнала, доставало только до третьего уровня. Что случилось, Гесер? Кого это так припекло?

- Патриарха Кирилла. Украина получила автокефалию от Константинополя.

- Ну и что? Они же только играются в волшебников, все эти дяди в платьях. Нам, Иным, это не интересно. Пусть себе ходят хоть в крестовый поход, хоть нахуй, мы-то тут при чем? И откуда у этого, как его… Кирилла столько способностей, чтобы прожечь пердаком шесть слоев Сумрака? Даже я бы не смог.

- А он мелкий Иной. Упырь. То есть из ваших, Темных. Слушай, давай в кунг поднимемся, я тебе покажу.

Человек в пальто и дядька в ватнике полезл в фургон «Горсвета». Изнутри обшарпаный фургон выглядел как космический корабль из футуристических фильмов. За монитором на крутящемся стульчике сидел Светлый маг-оператор.

- Илья, выйди, - попросил Гесер. - Покури. Мне с дядей Завулоном серьезно поговорить надо.

Оператор вышел, плотно закрыв за собой дверцу фургона, Гесер тут же уместился в освободившеееся место и защелкал по клавиатуре, Завулон разместился рядом, нависая над монитором.

- Итак, мелкая секта, именующая себя «московское православие», разрослась до серьезной сетевой организации. Состоит она из ваших, Темных — обычно мелкие упыри, оборотни и ведьмы-кликуши. Но! - тут Гесер поднял палец, - В целях сохранения баланса по Договору, этот пандемониум укрощался, во-первых — финансовым контролем поступлений из Украины…

- Так это не наш сектор, - проворчал Завулон. - Это к Киевским Дозорам.

- Деньги поступали к нам. И прорыв поповского пердака случился у нас. И проблема теперь наша. А во-вторых, над сектой осуществлялся организационный контроль из Константинополя, через предоставление мелкой нечисти регистрации. Но нечисть заигралась, и решила немного повоевать с Украиной. А вот теперь скажи, Завулон — это же ваш проект? По Крыму и Донбассу?

- Показания я буду давать только Инквизиции, - надменно ответил Завулон. - Да мы и не собирались воевать с Украиной. А ты докаж. Нас там нет.

- Нет, так нет, - не стал спорить Светлый. Но украинский сектор решил, что берется слишком много средств на войну с ними же, и решил прекратить финансирование. Им самим деньги нужны, особенно во время войны. Константинопольский Дозор завизировал решение Киевского, вот пердак у нашего главного жреца и рванул.

- Что ты предлагаешь? - мрачно спросил Завулон. - Кроме как дожидаться локального конца света? От денег они не откажутся. Я бы мог организовать финансирование этих говнюков из казны, чтобы перекрыть убытки, но у меня самого с деньгами не густо. Мне надо боевых магов финансировать, а не всякую шушеру.

- Это же твоя нечисть, - мягко сказал Гесер. - Тебе с ней проще будет договориться. Скажи им, что они не признают решение Константинопольского Дозора и выходят из Договора.

- И что тогда? - подозрительно прищурился Темный Завулон? - Я получу целую орду невменяемых мелких чертей без регистрации.

- Тогда струя пламени у этого… как его… Кирилла превысит пропускную способность пердака, и очко просто взорвется. А остальные бесы, оставшись без регистрации Дозоров и финансирования, развеются сами по себе. И претензий не будет ни к кому. Они же сами отказались. Сможешь главного жреца секты уговорить?

- Ты самого черта уговоришь, - проворчал Завулон. - Отвернись-ка на секундочку. У нашей конторы свои секреты.

Пресветлый Гесер послушно уставился в стену кунга. Прозвучали чеканные слова заклинания Трансформации и хруст раздавленного одноразового артефакта.

- Все, можно смотреть. Ну как, похож? - Завулон покрутился на месте.

- Вылитый Владимир Владимирович! Только красивый слишком, как из телевизора. Тот же мелкий плешак, а ты просто стерх какой-то.

- Так убедительнее будет. Попы — они все красивое любят.

- Ну да, ну да… - Гесер с пониманием покачал головой. - Тебя подбросить?

- Спасибо, не надо. Я сам, через портал. Машину мою только отгоните на стоянку. - ответил Завулон, щелкнул пальцами и исчез.

Гесер вздохнул, свернул окошко на ноутбуке и полез из фургона. Илья послушно курил возле кунга «Горсвета», смешивая дым сигареты с сентябрьским теплым ароматом Москвы.

- Надо машину Завулона отогнать на стоянку, - сказал Пресветлый. - Ключи в замке, вот амулет, чтобы сиденье тебя не сожрало. Ну, потом в офис и доложишь. Фургон я сам отведу. Стой! - остановил Гесер младшего мага, уже сунувшегося в кабриолет.

- Что?

- Смотри во-о-он туда. Такое не часто увидишь, Илюха. И в Сумрак перейди, на первый уровень.

Над резиденцией патриарха РПЦ московского извода взошел гриб ядерного взрыва, только прозрачный и мертвенно-синий.

- Святой Гэндальф! Что это было? - потрясенно спросил Илья.

- Взрыв пердака высокой мощности. Превышение струей выхлопа диаметра и прочности очка. Но это внешний эффект, видимый только в Сумраке. А вот последствия будут намного эффективнее, хоть и не так красиво, м-да-а-а...

- Люди хоть не погибли? - с тревогой спросил младший Светлый маг.

- Та какие там люди, - сказал Гесер, сплюнул на асфальт и полез в ватник за «Беломором». - Черти.


 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites



Что означает вся эта нудная поповско-украинская история? Обычный человек и не должен разбираться ни ватокефалиях, ни в автокефалиях, ни во всей этой поповщине. В чем самая суть - объясняю кратко. Вы знаете, что такое кадило? Наверняка вы бывали на пасеке и видели так называемый "дымарь". Дымарь у пчеловодов служит для того, чтобы забрать мед у пчел и не быть при этом покусанным. Примерно для этих же целей используется и кадило, но с его помощью забирается не мед, а деньги у прихожан. Бывают кадила маленькие, бывают большие и огромные: чем главнее поп, тем больше у него кадило.


Самое большое кадило у патриарха Константинопольского. Вот этим-то кадилом получил и по дыне, и по тыкве наш бедный Гундяев. Возникли шишки и дикая истерика..


https://www.zaks.ru/new/archive/view/180871


Link to comment
Share on other sites

б'ються падлюки фсбшні в істериці. Черговий лист состряпали

 

"если уже и начался процесс оформления Томоса, то просим Вас не принимать поспешного решения. Напротив, призываем максимально взвесить будущий исторический шаг, чтобы избежать политических спекуляций на эту тему.

Для этого предлагаем, провести после окончания главного политического события в Украине 2019 года – президентских выборов, Всеправославное совещание под Вашей эгидой с участием всех сторон, в том числе и украинских епископов, служащих Вашей церкви, которых Вы назначили экзархами.

Собрать Всеправославное совещание, чтобы в согласии с Московским Патриархом выработать единственно Правильный подход"

 

Андрей Деркач, народный депутат Украины ІІІ, IV, V, VI, VII, VIII созывов,

Яков Безбах, народный депутат Украины VII, VIII созывов,

Андрей Шипко, народный депут Украины VII, VIII созывов,

Григорий Смитюх, народный депутат V, VI, VII созывов,

Василий Горбаль, народный депутат IV, V, VI созывов

 

 

 

https://www.obozrevatel.com/society/obraschenie-k-ego-svyatejshestvu-varfolomeyu.htm

Link to comment
Share on other sites

отак пгавільно! ето наши люді!

 

 

 

42255707_2013402292060064_61172769943348

ой вей! Та вже ж всі знають, шо коли до тієї стіни євреї ведуть гоїв на екскурсію, то просять все-одно надівати кіпочки. То ж на цих фоточках лише один справжній наш чєлавєк і два так собі. А четвертий взагалі випадково прорвавсі, але ж ви знаєте цих українців - вони всюди пролізуть :)))) 

Link to comment
Share on other sites

на цих фоточках лише один справжній наш чєлавєк і два так собі.

А  я  оце  дивлюсь  на  трьох  і  ніяк  не  можу  вгадати,  хто  з  них  той  "наш",  а  хто  з  боку  припьоку?  :shuffle:

Я  чесно. :)

Змінено користувачем shpylka
Link to comment
Share on other sites

 

 


де напишуть?

 

читай закон..

 

парафияне сами решают в какой парафии им находиться..

 

в парафии например 100 человек  и находятся они например в УМПЦ если 51 напишут шо хотят перейти под патронат УКП..то по закону МПЦ идёт нахуй и передает все права парафии УКП.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Василий Горбаль, народный депутат IV, V, VI созывов  

 

ха..ха..ха..

 

а я его уже даже подумал считать бывшим синяком..(вернее подумалось шо он таки адекват),а оно во как оказалось...

 

вскрылась консервочка.

Link to comment
Share on other sites

Ну той, хто навіть і не намагаються казати, що це не так ;-)

 

Грося, звичайно ж. Він же практикуючий юдей, чого ні від кого не приховує.

Так  у  нього  ж  мама  українка. Наскільки  мені  відомо,  але  звісно  можу  милитися.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...